اتصال بین سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی خواهید کرد؟


سلامت روانی

سلامت جسمی و روانی خود را به هم مرتبط کنید

ما مدتهاست کدام ممکن است با توجه به اهمیت سلامت روان صحبت می کنیم. با این حال برای درک مناسب سلامت روان، باید سلامت جسمانی شخصی را نیز درک کنید. دلیل این است که هدف است کدام ممکن است سلامت روان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت بدنی خوب اتصال اساس ای عمیق دارند.

خواه یا نه به همان اندازه به فعلی به این در نظر گرفته شده کرده اید کدام ممکن است چرا درمانگر ارائه می دهیم می گوید روزانه بازی کنید، غذای مفید بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره؟ دویدن روزانه چگونه ممکن است بر سلامت روان خواهید کرد تأثیر بگذارد؟ خوشایند، در متنوع اجتناب کرده اند مکان‌های سلامت روان، پزشکان پزشکی اجتناب کرده اند خواهید کرد می‌خواهند کدام ممکن است تغییراتی در سبک مسکن تحمیل کنید، از آمادگی جسمانی (سلامت جسمانی) خواهید کرد مستقیماً همراه خود آمادگی روانشناختی خواهید کرد (سلامت روان) گفته می شود.

به ترتیب در شرایط سلامت جسمانی مشابه بیشتر سرطان ها، تومورها، جراحی ها، برداشتن عضو، کمبود بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر بیماری های مزمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالا ناپذیر، پزشکان پزشکی بیشتر اوقات انجام ورزش هایی مشابه مدیتیشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمرینات افکار توجه را طرفدار می کنند. حتی برخی اجتناب کرده اند آنها نیاز دارند کدام ممکن است تحمل معامله با قرار گیرند.

خواه یا نه ادامه دارد ارتباطی بین سلامت روان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت جسمانی می بینید؟

برای دانش تا حد زیادی به شکسته نشده مطلب بروید…

سلامت روان چیست؟

طبق رئوس مطالب گروه جهانی بهداشت (WHO)، سلامت روان را می توان شناخته شده به عنوان سلامت نهایی افکار رئوس مطالب کرد. این بالقوه شخص برای ایجاد عوامل قوت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نقطه ضعف شخصی، بالقوه رویارویی همراه خود عناصر استرس زای دوره ای در مسکن، بالقوه کار مولد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالقوه کمک به گروه شخصی است.

سلامت روان ما به رفاه عمومی عاطفی، روانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتماعی ما {کمک می کند}. سلامت روان به زبان آسان روشی است کدام ممکن است خوب شخص در نظر گرفته شده می تدریجی، بافت می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت می تدریجی. اگر ایده ها، احساسات را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفتارهای مخرب دارید، قابل دستیابی است برخی اجتناب کرده اند امتیازات درمورد به سلامت روان را تحمیل کرده باشید.

سلامت جسمانی چیست؟

سلامت جسمانی را می توان شناخته شده به عنوان عدم وجود هر گونه بیماری را انتخاب کنید و انتخاب کنید جسمی کدام ممکن است به خوبی واقعاً کار می کند رئوس مطالب کرد. شناخته شده به عنوان خوب وضعیت بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تندرستی، بالقوه انجام وظایف روزانه شخصی {در خانه}، اداره، را انتخاب کنید و انتخاب کنید در میدان توضیح دادن تبدیل می شود.

روزی کدام ممکن است مرحله نشاط خواهید کرد در کل روز بعدی اجتناب کرده اند حد متداولباشد، غذاهای مغذی می خورید، این سیستم خواب خوبی دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیچ نوع سوءمصرف داروها مخدر هر دو الکل معتاد نیستید، صحیح تلقی می شوید.

چه چیزی باعث سلامت روان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات بدنی تبدیل می شود؟

شرایط سلامت روان همراه خود اختلال در ایده ها، احساسات را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفتار خواهید کرد خاص تبدیل می شود. چنین تغییراتی ممکن است {به دلیل} عناصر مختلفی مشابه:

  • سابقه خانوادگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ژنتیک
  • تجربیات روی حیله و تزویر مسکن
  • عدم تعادل شیمیایی در ذهن
  • جراحی تروماتیک ذهن
  • در دوران باردار بودن به داروها شیمیایی مضر آلوده شده است
  • سوء بلعیدن الکل/داروها مخدر
  • ضعیف دوستان، تنهایی
  • از گرفتن خوب وضعیت سلامت بدنی مزمن

به ترتیب، شرایط سلامت جسمانی همراه خود کمبود در انجام وظایف شخصی {در خانه} هر دو دفتر، ضعیف خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره خاص تبدیل می شود، عواملی کدام ممکن است باعث تحمیل شرایط فیزیکی می شوند عبارتند اجتناب کرده اند:

  • عدم بازی
  • خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب نامناسب
  • افزایش هر دو کاهش چند پوند
  • سوء بلعیدن الکل/داروها مخدر
  • حوادث ناشی اجتناب کرده اند خشونت، تصادف را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.
  • استاندارد محیطی ضعیف
  • ورود ضعیف به مراقبت های بهداشتی
  • بهداشت ضعیف

علاوه بر این بیاموزید: فواید تنفس عمیق برای سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی خواهید کرد

سیگنال های سلامت روان چیست؟

پیش آگهی بیماری روانی سرراست نیست. معمولاً خوب شخص عذاب‌کش متوجه نمی‌شود کدام ممکن است همراه خود خوب ضرر روانی سروکار دارد. این دلیل است درک کردن برخی اجتناب کرده اند علائم هشدار دهنده بیماری روانی ضروری است.

  • افزایش استرس، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید پارانویا
  • بافت غم را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنهایی ابدی
  • تنظیمات فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید از حداکثر خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو
  • کناره گیری اجتماعی
  • اصلاح ناگهانی در تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب

چه اتصال ای بین سلامت روان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت بدنی موجود است؟

سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی هر ۲ اساساً به هم مرتبط هستند. قابل دستیابی است همراه خود مکان های مختلفی برخورد کرده باشید کدام ممکن است در آن ارتباط بین سلامت روان را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت بدنی از حداکثر واضح {بوده است}.

شرایط سلامت جسمانی مزمن بر استاندارد مسکن خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری بر سلامت روان خواهید کرد تأثیر می گذارد. ارتباط بین سلامت جسمانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت روان در اسبابک ها بیماری صعب العلاج تا حد زیادی واضح است. ارتباط تولید دیگری بین سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی

  • سلامت روان ضعیف ممکن است خوب مسئله خطر برای شرایط فیزیکی مزمن باشد. مالیخولیا، احتمال دارد خودکشی، اختلال هراس را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.
  • شرایط از حداکثر سلامت روان ممکن است مشکلات سلامت جسمانی را افزایش دهد. مثلا. مسائل مصرف کردن باعث اختلال در مری را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکم تبدیل می شود.
  • شرایط بدنی از حداکثر ممکن است مشکلات سلامت روان را افزایش دهد. مثلا. بیشتر سرطان ها قابل دستیابی است باعث مالیخولیا، اضطراب از دست دادن زندگی، مشکلات تصویر هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره شود.
  • مالیخولیا همراه خود سیستم امنیت گفته می شود
  • بیماری روانی همراه خود خستگی گفته می شود
  • استرس، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصبانیت همراه خود بیماری قلبی مرتبط هستند

شنیدن به: پادکست ep. 9- سلامت جسمانی چگونه بر سلامت روان تأثیر می گذارد

چگونه سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی را افزایش بخشیم؟

سلامت جسمانی و سلامت روان

سلامت نهایی فوق العاده ضروری است. ما باید مراقب سلامت نهایی شخصی (سلامت بدنی، سلامت روان، سلامت اجتماعی، سلامت عاطفی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مذهبی) باشیم به همان اندازه بتوانیم مسکن شاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی داشته باشیم.

همین جا چگونه سلامت روان شخصی را افزایش بخشیم;

  • در مراقبت اجتناب کرده اند شخصی غرق شوید
  • وقت شخصی را روی مدیتیشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش های افکار توجه کنید
  • خاص احساسات شخصی را بیاموزید، آنها را سرکوب نکنید
  • گذراندن وقت در شخصیت هر دو انجام کارهایی کدام ممکن است واقعاً اجتناب کرده اند آن لذت می برید ({هر روز})
  • به سختی اجتناب کرده اند مسکن پرمشغله شخصی را برای دوستان را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوار شخصی اختصاص دهید
  • یاد بگیرید کدام ممکن است آرامش کنید
  • اجتناب کرده اند خواستار معامله با خجالت نکشید
  • همراه خود مکانیسم های مقابله ای مفید شناخته شده شوید

همین جا چگونه سلامت جسمانی شخصی را افزایش بخشیم؛

  • بازی روزانه
  • برای معاینات روتین بهداشتی بروید
  • زمان مانیتور را کاهش دهید
  • تغییراتی در سبک مسکن مفید تحمیل کنید
  • خواهید کرد مسکن پایداری ندارید، هر ۲ ساعت یکبار حرکت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشش داشته باشید
  • خوب رژیم غذایی متعادل بخورید
  • خوب این سیستم خواب مفید داشته باشید
  • به بلعیدن الکل / داروها مخدر ۹ اطلاع دهید

این همه چیزی است کدام ممکن است من می خواهم دارم، افراد!

سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی ضروری است از اساس هر ۲ همراه خود یکدیگر در هم تنیده است. سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی هر ۲ تأثیر یکسانی بر یکدیگر دارند. امیدوارم این وبلاگ برای شما ممکن است جذاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید آموزنده باشد.

همراه خود تشکر برای مطالعه.

مواظب خودت باش را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایمن باش