احساس ناامیدی؟ کارهایی که اگر احساس ناامیدی می کنید انجام دهید


افسردگی

احساس ناامیدی - این چیزی است که باید انجام دهید.

حتی تاریک ترین شب هم به پایان می رسد و خورشید طلوع می کند.

بسیاری از ما به بن‌بستی می‌رسیم که تنها تاریکی و ابرهای خاکستری معلق هستند و احساس ناامیدی در اطراف خود می‌پیچد. این ممکن است به دلیل روابط تیره، شکست ازدواج، مشکلات مالی یا کسی که دوستش دارید راه دوری داشته باشد. زندگی به خودی خود چالش برانگیز می شود زیرا شما نمی دانید آینده به کجا خواهد رسید. بگذارید فعلاً غرق شود! اما HOPE چیزهای بهتری برای ما ذخیره کرده است، فقط این که فعلا قادر به دیدن آن نیستیم.

با وجود اینکه زندگی طبق برنامه ریزی پیش نمی رود و شما نسبت به آینده احساس ناامیدی می کنید، چیزهایی وجود دارد که به شما انگیزه می دهد تا یک بار دیگر پرتو نور را پیدا کنید. آنها چه هستند؟ خوب، هر نقطه را با دقت باز کنید و با لبخند بر روی آن کار کنید.

بله، شما می توانید آن را انجام دهید.

وقتی احساس ناامیدی می کنید چه باید کرد؟

۱. لحظه ای را برای درک احساسات خود اختصاص دهید

یک لحظه برای درک احساسات خود وقت بگذارید

ممکن است خیلی خسته شده باشید یا به این فکر کنید که آیا باید با کسی صحبت کنید یا جایی به تنهایی گریه کنید. هر چه که باشد، بدن و ذهن شما به دنبال چیزهای جدی است مراقبت از خود همین الان. شروع کن با نفس عمیقبرو با دوستت صحبت کن مدیتیشن در طبیعت، به تنهایی در یک باغ قدم بزنید و سعی کنید سلامت روحی و جسمی خود را با هم متعادل کنید.

با این کار، باید هر دستاورد کوچکی را که شما را به رویایتان نزدیک می کند، تصدیق کنید. مهمترین چیز این است که شما هستید زندگی در این لحظه حال و این وظیفه شماست که از تک تک جزئیات آن قدردانی کنید. فرا گرفتن چرا احساس شکست می کنید و چه کاری می توان با آن انجام داد.

۲. زمان بازنگری در اهدافتان است

زمان برای تجدید نظر در اهداف خود است

چرا با این کار شروع کردید؟ احتمالاً به این دلیل که می خواستید خود را در جایگاه یک مدیر ارشد ببینید، اما در جایی به دیوار اشتباه برخورد می کنید و با واکنش های منفی مواجه می شوید! خوب، وقت آن است که روح خود را جستجو کنید و دریابید که واقعاً می خواستید چه کاری انجام دهید. ممکن است شرایط زمانی به عقب تغییر کرده باشد، اما اگر در حال حاضر احساس ناامیدی می کنید، در حال حاضر یک بازنگری آرام لازم است. تلاش کردن با استفاده از یک مجله تا افکار خود را بیرون بیاورید و راه حلی برای مشکلات خود بیابید.

هنگامی که دوباره با دید خود در تماس شدید، استفاده کنید تکنیک های تجسم تا با اهداف خود در ارتباط باشید

۳. الهام بخش خود را برای مثبت اندیشی پیدا کنید

الهام بخش خود را برای مثبت اندیشی پیدا کنید

هیچ ایرادی ندارد که نسبت به زندگی ناامید شوید، اما اگر منبع الهام پیدا نکنید، همه چیز اشتباه است. پیدا کردن کتاب های الهام بخش برای خواندن، تماشای فیلم، چند آهنگ زیبا گوش کن یا یک مسابقه بسکتبال با دوست خود برنامه ریزی کنید. این چیزها ممکن است در حال حاضر در مقابل مشکلات شما کوچک به نظر برسند، اما باور کنید، آنها نه تنها به منحرف کردن حواس کمک می کنند، بلکه به عنوان الهام بخش برای غلبه بر موانع نیز عمل می کنند.

با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که راه های خود را برای الهام گرفتن که تابش امید و عشق به آینده است پیدا کنید.

۴. درخواست پشتیبانی کنید

درخواست پشتیبانی

وقتی نسبت به زندگی احساس ناامیدی می کنید و نمی توانید راهی به جلو پیدا کنید، باید از عزیزانتان بخواهید که به شما کمک کنند. اعضای خانواده، دوستان نزدیک یا سایر مربیان شما می توانند به عنوان تقویت کننده قوی عمل کنند و به شما کمک کنند تا در روزهای سخت گذر کنید.

در واقع، به شدت توصیه می شود که به دنبال درمانگرانی باشید که بتوانند شرایط شما را درک کنند و در مسیر راهنمایی جدید به شما کمک کنند. در واقع، می توانید یک ایمیل برای ما ارسال کنید [email protected] و ما شما را با کارشناسان مجرب خود مرتبط خواهیم کرد.

اگر ناامیدی برای مدت طولانی طولانی شود، می تواند اختلالات دیگری مانند استرس، خستگی، افسردگی و غیره را به همراه داشته باشد. و همیشه باید راهی برای دوری از آنها پیدا کنید، البته برای رفاه خود.

۵. قدردانی یک امر ضروری است

قدردانی یک امر ضروری است

حتی اگر در وضعیت تلخی هستید، ارزش قدردانی هرگز پایین نمی آید. وقتی از همه افراد یا حتی کوچکترین چیزهای زندگی تان سپاسگزار باشید، طبیعتی گرم در درون شما ایجاد می کند و فقط می توانید چیزهای خوب را در اطراف خود جذب کنید. قدردانی چیزی است که به شما کمک می کند تا متوجه شوید که مهم نیست که چقدر اتفاقات بدی می افتد، همیشه چیزهای خوبی در انتظار شما خواهد بود.

بسته شدن

جدا از تمام نکاتی که به شما می‌گوید وقتی احساس ناامیدی می‌کنید چه کاری انجام دهید، این مسئولیت شماست که به دنبال علائم هشدار دهنده احتمالی باشید.

افکار خود خرابکاری، خودکشی، خودکشی یا غم و اندوه دائمی می تواند خطرناک باشد. اگر قبلاً با یک درمانگر صحبت نکرده اید، با شماره ۱-۸۰۰-۲۷۳-۸۲۵۵ (خط کمک پریشانی) تماس بگیرید یا خط کمک پیشگیری از خودکشی (هند).

وقتی احساس ناامیدی، بی ارزشی و درماندگی می کنید. فقط به خود بگویید من یک فرد معمولی هستم که برای انجام کارهای خارق العاده به دنیا آمده ام. – آبیجیت دشپنده

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر