استراحت خواهید کرد را ناراحت می تدریجی؟ استراحت ممکن است باعث اضطراب شود + راه هایی برای آن


اضطراب

کشتی شده در ۱۵ آوریل ۲۰۲۲

آرامش شما را ناراحت می کند - ممکن است - آرامش - ناشی از اضطراب - + - راه هایی برای متوقف کردن آن

بعد اجتناب کرده اند عالی روز دردسرساز در دفتر، برای اسکان می آیید، عالی اتاق استراحت آب خوب و دنج می گیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای آرامش کنار هم قرار دادن می شوید. همراه خود این جاری، دوم ای کدام ممکن است بافت می کنید هیکل شخصی آرام است، عالی موج تعجب آور اجتناب کرده اند اضطراب را تخصص می کنید. غیر از اینکه بافت استراحت کنید، اصولاً بافت اضطراب می کنید.

اگر این وضعیت شناخته شده به نظر می رسد مانند است، ممکن است اضطراب استراحت باشد کدام ممکن است همراه خود آن انگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه احساسی می کنید. خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است تقریباً ۱۵ سهم اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی تحت تأثیر اضطراب مزمن اصولاً کشف نشده اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت هستند؟ اگرچه این می تواند یک شرایط مناسب نیست، با این حال همچنان یکی اجتناب کرده اند راه هایی است کدام ممکن است اضطراب ممکن است شخصی را نماد دهد.

اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدم در استراحت روزی همراه خود هم مخلوط کردن می شوند کدام ممکن است امتحان شده های خواهید کرد برای استراحت باعث ناراحتی اصولاً تبدیل می شود. منظورم اینجا است کدام ممکن است قابل انجام است عالی دوم آرام روی کاناپه شخصی بنشینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوم ای تولید دیگری، با اشاره به اتفاقی کدام ممکن است ساعت ها پیش رخ داده به سختی اضطراب داشته باشید.

با این حال واقعاً اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت چیست؟ چه چیزی باعث RIA تبدیل می شود؟ را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چگونه می توان} اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت را متوقف کرد؟

موجود است عالی نگاهی بیندازیم!

اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت چیست؟

اضطراب آرامش

اضطراب تمدد اعصاب عدم در استراحت در حین ورزش هایی یادآور مدیتیشن، معاشرت، هر دو صرفاً انجام ندادن کاری است. بیشتر اینها عدم در استراحت در پایان می‌تواند باعث افزایش احساساتی شود کدام ممکن است در مکان‌های استرس‌زا بافت می‌کنید، هر دو افزایش ضربان روده ها، فشار عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.

برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت، احساسات ناشی اجتناب کرده اند ورزش های استراحت بخش یادآور کاهش ضربان روده ها، تنفس عمیق هر دو آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره تنها می توانند احساسات اضطراب را تحریک کنند.

بعد از همه، این تخصص ممکن است فوق العاده عصبانی کننده باشد از ورزش هایی کدام ممکن است هدف آنها اجتناب کرده اند بین برداشتن استرس است باعث استرس اصولاً خواهید کرد تبدیل می شود. این ممکن است عالی چرخه معیوب اجتناب کرده اند استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب بی نهایت باشد.

باشی تنها نیستی!

خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است اصطلاح “اضطراب استراحتاولین بار در دهه هشتاد به نظر می رسد شد؟ کریستینا لوبرتو اجتناب کرده اند دانشکده سینسیناتی شاخصی به تماس گرفتن شاخص حساسیت استراحت تحمیل کرده است.برای ایجاد اینکه چه چیزی باعث این احساسات اضطراب تبدیل می شود.

در فهرست می توانید عباراتی یادآور،

  • ممکن است می ترسم کدام ممکن است اگر آرام باشم، دیگران در نظر گرفته شده کنند ممکن است تنبل هستم.
  • “ممکن است استراحت را {دوست ندارم} از باعث تبدیل می شود بافت کنم مدیریت ندارم.”
  • “وقتی نفسم بهتر تبدیل می شود، ممکن است را می ترساند.”

اضطراب استراحت روزی تجزیه و تحلیل داده تبدیل می شود کدام ممکن است علائم اضطراب داشته باشید. در کل RIA، می توانید آرامش کنید (بعد از همه اجتناب کرده اند طریق فرآیند های غیرمعمول یادآور تازه کردن خانه، تهیه شام ​​ را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره) با این حال ۹ برای مدت زمان بسیار طولانی. هنگامی کدام ممکن است آغاز به بافت استراحت کردید، علائم اضطراب خواهید کرد به نظر می رسد تبدیل می شود.

لوبرتو دلیل می دهد کدام ممکن است اضطراب استراحت، ترس اجتناب کرده اند استراحت است. علائم اضطراب استراحت ممکن است فوق العاده شبیه علائم اضطراب پایه یادآور:

  • بی خوابی هر دو بافت عصبی بودن
  • افزایش ضربان روده ها
  • هایپرونتیلاسیون هر دو تنگی نفس
  • عرق کردن هر دو لرزیدن
  • بی حالی
  • سرگیجه
  • درد عضلانی

پس معامله با چطور؟ معامله با اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت چیست؟

چگونه اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت را متوقف کنیم؟

نگران آرامش نباشید

به آموزش داده شده است لوبرتو، اگر اجتناب کرده اند اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت مبارزه کردن می برید، قابل انجام است اجتناب کرده اند معامله با هایی یادآور مواجهه درمانی بهره مند شوید. همراه خود ترس های شخصی برخورد با شوید عالی تنظیم مدیریت شده ممکن است ارائه می دهیم کمک تدریجی به همان اندازه مدیریت ترس هر دو عدم شخصی را در استراحت به انگشت آورید. تنها تنظیم همین جا اینجا است کدام ممکن است غیر از مواجهه همراه خود عنکبوت ها هر دو ارتفاعات، همراه خود ورزش های استراحت بخش مواجه خواهید شد.

ایده ها تولید دیگری برای توقف اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت:

۱- تمرینات زمینی را بررسی کنید

تمرینات زمینی یکی اجتناب کرده اند بهتر از تمریناتی است کدام ممکن است می توانید برای اضطراب تمدد اعصاب انجام دهید. یکی اجتناب کرده اند آسان ترین استراتژی هایی کدام ممکن است باید امتحان کرد اینجا است فناوری ۵۴۳۲۱. تنها کاری کدام ممکن است باید انجام دهید اینجا است کدام ممکن است شناسایی ببرید،

  • ۵ عامل برای دیدن
  • ۴ چیزی کدام ممکن است می توانید حساس کنید
  • ۳ چیزی کدام ممکن است می توانید بشنوید
  • ۲ عامل کدام ممکن است می توانید بو کنید
  • ۱ چیزی کدام ممکن است می توانید مزه کنید

۲. همراه خود بودجه کم آغاز کنید

اجباری نیست همه کارها را یکجا انجام دهید. از اضافه بار حسی چیزی است کدام ممکن است ممکن است علائم اضطراب استراحت را نیز افزایش دهد. وقتی همراه خود RIA انگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه احساسی می کنید، به مستعد ابتلا به همراه خود بافت اجتناب کرده اند انگشت دادن مدیریت در کنار است. برای جلوگیری اجتناب کرده اند این محرک بی نظیر، هر بار ۵ به همان اندازه ۱۰ دقیقه آرامش کنید. خواهید کرد بافت استراحت خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به محض اینکه بافت اضطراب کردید، متوقف شوید!

۳. عشق عشق آمیز را بررسی کنید

می دانم کدام ممکن است مدیتیشن قابل انجام است برای شما ممکن است خوشایند حرکت نکند، با این حال مهربانی را دوست داشته باشید. وقتی این سیستم را ورزش می کنید، به شخصی اجازه می دهید حس بخشش را انتخاب کنید و انتخاب کنید شفقت را در شخصی پرورش دهید. در کل این ورزش نیازی به مدیتیشن ندارید. تنها کاری کدام ممکن است باید انجام دهید اینجا است کدام ممکن است روی یادآوری ای کدام ممکن است دوست دارید کانون اصلی کنید، اسبابک ها خوش بینانه را تکرار کنید مانترا، نمادرا انتخاب کنید و انتخاب کنید بگذارید احساسات از گرما خواهید کرد را در آغوش بگیرند. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است همدلی کلیدی است.

۴- به شخصی پاداش دهید

یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند راه‌های جلوگیری اجتناب کرده اند اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند بین برداشتن زمان آرامش، می‌توانید اجتناب کرده اند پاداش‌ها بیشترین استفاده را ببرید. وقتی برای خودت جایزه تصمیم گیری میکنی مثل وقتی این تخصص استراحت بخش را داشته باشم، همراه خود خیال دستی می روم این بلیت های اجرای زنده را می خرم. پاداش ممکن است به فروش عادات مفید کمک تدریجی.

۵- کمک ماهر پیدا کنید

هنگامی کدام ممکن است به نظر می رسد مانند است اضطراب مسکن روزمره خواهید کرد را اداره می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مانع اجتناب کرده اند استراحت درست خواهید کرد تبدیل می شود، بیشتر است اجتناب کرده اند عالی متخصص کمک بگیرید. همراه خود معامله با های موثری یادآور گفتار درمانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مواجهه درمانی، می توانید یاد بگیرید کدام ممکن است همراه خود علائم اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت مقابله کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکسته نشده دهید.

ادراک کن، فصل استراحت یکی اجتناب کرده اند بخش های بی نظیر عالی مسکن شاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید است. روشی کدام ممکن است استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب در افزایش می یابد، ما به بهشت ​​کودک شخصی خواستن داریم به همان اندازه همراه خود رهایی اجتناب کرده اند استرس شخصی استراحت داشته باشیم.

در پایان، این ارائه می دهیم متکی است کدام ممکن است چگونه همراه خود اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت مقابله کنید. به خاطر داشته باشید، همه عامل با اشاره به هوشیاری است. افکار اعلان را در مسکن شخصی بگنجانید از روزی کدام ممکن است اجتناب کرده اند ایده ها، احساسات را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساسات شخصی آگاه هستید، می توانید دستی تر همراه خود اضطراب ناشی اجتناب کرده اند استراحت مقابله کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را متوقف کنید.

آن را آهسته پیش ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود شرایط شخصی مستقر شوید. استراحت بخش مهمی اجتناب کرده اند مسکن است، به همین دلیل اجازه ندهید اضطراب خواهید کرد را اجتناب کرده اند بین ببرد.

امیدوارم این متن کمک کرده باشد. برای دانش اصولاً می توانید همراه خود ما در معامله با زیر بنویسید [email protected] هر دو در وب های اجتماعی به ما پیام دهید. خواهید کرد علاوه بر این می توانید بازخورد هر دو ایده ها شخصی را در بازخورد زیر به اشتراک بگذارید! این متن را همراه خود دوستان شخصی به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما را لایک کنید!

!

دانستن درباره نویسنده

سوارناکشی شارما

Swarnakshi عالی نویسنده محتوا در Calm Sage است کدام ممکن است به سبک مسکن مفید تر برای افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل اعتقاد دارد. او کدام ممکن است عالی مبارز را انتخاب کنید و انتخاب کنید نجات یافته اجتناب کرده اند ناامیدی است، امتحان شده می تدریجی به همان اندازه به افزایش اعلان با اشاره به نوک دادن به انگ پیرامون امتیازات درمورد به سلامت روان کمک تدریجی. شناخته شده به عنوان عالی شخص غیر سکولار در روده ها، خواهید کرد به آینده را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانایی شخصی اعتقاد دارید. او عالی خواننده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نویسنده خشن است کدام ممکن است {دوست دارد} اوقات فراغت شخصی را صرف پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطالعه با اشاره به سنت های جهان تدریجی.