اسنک های پر پروتئین مورد علاقه من | تغییر متابولیسم


آیا تا به حال با یک کیسه Doritos بنشینید و به خود قول دهید “فقط یک بار دیگر” تا زمانی که متوجه شوید *فقط* نوک انگشتان شما چقدر نارنجی است – و این را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که باید حتماً تنقلات را کنار بگذارید؟

آیا تا به حال همین کار را با یک کیسه گوشت خوک انجام داده اید؟ (به طور فرضی – اگر گوشت خوک در کیسه ای بیاید؟)

یکی که پرخوری میکنی یکی که قطعا نخواهید داشت.

در اینجا دلیل آن است: پروتئین

یکی از رایج‌ترین نظراتی که در متابولیسم می‌شنویم این است: «نمی‌دانستم پروتئین کافی مصرف نمی‌کنم».

پروتئین رویاها را به حقیقت می پیوندد. بعد از تمرین عضلات را ترمیم می کند. همچنین در هنگام تلاش برای کاهش چربی (حتی زمانی که ورزش نمی کنید) عضله را حفظ می کند. و توده عضلانی مستقیماً بر کارایی عملکرد متابولیک تأثیر می گذارد. این به طور مستقیم به میزان کالری که در هنگام استراحت در روز می سوزانید بستگی دارد (بخوانید: در حالی که روی الاغ خود می نشینید).

پروتئین همچنین سیر کننده ترین درشت مغذی است، بنابراین شما را سیر و شاد نگه می دارد.

مشکل این است که احتمالاً پروتئین کم‌مناسب‌ترین ماکرویی است که می‌توان آن را جذب کرد و آماده کرد، بنابراین صرفه‌جویی در آن آسان است.

بنابراین، در اینجا میان وعده های پروتئینی من وجود دارد تا هرگز مجبور نشوید برای کاهش گرسنگی خود به آدامس جویدن یا نوشیدن آب متوسل شوید.

پروتئین همچنین سیر کننده ترین درشت مغذی است، بنابراین شما را سیر و شاد نگه می دارد.

استمرزه:

  • ۲ اونس اغذیه بوقلمون رول شده با ۱ اونس پنیر + برش های سیب
  • چوب گاو (طرفدار بزرگ Paleo Valley)
  • ۳/۴ سالاد تن ماهی/تخم مرغ/مرغ با کراکر
  • خیار یا کراکر آغشته به ۱/۲ گرم ماست یونانی ساده با شوید و نمک سیر
  • Quesadilla مرغ بوفالو با ۲ اونس مرغ و ۱ اونس پنیر

شیرین:

  • ۶ اونس، ماست یونانی پرچرب ساده + ۱/۲ گرم توت + دانه کدو تنبل
  • مینی شیک: ۱/۲ وعده پودر پروتئین + ۱/۴ گرم میوه + ۱ قاشق غذاخوری کره آجیل/نارگیل/دانه
  • ۱ سی پنیر دلمه + زغال اخته
  • نوار پروتئین طبیعی مانند Paleo Valley

وگان

  • ادام برشته ۱ سی
  • پودینگ چیا با ۳ تن دانه چیا + ۱ تن کاکائو + ۳/۴ گرم مایع + ۱/۳ سی سی گیلاس
  • ماست نارگیل با یک پیمانه پروتئین گیاهی
  • سبزیجات خام با ۱/۳ سانتی متر هوموس
  • مینی شیک: ۱/۲ وعده پودر پروتئین شکلات + ۱ سی سی مایع + ۱ تن کره بادام زمینی

تعویض های کوچک مانند پنیر کوتیج در مقابل چیپس می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. بنابراین، Doritos را رها کنید (خب، شاید نه همه Doritos) و چند چوب گوشت گاو را بردارید.

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است، به این معنی که می توانم از هر محصولی که خریداری می کنید، کمیسیون بگیرم. با این حال، من کاملاً پشت هر یک از این محصولات می ایستم و هرگز چیزی را که برای پول مفید باشد توصیه نمی کنم. همیشه.