اورژانس راهداری! – ترزا رایت – مرکز تغذیه رنسانس، شرکت.


این تعطیلات است و همه در حال دویدن هستند تا هدایا را بپیچند و کلوچه بپزند. و غذایی که همیشه شما را آزار می دهد و شما را به پرخوری سوق می دهد، یا باعث سایر رفتارهای غذایی خود تخریبی می شود – وجود دارد. روبروی تو. جذاب. آنها شما را شکنجه می دهند.

و یکی از اعضای خانواده که می گوید: “نمی تونی فقط یک قطعه داشته باشی؟” یا

“این مسخره است! هرگز دوباره شکلات نخورید؟ غیرممکن است.”

“اینجا، من آن را برای شما درست کردم. می دانم که آن را دوست دارید. شما فقط یک قطعه دارید.”

و بنابراین، شما انجام می دهید. یک لقمه، یک نگاه، یک بو، یک خویشاوند بی فایده و حالا شیر معتاد بیدار شده است. باید چکار کنم؟

چهار نفس عمیق بکشید. بگذارید آرام آرام بیرون بیایند. به مکان امن تر حرکت کنید. اگر چیزی خورده اید، اگر می توانید دندان های خود را مسواک بزنید. دهان خود را با آب بشویید. دعایی بخوان بگویید: “این یک اشتباه بود. اکنون زمان بازگشت به مسیر است. چه اتفاقی باید بیفتد تا من آزاد شوم؟” برو این کار را انجام بده. همین الان.

هرگز نباید به خود بگویید: “اوه خدای من! چیزکیک و پای شکلاتی و بیسکویت های کریسمس را بیاور!”

اگر از خانه تان به سمت خانه خاله تیلی عزیز رانندگی می کردید و لاستیکتان پنچر شده بود، آیا تا رسیدن به آنجا به رانندگی ادامه می دادید؟ نه، می تونی بری کنار جاده، به خاله تیلی زنگ بزنی تا نگران نباشه و زاپاس بپوشی. آیا به جای آن سه لاستیک دیگر را قطع می کنید؟ آیا آنقدر به ماشین ضربه می زنید که همه جا به شدت فرو رود؟ من اینطور فکر نمی کنم.

آیا درخواست کمک می کنید؟ چه کسی قوی است که شما را دوست دارد؟ از تعمیرگاه شما؟ از AAA؟ امیدوارم انجام بدی

و وقتی لاستیک پنچر شده تعویض می‌شود، آیا باید تمام راه را به خانه برگردید تا به سمت عمه تیلی بروید؟ من اینطور فکر نمی کنم.

اما همانطور که قبل از شروع سفر، روغن و سوخت خود را بررسی می کنید، قبل از هر رویداد چالش برانگیز زمانی را برای نشستن و غذا دادن به خود اختصاص دهید. با یک دوست خوب یا شریک مسئول تماس بگیرید. برخی از صفحات یک کتاب حمایتی را بخوانید. از HP بپرسید که آیا او یا یکی از فرشتگان یا فرشته های بزرگ می تواند برای راهنمایی و محافظت از شما به این رویداد بیاید. او احتمالاً بال های خود را بین شما و غذاهای اشتباه نگه می دارد، بنابراین شما مجبور نیستید به او نگاه کنید. شاید او بتواند با کلمات مناسب برای «نه» گفتن به شما الهام بخشد. شاید او بتواند به شما کمک کند تا افراد جدید یا جالبی را پیدا کنید.

وقتی خود را درگیر می‌بینید، داستان ماشین‌هایی را که شروع کردیم به خاطر بیاورید. یک اشتباه نباید منجر به فاجعه شود. یک لیوان بزرگ آب بنوشید تا مواد آلرژی زا از سیستم شما خارج شود. اگر می توانید دندان های خود را مسواک بزنید و دست های خود را بشویید تا از شر بوی آن خلاص شوید. نفس عمیق. برای کمک، محافظت یا راهنمایی دعا کنید. از انسان کمک بخواهید.

برنامه خود را افزایش دهید و دوباره به مسیر خود باز می گردید. به دنبال یک قدم برای کار کردن. هدیه ای برای دادن، مهربانی برای انجام دادن، مشکلی برای کمک به حل، و خدمتی برای انجام دادن پیدا کنید.

با خودتان مهربانانه و محبت آمیز صحبت کنید. به یاد داشته باشید – این یک حساسیت فیزیکی است، رفتاری که یک سال است ادامه دارد، نه یک ضعف اخلاقی. شما آدم خوب و محترمی هستید، تمام تلاش خود را می کنید.

بهبودی همیشه کامل نیست. فقط کاری را انجام دهید که شما را ایمن و عاقل نگه دارد، تا هفت روز دیگر این سونامی تمام خواهد شد!

خدا تو را حفظ کند. یا مبارک

در آنجا



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر