با خورشید روبرو شوید و انگیزه خود را حفظ کنید


در این ماه ما بر آنچه که در اعضای ما بهترین ها را نشان می دهد ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه چهره خود را در برابر خورشید نگه دارید.

هموس چیزی به شما می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین همیشه. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که شما درست می گویید. این غذا فوق العاده همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا اشاره کردیم که حمص می تواند به نوعی برای شما مفید باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (حاوی پروتئین)
  • کلسترول پایین (ممنون نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری بدهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان را منتشر کرده ایم. اینجا دوباره برای همه کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس قابل تنظیم برای ترس

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به مزه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه دار کنید تا راضی شوید.

میان وعده مورد علاقه خود را بشمارید (انگشت شمار را بشمارید) و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند محصول دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

به این زنگ بزن

ما از این س askedال پرسیدیم که میان وعده شما چیست و هشدار می دهد که می توانید تا پایان عمر فقط 3 عدد داشته باشید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آنها ، ما مطمئن نیستیم که فقط 3 را انتخاب کنیم. به نظر می رسد که ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL HOOKS را انتخاب کنیم.

تصمیم گرفتید کدام میان وعده سالم را انتخاب کنید ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما منتشر کرده ایم دارای فواید و ترکیباتی برای سلامتی است که می تواند به کاهش وزن ، حفظ فرم و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانول – مملو از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما تنقلات سالم دیگری را که بیشتر از آن لذت می برید کنار گذاشته ایم؟ با خیال راحت در شبکه های اجتماعی به ما بگویید تا آنچه را که از دست داده ایم به ما بگویید.

ممکن است برای اعضا انگیزه ایجاد کند

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که یک مادر الهام بخش را نشان دهیم که کاملاً آن را در ورزشگاه ورزشکار کرده و از آن خارج شده است. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام #fitmom است که وقتی سخت کوشی خود را نشان نمی دهد (قاتلان!) ، کلماتی از خرد انگیزشی مادر را به ما القا می کند.

“تمرکز بر پله ای که در مقابل شماست ، نه کل راه پله” ، تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #FitcoMom را آراسته است. این به ما این امکان را می دهد که اهداف سخت تناسب اندام یا مشکلات بزرگ زندگی را داشته باشیم ، می توانیم با گام به گام آنها را برطرف کنیم.

برویدkarlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و ماشینها و الهامات زیبا او را ببینید.

@breannalaw15

برانه از @ breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما برجسته بود زیرا نمی ترسد کلمه “F” را از دست بدهد: این شکست می خورد. برخی از محتواهای انگیزشی از کسانی است که شکست خورده اند و به راه خود ادامه می دهند. سگ مادر Breana می گوید: ““چیزی که قابل مقایسه است” و وقتی شکست خورد ، “تسلیم شدن اشکالی ندارد.”

ما از غریزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام حفره هایی در راه دارد ، اما آنچه در سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود برسیم. برانا آنها را به برقع عزم و اراده تبدیل می کند که او را در حرکت شتابزده نگه می دارد. ما می خواهیم برای این جانباز ارتش نان تست کنیم که ما را ثابت نگه می دارد و همیشه جلو می رود.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و یک سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که برای سطح تناسب اندام شخصی شما طراحی شده باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این ORG ONT سابق تمریناتی را که در این سال ها آموخته است گردآوری می کند و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند در تناسب اندام شرکت کنند. فرقی نمی کند که متخصص باشید یا مبتدی ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در ایجاد تمرینات HIIT پویا با گام هایی برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او طناب مبارزه را از بین می برد ، در حالی که انجام این کار را برای بقیه به ما آسان تر می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم تمرین برزخ را به پایان برسانیم. قطعنامه های سال گذشته است و ما نمی پرسیم آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. E! پیاده شدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را ترغیب می کند که حرکت کنید در حالی که همه چیز مثل همیشه فوق العاده نیست. ما به همه 10 دلیلی که منتشر کرده ایم نمی پردازیم ، اما می خواهیم علم را در پشت چرایی عملکرد انگیزه های شما قرار دهیم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگام ورزش ، مغز شما دسته ای از مواد شیمیایی را در سراسر بدن شما آزاد می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که نشان داده اند به افزایش شادی کمک می کنند! داستان کوتاه ، اگر احساس بدی دارید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوش بین و مثبت اندیش باشید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش خوشبختانه اندورفین را افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها به معنای واقعی کلمه مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن کلی شما از ورزش می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. یک شیوه زندگی سالم را رعایت کنید

تنها چیزی که می شنویم درباره فواید ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را تسریع کند ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم ریشه در همه جنبه های وجود شما ، از جمله خانواده ، دوستان و جامعه شما دارد. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان نیز بر همه چیز دیگر در اطراف شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، آرمان ها و اهداف خاص خود را دارد. مال تو چیه؟ در شبکه های اجتماعی با هشتگ #FitnessConnection به ما بگویید تا بتوانید یکی از اعضای منتخب ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت شتاب می گیریم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را در حرکت نگه می دارد و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به خاطر داشته باشید که هر از گاهی استراحت یا زمین خوردن خوب است ، اما تسلیم شدن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به تشویق دارید. بازدید کنید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان را در زیر نور خورشید به عقب برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید