برای مدیریت استرس شخصی بنویسید


مقاله ای کدام ممکن است توسط دکتر وین جوناس، روانشناس خانوار در دانشکده جورج تاون چاپ شده شده است، تکنیکی را برای آرام کردن افکار به تماس گرفتن «نوشتن درمانی» مورد بحث مکان ها. در این سیستم می توانید همراه خود نوشتن ایده ها، احساسات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترس های شخصی به استراحت جسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید روح شخصی {کمک کنید}.
نوشتن درمانی چیست؟
معامله با نوشتاری معادل بازی است. با این حال این برای هیکل انسان نیست، اما علاوه بر این ورزشی است کدام ممکن است ما را اجتناب کرده اند اضطراب، استرس، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سردرگمی رها می تنبل. بیشتر اینها نوشتار نیازی به سبک ادبی خاص هر دو املای دقیق ندارد، از کسی قصد انتقاد اجتناب کرده اند آنها را ندارد، اما علاوه بر این صرفاً گزارش وضعیت روحی آنها معادل درد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دل همراه خود مشاور است. {در این} استراتژی، خواهید کرد شناخته شده به عنوان منصفانه خبرنگار، اولویت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اولویت های شخصی را گزارش می کنید. نوشتن درمانی، معادل بازی، باید در کل زمان تکرار شود، از تحقیق آرم می دهد افرادی که نظر می نویسند کمتر دچار ناامیدی می شوند، همراه خود این جاری افرادی که نظر نوشتن را برای مدت کوتاهی متوقف می کنند، تولید دیگری بافت مثبتی نسبت به این دوران ندارند.

روزی کدام ممکن است برای اداره کردن استرس می نویسید، {نیازی نیست} منتظر وضعیت نوشتن برتر باشید. با این حال این ارائه می دهیم تعیین می شود کدام ممکن است کار شخصی را همراه خود کسی به اشتراک بگذارید، نوشتن شفابخش منصفانه استراتژی عمیقا خصوصی است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ تنها برای شما ممکن است عمیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید معنادار است، اما علاوه بر این اجتناب کرده اند آنجا کدام ممکن است برای بافت بیشتر می نویسید، به اشتراک گذاری آن همراه خود دیگران قطعا ممکن است برای او یا او مفید باشد. هم. متعاقباً نوشتن احساسات شخصی را طرفدار اجتناب کرده اند این سیستم روزانه شخصی قرار دهید.