برنامه ریزی: مهمترین مهارتی که نیاز دارید – مولی کارمل | Beacon توسط MC


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه تفاوتی بین فردی که شرایط سختی را به گونه ای در راستای اهداف بلندمدت خود پشت سر می گذارد، با فردی که چنین نمی کند چیست؟ پاسخ در مورد داشتن اراده بیشتر، تلاش بیشتر یا کمتر تنبل بودن نیست. پاسخ در واقع در مورد ماهرتر بودن و برنامه ریزی است.

همیشه زمان بسیار خوبی برای صحبت کردن در مورد مهارت های ضروری است که برای پیشبرد برنامه غذایی خود با موفقیت نیاز دارید. و در حالی که بسیاری از استراتژی های مختلف برای انتخاب وجود دارد، برنامه ریزی واقعاً مهم ترین کاری است که امروز می توانید انجام دهید.

طرح پلان طرح

ما همیشه آن را می گوییم، و هنوز هم نمی توانیم آن را به اندازه کافی بگوییم. وقتی برنامه‌ریزی می‌کنید، به اراده بسیار کمتری نیاز دارید و احتمال اینکه در پایان روز از تصمیم‌هایتان احساس غرور و خوشحالی کنید، بسیار بیشتر است.

برنامه ریزی فقط به این نیست که چه کاری باید انجام دهید، بلکه در مورد آماده شدن برای موانعی است که ممکن است با آن روبرو شوید. اگر پیش‌بینی می‌کنید که یکی از اعضای خانواده به شما شکلات پیشنهاد کند، فیلمنامه‌ای را تمرین کنید که چگونه مؤدبانه نه بگویید. اگر می‌دانید که بیشتر روز در کنار غذاهای مضحک هستید، به مهارت‌هایی فکر کنید که می‌توانند به شما کمک کنند یا یک برنامه اضطراری برای اینکه اگر این هوس‌ها خیلی شدید شد (مانند دستشویی رفتن یا تماس با دوستتان) چه کاری انجام دهید. یا شریک پاسخگویی). وقتی می‌دانید چه چیزی در راه است، و قبلاً تمرین ذهنی کرده باشید که چگونه با آن کنار بیایید، یک پای بزرگ برای گذر از تمام لحظات دشوار دارید.

پس برنامه ریزی را از کجا شروع کنیم؟

برای اینکه همه ایده‌های خود را مستقیم کنید، فکر کردن یا نوشتن این موارد می‌تواند واقعا مفید باشد:

  1. زمان خوردن شما چقدر است؟
  2. چه برنامه ای برای خوردن در آن زمان های غذا دارید؟
    1. آیا باید از قبل تماس بگیرید و بپرسید چه گزینه هایی در دسترس است؟
    2. آیا برای درست کردن یا آوردن با خود نیاز به تهیه غذا دارید؟
    3. تجسم کنید که بشقاب شما چگونه خواهد بود
  3. چه غذاهایی ممکن است وسوسه انگیز یا تحریک کننده باشند؟
    1. فهرستی از غذاهایی تهیه کنید که «خط سختی» برای نخوردن آنها خواهید داشت.
    2. وقتی دوستان یا خانواده این غذاها را به شما پیشنهاد می کنند، آنچه را که به آنها می گویید را تمرین کنید (یا شاید بخواهید از قبل برنامه خود را به آنها بگویید!)
  4. راهبردهای مقابله ای که می توانید در هنگام بروز ولع مصرف کنید چیست؟ برخی از موارد مورد علاقه من: رفتن به حمام و پاشیدن آب سرد به صورتم، برای حمایت از یک دوست، استفاده از مهارت های حواس پرتی برای رفع هوس، یا فکر کردن به اینکه فردا چه احساسی خواهم داشت. اهداف

در حالی که همه این مراحل در برنامه ریزی مفید هستند، حتی انجام یکی از این کارها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. برنامه ریزی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و کمی برنامه ریزی بسیار بهتر از بی برنامه ریزی است.

به یاد داشته باشید، خیلی چیزها در کنترل شماست – شما همیشه در رابطه با غذا انتخاب دارید. برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های دشوار حرکت کنید و در مسیری که طی می‌کنید احساس قدرت کنید!

حمایت بیشتری می خواهید؟ برای دریافت حمایت، اطلاعات و انگیزه در سفر خود برای ایجاد یک رابطه عاشقانه با غذا، کانال یوتیوب مولی را بررسی کنید.

عکس ادگار کاستروژون در Unsplash