بهترین غذا برای پاییز برای کاهش وزن


با شروع سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که فصل پاییز در پیش است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین ، بسیاری از لذت های خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسد ، اما نیازی به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نیست. در واقع ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، شما نیازی به محرومیت یا رژیم ندارید!

غذای فصل پاییز

هنگامی که تابستان شروع به محو شدن می کند ، طبیعت با تعدادی غذای خوب برای شما آراسته می شود ، از جمله غذاهای لاغری پاییزی! اگرچه این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، اما غذای مفید پاییزی بسیار فراتر از این کدو محبوب است.

تنوع زیادی از کدو سبز تا سبز وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • اسکواش
  • سبزیجات سرگیجه مانند کلم بروکلی ، گل کلم و ke ka
  • هویج
  • جوانه بروکسل

در مورد غذاهای کاهش وزن ، گزینه های پاییز فصلی بسیار زیاد (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم تازه غذا خوردند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نبود!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: غذا خوردن فصلی می تواند بسیار مفید باشد.

وقتی فصل است طعم بهتری دارد

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی به سادگی مزه گلهای طبیعی در باغ یا مزرعه را ندارد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور بدست می آورید فکر کنید در مقایسه با گوجه فرنگی تابستانی که در وسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. این احتمال وجود دارد که گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی باشد.

رد پای کربن کوچکتر

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نوعی به شما نفوذ کند! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و همچنین رد پای بزرگ کربن است. با پشتیبانی از خواسته های خارج از فصل شما! به علاوه ، غذای فصلی به کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! برد – برد.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین فواید تغذیه ای را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذای خارج از فصل به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل وجود دارد. قرار گرفتن در معرض بیش از حد آفتاب به مخلوط (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) اضافه کنید و کمتر از مواد مغذی مطلوبی که در صورت انتخاب یک گزینه موضعی فصلی دریافت می کنید ، باقی می ماند.

بهترین 5 غذای پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان دریافت که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. از این گذشته ، اگر غذا مقوی و خوشمزه تر باشد ، گنجاندن آن در رژیم غذایی آسان خواهد بود!

در میان جوایز غذاهای پاییزی فصل ، برخی از آنها در مورد حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این حساب ، در اینجا یک غذای لاغری پاییزی وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کند!

کدو تنبل

اگر در مورد غذاهای کاهش وزن ، کدو را در بالای لیست ما می بینید ، نباید تعجب آور باشد. اگرچه طعم همه چیز کدو را نمی توان انکار کرد ، اما آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، مواد مغذی که به آن کمک می کند از کاهش وزن پشتیبانی می کند باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کالری کمتری است که در طول روز سوزانده می شود.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع ، بیش از 90) ساخته شده است ، همچنین به طور طبیعی کالری کمی دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای لاغری پاییزی ، آن را به شکل کنسرو شده در اسموتی یا شیرینی اضافه کنید ، یا آن را در غذاهای مقوی شور و پخته امتحان کنید ، بسیار خوشمزه است.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. اگرچه این سبزیجات متقابل را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از متنوع ترین سبزیجات موجود در اطراف است ، در بحث تغذیه و کاهش وزن نیز یک نیروی قوی است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان یک غذای اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و با دلیل موجه! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که می توانید برای دستور العمل های ضروری کاهش وزن استفاده کنید. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های آسان اما کامل!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در لقمه های گل کلم بوفالو سرخ کنید
  • حتی آن را به جای میوه در یک اسموتی ضخیم کننده کم قند اضافه کنید!

آیا به inso نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز آن را امتحان نکرده اید!

شکل

اگر هنگام کار بر روی اهداف کاهش وزن خود میل به یک چیز اجباری دارید ، برای سیر کردن شیرینی خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه های پاییزی مملو از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را در سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید یا به سادگی خودتان آنها را برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنای تعداد زیادی از دستور العمل های آرامش بخش است که با این غذای دوست داشتنی برای کاهش وزن پاییزی پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند یک پروتئین کم چرب و پایه سبزیجات کم کالری برای وعده های غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

قارچ سرشار از فیبر و ویتامین ها ، غذای مناسب پاییزی برای افزودن به رژیم غذایی سالم است!

کنگر / چتر اورشلیم

احتمالاً در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهند ، شنیده اید! اگرچه خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، اما نمی توان از اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک غافل شد! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پری بیوتیک ها را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم هنگام مصرف فیبر پری بیوتیک کافی امکان پذیر است. بنابراین ، کنگر فرنگی در اورشلیم یکی از غذاهای لاغری پاییزی مورد علاقه ماست!

علاوه بر این ، آنها با داشتن مقدار زیادی آهن به حفظ سطح انرژی کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را خودتان با کمی روغن زیتون و سیر ، مخلوط با سبزیجات بو داده یا روی یک کاسه سالاد داغ سرخ کنید.

پاییز فصلی دلپذیر برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

پذیرش یک محصول پاییزی می تواند به شما کمک کند تا روحیه پاییزی را وارد کرده و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کنید. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، تخمه آفتابگردان ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی شما می تواند رژیم غذایی شما را از راه های کم کالری ، پر فیبر و بسیار خوشمزه افزایش دهد. خوردن فصلی با دانش کمی ساده است و استفاده از این تمرین در عادات سالم شما مزایای باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و غذا خوردن مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید