بهترین غذا برای یک فرد مناسب و سالم – تناسب اندام کندی


به رغم آنچه که ممکن است شنیده باشید ، شکل گرفتن به آسانی به اندازه کالری و کالری از بین نمی رود. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذایی که می خورید تأثیرات زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی و همچنین حفظ سلامت قلب ، عملکرد مناسب گوارش و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم دارد. “

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید در رژیم غذایی خود رعایت کنید آورده شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن ، شما به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات مبارزه کننده با بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان شایع تر می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی باشند.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا کاری که کالری زیادی می سوزاند ، انجام دهید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. این یعنی مصرف کربوهیدرات ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که با گذشت زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با توجه به اینکه امگا 3 از سلامت قلب حمایت می کند و بیش از دوز متوسط ​​آمینو اسیدها به عضله سازی کمک می کند ، ایجاد عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام تأثیر مثبت داشته باشد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاه خواری پیروی کنید و چه بخواهید منابع پروتئین را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگرچه غذاهای چرب زمانی مورد اجتناب قرار می گرفتند ، اما از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو از این نظر که به طور متوسط ​​77 درصد چربی دارد – که عامل بافت خامه ای خود میوه است – منحصر به فرد است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های متعدد بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی استفاده کنید یا آب آن را فشار دهید تا روزانه یک ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

برای ایجاد سبک زندگی تناسب اندام از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود ببخشید متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Ayers داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانیم برای سلامت کلی بدن به چه چیزهایی نیاز داریم.



دیدگاهتان را بنویسید