بهترین غذا قبل از تمرین


2 ستاره3 arsvezdi4 arsvezdi5 arsvezdi (2 رای)
بارگذاری …

بهترین غذا قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. در واقع ، شما با قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش های پیش رو آماده شوید و به اصطلاح تشویق کنید

اصل کلی این است که بین مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این مواد غذایی استفاده کنید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه غذاهایی بخوریم؟

قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

جلوی باشگاه چه بخوریم تا انرژی بگیریم تا سیر شویم و درعین حال به بدنمان یک میان وعده غنی بدهیم؟

در بعدی تنورها یه این سوالات پاسخ دهید. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موجود در یک موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذا قبل از تمرین سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این رهاسازی آهسته ، سطح انرژی شما در طول تمرین به طور مداوم حفظ می شود. این بدان معناست که می توانید به مدت طولانی ورزش کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین دارای قند خون کمتری نسبت به جو دوسر معمولی است. این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر n سخت انتظار آموزش سختی را دارد ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این مورد ، فراموش نکنید که این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین بیشتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. خودتان انرا آزمایش کنید.

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، انواع توت ها ، زردآلو ، انجیر و آناناس را اضافه کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید چند عدد از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان یکپارچه

یک تکه نان گندم منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب مانند میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین مواد غذایی قبل از تمرین است.

غذا قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین مواد غذایی قبل از تمرین است. میوه ها سرشار از کربوهیدرات هستند و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات موجود در میوه ها به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. ایسلند

آیا هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ گردو یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید عضله بسازید ، آنها پروتئین و کالری لازم را تأمین می کنند.

گردو برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موسلی شکلاتی اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

از برنامه غذایی دریافتی قبل از تمرین پیروی کنید. مطمئن شوید که 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین وعده غذایی و میان وعده خود را می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین نیاز به یک وعده غذایی سبک دارید. این یک غذای سنگین نیست که می سوزاند و معده را بزرگتر می کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. وعده غذایی سبک شما باید شامل نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • رشته فرنگی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید با دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در رژیم غذایی قبل از تمرین کنترل زمان مصرف و درصد مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا انرژی داشته باشید و در حین ورزش ماهیچه بسوزانید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن خود را افزایش نمی دهید. غذای سنگین در معده باعث کاهش سرعت شما در حین ورزش می شود.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کنید و حدود یک ساعت قبل از تمرین غذا بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی لازم را برای ادامه عضله سازی داشته باشید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

به از مربیان تنور رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سنگین را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تغذیه بدن قبل از چربی سوزی است.

به منظور پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نات
  • میوه کامل
  • موز با کره گردو ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در حین ورزش است. انجام کاردیو با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. وقتی از قبل رژیم غذایی مناسب داشته باشید ، بهترین نتیجه را از ورزش می گیرید.

  1. برای دریافت انرژی ، قبل از تمرین چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطوح انرژی کافی به شما در ورزش کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه بدن خود استفاده کنید. برخی از غذاهای انرژی زا عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذا قبل از تمرین

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذا را بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات و پروتئین بهترین گزینه است. البته ، بسته به ورزش شما ، ممکن است لازم باشد که کالری کمی دریافت کنید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذا قبل از ورزش گاهی اوقات یک چالش است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید ، سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ به منظور افزایش حجم ، مصرف غذای قبل از تمرین با ورزش متفاوت است. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم سریعتر نتایج را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

تنورها برگرفته از مقاله inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید