بهترین قیمه های گیاهی | ظروف دبی متخصص تغذیه


این بهترین چاشنی گیاهی است! این چاشنی سوسیس گیاهی خوش طعم (سس) به اندازه چاشنی تهیه شده با مواد سنتی دارای طعم و مزه است. سوسیس وگان، پیاز، تره فرنگی، هویج و قارچ با سبزی، شراب سفید و کره پخته می‌شوند و سپس با مکعب‌های خمیر ترش و آبگوشت پر می‌شوند تا چاشنی خوشمزه‌ای که دوستش خواهید داشت.

به دستور غذای گیاهی مورد علاقه خود برای روز شکرگزاری سلام کنید! این به طور جدی بهترین چاشنی گیاهی است که خواهید داشت. چاشنی در واقع یکی از غذاهای مورد علاقه من است (در رده دوم بعد از کاسه سیب زمینی شیرین با آن رویه مغزی/شکر قهوه ای). با این حال، سال‌ها بعد از گیاه‌خواری، همیشه نتوانستم از آن در روز شکرگزاری لذت ببرم، زیرا تنها گیاه‌خوار خانواده‌ام بودم.

این روزها، من تماماً در حال ساختن خودم هستم! این چاشنی سوسیس گیاهی تمام طعم چاشنی سنتی را دارد اما با مقدار زیادی سبزیجات خرد شده نیز پر شده است.

مواد مورد نیاز شما

مواد قیمه گیاهی در کاسه های کوچک با برچسب.
  • نان خمیر مایه: در صورت تمایل می توانید از انواع دیگر نان استفاده کنید. برای میانبر، در صورت تمایل از یک بسته ۱۲ اونسی مخلوط چاشنی بدون مزه استفاده کنید. با این حال، طعم آن با یک خمیر ترش تازه بسیار خوب است، بنابراین فکر می کنم ارزش یک مرحله اضافی را دارد.
  • سوسیس وگان: برای این چاشنی از سوسیس گیاهی مورد علاقه خود استفاده کنید. من سوسیس مریم گلی سیب را از فیلد روست دوست دارم زیرا این طعم با گیاهان موجود در این چاشنی به خوبی هماهنگ می شود.
  • Mirepoix (پیاز، کرفس، هویج): این سبزیجات معطر تمام طعم خوش طعمی را که با غذاهای مورد علاقه روز شکرگزاری مانند چاشنی مرتبط می کنیم، اضافه می کنند.
  • گیاهان (مریم گلی، رزماری، آویشن، جعفری): گیاهان ضروری برای طعم خوش طعمی که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم. هر دو سبزی تازه یا خشک موثر خواهند بود.
  • آب سبزیجات: طعم زیادی به این غذا می دهد. اگر نیاز به نظارت بر میزان مصرف نمک خود دارید، از آب سبزیجات کم نمک یا بدون نمک استفاده کنید.
  • شراب سفید خشک: طعم گیاهان و Mirepoix را برجسته می کند. در صورت تمایل می توانید آن را حذف کنید – فقط به جای آن از ۱/۲ فنجان آبگوشت اضافی استفاده کنید.
  • تخم مرغ: تخم مرغ به چسبیدن مواد به هم و همچنین افزایش رطوبت کمک می کند. در صورت تمایل می توانید از یک جایگزین گیاهی استفاده کنید – Just Eggs برای من خوب کار کرده است! شما همچنین می توانید سعی کنید تخم مرغ را به طور کامل حذف کنید و کمی آبگوشت بیشتر (حدود ۱/۳ فنجان) اضافه کنید.

طرز تهیه غذای گیاهی

مرحله ۱: فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. اگر نان شکم خود را درست می کنید، یک نان خمیر ترش را به مکعب های ۱/۲ اینچی برش دهید و روی یک ورقه پخت لبه دار بیندازید. به مدت ۲۵-۳۰ دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید. (در صورت تمایل می توانید از این مرحله صرف نظر کنید و قیمه های مکعبی بدون مزه را از فروشگاه خریداری کنید.)

مرحله ۲: در حالی که نان برشته می شود، کره را در یک تابه عمیق بزرگ یا فر هلندی ذوب کنید. سوسیس را اضافه کنید و حدود ۵-۷ دقیقه تفت دهید تا قهوه ای طلایی شود. سپس پیاز، تره فرنگی، کرفس، هویج و قارچ را اضافه کنید. ۷-۱۰ دقیقه دیگر یا تا زمانی که سبزیجات نرم شده و پیاز شفاف شود تفت دهید.

مرحله ۳: شراب سفید و گیاهان را هم بزنید. بپزید تا شراب تبخیر شود. با نمک و فلفل مزه دار کنید. مخلوط سبزیجات/سوسیس را به یک ظرف پخت ۹×۱۱ اینچی منتقل کنید.

مرحله ۴: نان برشته شده را با سبزیجات پخته شده به ظرف پخت اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله ۵: در یک کاسه کوچک یا فنجان اندازه‌گیری، آب گوشت و تخم‌مرغ را با هم مخلوط کنید (یا جایگزین تخم‌مرغ در صورت استفاده).

انواع دستور غذا

  • آن را وگان کنید: چند جایگزین ساده برای یک چاشنی گیاهی پسند انجام دهید. ۱) از کره گیاهی استفاده کنید و ۲) از یک جایگزین تخم مرغ گیاهی استفاده کنید (من دوست دارم فقط از تخم مرغ مایع استفاده کنم).
  • آن را فاقد گلوتن کنید: فقط به جای خمیر مایه از نان بدون گلوتن مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • اضافه کردن شیرینی: اگر قیمه شیرین دوست دارید، می توانید کمی کرن بری خشک یا سیب خرد شده را درست قبل از پخت اضافه کنید.

ساخت Ahead and Storage

  • پیشرفت کن: قیمه را طبق دستور زیر تا مرحله پخت آماده کنید. سفت ببندید یا روی آن را ببندید و در یخچال نگهداری کنید تا پخته شود.
  • یخچال: قبل از انتقال به ظرف نگهداری، بگذارید باقیمانده ها تا دمای اتاق خنک شوند. باقیمانده آن ۳-۴ روز در یخچال نگهداری می شود. دوباره فر را با دمای ۳۵۰ درجه حدود ۱۰ دقیقه گرم کنید. برای وعده های انفرادی، کافی است چند دقیقه در مایکروویو در ظرف درپوش دار گرم کنید.
  • فریزر: بگذارید باقیمانده مواد کاملا خنک شود و سپس قبل از نگهداری در فریزر تا ۳ ماه آن را محکم ببندید. قبل از پخت در دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت اجازه دهید یک شب یخ ​​بزند تا دوباره گرم شود. ممکن است لازم باشد در حین پخت مقداری آبگوشت اضافه کنید. برای گرم کردن مجدد وعده های غذایی، کافی است آن ها را چند دقیقه در مایکروویو در یک ظرف درپوش دار قرار دهید تا گرم شوند.
قیمه های گیاهی را در یک بشقاب سفید ریخته و با فلفل سیاه و جعفری خرد شده تزئین می کنیم.

سوالات متداول

چگونه می توانم تخم مرغ را در چاشنی جایگزین کنم؟

فقط می توانید تخم مرغ ها را حذف کنید و از ۱/۴-۱/۳ فنجان آب گوشت اضافی در چاشنی استفاده کنید. همچنین می توانید به جای آن از یک جایگزین تخم مرغ مانند Just Eggs استفاده کنید (از ۳ قاشق غذاخوری فقط تخم مرغ برای ۱ تخم مرغ استفاده کنید) یا یک جایگزین تخم مرغ پودری مانند این یکی.

برای چاشنی گیاهی از چه نوع نانی باید استفاده کرد؟

من خیلی دوست دارم از یک نان خمیر مایه خوب برای قیمه استفاده کنم. با این حال، انواع مختلف نان از جمله: نان فرانسوی، گندم کامل، غلات کامل یا نان بدون گلوتن کار می کند.

آیا گیاهخواران می توانند قیمه بخورند؟

بستگی داره! چاشنی را می توان به راحتی با مواد گیاهی دوستدار درست کرد، اما اغلب حاوی آب مرغ یا سوسیس است. فقط از میزبان خود بپرسید که آنها از چه نوع آبگوشتی استفاده کرده اند یا این دستور قیمه گیاهی را برای اشتراک گذاری بیاورید!

دستور العمل های خوشمزه تر شکرگزاری

چاشنی گیاهی در ظرف پخت.

بهترین غذای گیاهی

خلق شده توسط: دبورا مورفی

غذا تعطیلات، گیاهخواری

وای دوستت را با این سوسیس گیاهی خوشمزه در این روز شکرگزاری. تمام طعم چاشنی سنتی را دارد و پر از سبزیجات خوش طعم است.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

عناصر

  • ۸ فنجان ها نان خمیر مایه مکعبی
  • ¼ فنجان کره یا روغن زیتون
  • ۳ سوسیس مریم گلی سیب بدون گوشت، خرد شده (من از مارک FieldRoast استفاده کردم)
  • ۱ پیاز خرد شده
  • ۱ تره فرنگی، فقط قسمت سفید، برش نازک
  • ۳ هویج، پوست کنده و خرد شده
  • ۴ ساقه کرفس، خرد شده
  • ۱ فنجان قارچ دکمه ای خرد شده
  • ۱/۲ فنجان شراب سفید
  • ۱ قاشق چایخوری رزماری تازه (۱/۲ قاشق چایخوری خشک شده)
  • ۱ قاشق چایخوری مریم گلی تازه (۱/۲ قاشق چایخوری خشک شده)
  • ۱ قاشق چایخوری آویشن تازه (۱/۲ قاشق چایخوری خشک شده)
  • ۱/۸ قاشق چایخوری نمک دریا
  • ۱/۸ قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • ۲ ۱/۲ فنجان ها آب سبزیجات
  • ۲ تخم مرغ

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. تکه های نان را در یک ورقه پخت پهن کنید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بپزید تا کمی برشته شوند. کنار بگذارید.

  • در حالی که نان در حال برشته شدن است، کره گیاهی را در یک تابه عمیق یا اجاق هلندی لعابی گرم کنید. سوسیس را اضافه کنید و حدود ۵ دقیقه تفت دهید تا قهوه ای طلایی شود.

  • پیاز، تره فرنگی، هویج، کرفس، قارچ و جعفری را اضافه کنید. به مدت ۷-۹ دقیقه یا تا زمانی که پیاز نرم و شفاف شود بپزید.

  • شراب سفید، رزماری، مریم گلی، آویشن، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. چند دقیقه بپزید تا شراب تبخیر شود. به یک ظرف پخت ۱۱*۹ اینچی منتقل کنید و کنار بگذارید.

  • مکعب های نان را داخل آن بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • در یک کاسه متوسط، آب گوشت و فقط تخم مرغ را اضافه کنید. با لیسک خوب هم بزنید. مخلوط نان و سبزیجات را در ظرف پخت بریزید. به آرامی هم بزنید.

  • با فویل آلومینیومی بپوشانید و به مدت ۳۵ دقیقه بپزید. درب را باز کنید و بپزید و ۱۰-۱۵ دقیقه دیگر یا تا زمانی که روی آن قهوه ای شود.

یادداشت

  • آن را وگان کنید: چند جایگزین ساده برای یک چاشنی گیاهی پسند انجام دهید. ۱) از کره گیاهی استفاده کنید و ۲) از یک جایگزین تخم مرغ گیاهی استفاده کنید (من دوست دارم از ۱/۳ فنجان مایع Just Egg استفاده کنم).
  • آن را فاقد گلوتن کنید: فقط به جای خمیر مایه از نان بدون گلوتن مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • اضافه کردن شیرینی: اگر قیمه شیرین دوست دارید، می توانید کمی کرن بری خشک یا سیب خرد شده را درست قبل از پخت اضافه کنید.

تغذیه

خدمت: ۱/ دستور هشتم | کالری: ۲۵۷کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۲۲g | پروتئین: ۱۲g | چربی: ۱۲g | چربی های اشباع شده: ۶g | چربی های چند غیر اشباع: ۲g | چربی اشباع شده: ۴g | چربی ترانس: ۰.۳g | کلسترول: ۲۴۱میلی گرم | سدیم: ۳۶۱میلی گرم | پتاسیم: ۲۸۹میلی گرم | فیبر: ۲g | قند: ۴g | ویتامین A: ۴۵۳۴IU | ویتامین سی: ۴میلی گرم | کلسیم: ۷۳میلی گرم | اهن: ۳میلی گرم

تعاملات خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.