بهترین مکمل کاهش ماهیچه


بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای چربی سوزی نیستند ، اما می توانند به شما در کاهش وزن سالم همراه با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی کمک کنند. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را به پایان برسانید. برای سوزاندن چربی به ماهیچه نیاز دارید. این قسمت دوم معادله است ، همچنین به اندازه کافی مطمئن باشید تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به تمرینات خود متعهد شدید ، آماده آخرین قطعه پازل هستید: بهترین لوازم بدنسازی برای برش عضلات!

برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریکی در باشگاه بدنسازی یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان مورد نیاز است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنای ترکیبی از بین رفتن چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ، این کار ممکن است مدتی طول بکشد. برش ماهیچه به معنای کاهش درصد چربی بدن و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر باعث می شود ماهیچه های شما به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا بدن کاهش یابد. چربی برای اندامهای حیاتی مهم است. بنابراین درصد چربی کمتر از 6 درصد برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه بدن به همراه درصد آب و وزن استخوان می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره برش و تقسیم عضلات نشان داد که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از مناطق مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که وقتی رژیم می گیرید ، بعضی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت نمی کنید.

مکمل BCAA برای برش و شکاف ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین ها هستند. وقتی غذاهای پروتئینی می خورید ، آنها را به اسیدهای آمینه و اسیدهای آمینه کوتاه زنجیره تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و ترمیم بافتها تا تولید مواد شیمیایی که به مغز ما اجازه می دهد در بهترین حالت خود عمل کند و به شما انرژی لازم را برای به حداکثر رساندن تمرینات شما می دهد و در عین حال بهبودی شما را افزایش می دهد. فرایند نیز از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه دار (BCAA) باعث بهبود سریع و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول می شود و با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز از خستگی جلوگیری می کند. سنتز پروتئین به عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج گشاد شدن عروق ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین ها و افزایش سطح هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی است ، زیرا تضمین می کند که از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه ماهیچه ها) جلوگیری کرده و توده عضلانی را حتی در غیاب کالری حفظ می کنید. فقط بدانید که این مکمل برای دوره انقباض ماهیچه ها باعث افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی می شود.

پروتئین آن ، بهترین مکمل برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین آن بلوک های لازم برای تولید اسیدهای آمینه را برای بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای استفاده می شود. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب کلی اسیدهای آمینه و در غلظت مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به عضله سازی مداوم می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی هیولایی و عظیم باشد. اما نگران نباشید! اگر به دنبال ساختن عضله در هنگام سوزاندن چربی (یا حداقل حفظ توده عضلانی) هستید ، ممکن است این سال پیش بیاید برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین گزینه شما است. این امر دو دلیل دارد:

  1. در هر وعده پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین وجود دارد
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها غیر ضروری و 9 مورد دیگر ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از منابع غذایی یا در دنیای امروز با مصرف مکمل ها تأمین می شوند. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرما را روی پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آن باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و در مورد کاهش وزن ، این دقیقاً همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. مطالعات نشان داده است که پروتئین آن باعث کاهش چشمگیر وزن در مکمل های فعال می شود ، درصد چربی بدن را کاهش می دهد و فیبرهای عضلانی بدون چربی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

مطالعات نشان می دهد که پس از ورزش شدید ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه عضلات را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها است. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی محروم کند ، ممکن است رخ دهد. مکمل گلوتامین مطمئناً برای حفظ ماهیچه مهم است – نه برای کاهش وزن!

چربی سوز مکمل دوره برش است

ترموژنیک افزودنی هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی را می سوزانند (“ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به از بین بردن چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی اجازه می دهد تا وارد جریان خون شود و در طول ورزش به منبع قابل استفاده انرژی تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن در داخل کمک می کند ، به طوری که بدن گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز می سوزاند.

ال آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را کنترل می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتریک اکسید ، توانایی آن در از بین بردن رادیکال های آزاد و توانایی آن در نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، آزادسازی هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل قابلیت گسترش عروق خونی و همچنین سنتز پروتئین ها برای رشد ماهیچه ها مهم است.

مکمل یکی از این مواد تضمین می کند که شریان ها (“پمپ ها”) منبسط می شوند و اکسیژن و مواد مغذی را که به سلول های شما می رسد افزایش می دهد. داشتن کمی کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا مرتبط است. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به تجمع در عروق داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند ، زیرا باید خون را در جهت کمتر از جهت ایده آل مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این امر با نیتریک اکسید به دست می آید ، خواه شریان های شما به طور کلی سالم باشند یا نه. تقویت کننده های اکسید نیتریک مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی به ماهیچه ها می رسد ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ شگفت انگیز در حین ورزش است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده اند که نمی تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش افزایش دهد. تقریباً این می تواند طول تمرین شما را افزایش داده و سرعت تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای انقباض عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به عنوان یک واحد عمل کند مکمل برای دوره برش اعمال:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب را افزایش دهید تا بدن شما بتواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است ، که آن را ضروری می کند. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نگران کننده است که بدانیم تقریباً در هر دو ایرانی منیزیم کافی دریافت نمی شود. با این وجود ، ممکن است ظاهر آن عالی نباشد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی کمک می کند ، پروتئین می سازد ، از بیماری های قلبی جلوگیری می کند ، و حتی نشان داده شده است که عملکردهای مغزی مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. به طور خاص ، گلیسینات منیزیم به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی بدن) ، افزایش زمان خواب ، بازده خواب و کاهش “بیدار شدن از صبح زود” کمک می کند. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر خسته است. کلید بهبودی طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز مجدداً تنظیم مجدد کنید ، و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

حتما بخوانید: بهترین مکمل ها برای چربی سوزی و افزایش حجم همزمان

مکمل ال کارنیتین برای برش و جداسازی ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما تأثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث شده این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها این به خوبی شناخته شده است و دلیل خوبی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. گروهی صبح قبل از ورزش 2 گرم ال کارنیتین با قند بالا مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلات ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین ، کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد تا ال-کارنیتین وارد سلول های ماهیچه ای شود ، در حالی که باید برای بهترین نتایج بدست آید.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده سایر مقالات سایت وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید