رژیم لاغری سریع

بهترین میان وعده برای دیابتی ها –


بهترین میان وعده برای دیابت

توصیه شده ترین و خوش طعم ترین میان وعده های بسته بندی شده خود را برای بیماران دیابتی به اشتراک می گذارم.

همه این میان وعده های بسته بندی شده برای قند خون مناسب هستند و چربی، فیبر یا پروتئین سالم را تامین می کنند. به علاوه همه آنها در قفسه ثابت هستند و برای افراد پرمشغله در حال حرکت آسان هستند. اجازه ندهید دیابت شما را از لذت بردن از یک میان وعده باز دارد. اگر نام تجاری خاصی وجود دارد که من شخصاً خریدم و توصیه می کنم آن را پیوند داده ام – اگر برند مورد علاقه ای دارید، دوست دارم از شما نیز بشنوم!

ذرت بو داده

Nuts.com

میله های مهربان

نوشیدنی را سازماندهی کنید

تنقلات لخت

نخود/ادام برشته شده

اسنک های گیاهی ریتم فودز

میله های RX

بسته ماهی تن استارکیست

GoGo Squeez Fruit and Veggiez

جرکی

کراکر آسیاب ساده

میان وعده های سالم دیابت

یک دیابتی چه میان وعده ای می تواند بخورد که قند خون را افزایش ندهد؟

یکی از ۳ ماده مغذی وجود دارد که توصیه می کنم همه میان وعده های دیابتی داشته باشند:

اینها مواد مغذی هستند که به شما کمک می کنند احساس سیری و رضایت داشته باشید. حتی اگر قصد دارید یک میان وعده کربوهیدرات ساده تری داشته باشید، می توانید با افزودن پروتئین، فیبر یا چربی آن را متعادل تر کنید. بدیهی است که منظورم پروتئین بدون چربی (ماهی تن، مرغ و غیره) است و با چربی ها سعی کنید به چربی های سالم (آجیل، آووکادو و غیره) بچسبید.

کلوچه ها

میان وعده های سالم برای دیابت چیست؟

تنقلات شهرت بدی پیدا می‌کند – تقریباً همیشه مترادف با غذاهای ناسالم مانند چیپس، کلوچه، کیک و غیره است. در حالی که من معمولاً به مشتریان توصیه می‌کنم روی غذاهای سالم تمرکز کنند، برای دیابتی‌ها اشکالی ندارد که هر چند وقت یک‌بار بدون احساس گناه، شیرینی بخورند. یا به طور قابل توجهی با کنترل قند خون شما تداخل داشته باشد.

کلید تغذیه دیابت اعتدال است. محدود کردن همه شیرینی‌ها و خوراکی‌ها معمولاً منجر به نارضایتی از غذا و سپس پرخوری یا پرخوری شیرینی‌ها در صورت فرصت می‌شود. با داشتن اعتدال و تعادل در رژیم غذایی، لازم نیست همه چیز یا هیچ چیز باشد – ما می توانیم یک رسانه شاد پیدا کنیم!

میان وعده های خانگی برای دیابت

برخی از میان‌وعده‌های خانگی مورد علاقه من را در اینجا بررسی کنید: پودینگ چیا، کوکی‌های دانه کنف، کیک هویج، یا لقمه‌های انرژی‌زا. اینها تنها تعدادی از توصیه های من هستند که عموماً قابل حمل هستند و برای قند خون متعادل هستند.

لیست پاداش میان وعده های سالم: (بله چند تکراری وجود دارد!)

لیست میان وعده های سالم