بیایید از جوانان خود در برابر خودکشی محافظت کنیم


خودکشی تأثیر زیادی بر زندگی افراد بی‌شماری دارد. زمانی که شخصی دست به خودکشی می‌زند، دوستان، عزیزان و آشنایان خود را رها می‌کند تا چیزهایی را جمع‌آوری کنند و اغلب در این فکر می‌افتند که آیا می‌توانستند برای جلوگیری از نتیجه غم‌انگیز کاری متفاوت انجام دهند. بچه های ما فریاد می زنند بیایید از جوانان خود در برابر خودکشی محافظت کنیم

متاسفانه، نرخ خودکشی در ایالات متحده افزایش می یابد.

در سال ۲۰۱۸، خودکشی بود دومین عامل مرگ در بین سنین ۱۰ تا ۲۴ سال. علاوه بر این، یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ نشان داد که ۱۸.۸ درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی این مشکل را دارند به فکر کشتن خود افتادند در مقطعی از زندگی، ۸.۹ درصد قبلاً تلاش کرده اند.

در طول همه گیری، میزان خودکشی در میان جوانان افزایش یافته است، با افزایش تلاش برای خودکشی زنان ۵۰ درصد و اقدام به خودکشی مردان با ۴ درصد رشد.

احساس افسردگی و درماندگی نیز با تغییر تجارب جوانان در خانه، مدرسه و جامعه – با تأثیر منفی عمیقی بر سلامت روان آنها – شیوع بیشتری پیدا کرده است.

برای مهار این روندها و کمک به نسل بعدی، درمانگران، متخصصان سلامت روان، والدین و سایر بزرگسالانی که بر زندگی کودک تأثیر می‌گذارند، باید با یکدیگر همکاری کنند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از عواملی که جوانان را به سمت خودکشی سوق می دهند، علائمی که نشان می دهد یک فرد جوان ممکن است به خودکشی فکر کند، و برخی از استراتژی ها و تکنیک های پیشگیری از خودکشی که می توانید برای کمک به مراجعان و خانواده هایشان برای کاهش شانس فردی که دوستش دارند استفاده کنید، بیشتر بدانید. تلاش برای پایان دادن به زندگی خود

چه چیزی جوانان را به فکر خودکشی سوق می دهد؟

در حالی که احتمالاً از عواملی آگاه هستید که می تواند احتمال تصمیم یک فرد جوان تر برای پایان دادن به زندگی خود را افزایش دهد، در اینجا یک به روز رسانی مختصر وجود دارد:

  • احساس انزوا
  • ژنتیک (به عنوان مثال، سابقه خانوادگی خودکشی)
  • اختلالات روانی (مانند افسردگی یا اختلال دوقطبی)
  • دارو بخور
  • استبداد
  • مقابله با تراژدی (مثلاً مرگ یکی از دوستان یا اعضای خانواده، طلاق)
  • سوء استفاده جنسی یا فیزیکی
  • جدایی از یک شریک عاشقانه
  • دستگیر یا اخراج از مدرسه

به عنوان یک متخصص بهداشت روان یا یک بزرگسال، مهم است که به این دلایل از منظر همه‌گیری COVID-19 نگاه کنید.

به عنوان مثال، جوانانی که قبلاً با احساس انزوا روبرو بودند، احساس کردند که ممکن است در دوره آموزش از راه دور بیشتر منزوی شوند. به همین ترتیب، یک مرد جوان با مشکلات سوء مصرف مواد ممکن است در حالی که در خانه گیر کرده بود، مقادیر بیشتری را افراط می کند. اگر یک نوجوان توسط والدین مورد آزار قرار گرفته باشد و مجبور شود همیشه در خانه بماند، ممکن است این آزار نیز بدتر شود.

نشانه هایی که یک مرد جوان ممکن است افکار خودکشی داشته باشد

اکنون که برخی از بزرگ‌ترین عوامل خودکشی را بررسی کرده‌ایم، بیایید توجه خود را به برخی از نشانه‌های گویا معطوف کنیم که ممکن است نشان دهند یک جوان در حال فکر خودکشی است.

در اینجا علائمی وجود دارد که ممکن است نشان دهد یک فرد جوان افکار خودکشی دارد.

تهدیدهای کلامی

یکی از واضح‌ترین نشانه‌های افکار خودکشی زمانی رخ می‌دهد که فردی آشکارا در مورد پایان دادن به زندگی خود صحبت می‌کند، برای مثال، ای کاش مرده بودم! همچنین ممکن است شخصی زمانی که اظهارات غیرمستقیم می کند به خودکشی فکر کند: من خیلی از زندگیم متنفرم!

نصب بر روی مرگ

اگر مرد جوانی درباره مرگ انشا بنویسد، تصاویری از مرگ بکشد، و در غیر این صورت به نظر برسد که بر مرگ تمرکز دارد، ممکن است به فکر پایان دادن به زندگی خود باشد.

افسردگی

هنگامی که یک جوان شروع به کناره گیری از تعهدات اجتماعی می کند، شروع به عملکرد بدتر در مدرسه می کند، یا سرمایه گذاری انرژی در فعالیت هایی را که قبلاً دوست داشت متوقف می کند، ممکن است با آنها کنار بیاید. افسردگیکه می تواند منجر به خودکشی شود.

اقدام به خودکشی قبلی

در حالی که برخی از مردم فکر می کنند افرادی که از اقدام به خودکشی جان سالم به در می برند، دیگر هرگز آن را به خطر نمی اندازند، این به سادگی درست نیست. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که افراد این گروه بیشتر در معرض خطر هستند تلاش برای خودکشی دوباره در عرض یک سال از امتحان آنها.

مقدمات نهایی را انجام دهید

اگر متوجه خداحافظی مرد جوانی با دوستان، همکاران و دانش‌آموزان خود شدید – و آنها از دارایی‌های مورد علاقه‌شان دست می‌کشند – ممکن است نشان‌دهنده این باشد که آنها قصد خودکشی دارند.

راهکارها و تکنیک های پیشگیری از خودکشی

اگر ما به عنوان یک کشور امیدواریم از جوانان در برابر خودکشی محافظت کنیم، متخصصان سلامت روان باید استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را به اشتراک بگذارند که می‌تواند به والدین، مربیان و سایر بزرگسالان تأثیرگذار کمک کند تا جوانان بیشتری را جذب کنند و تأثیر مثبت بیشتری داشته باشند. در اینجا سه ​​راه برای انجام این کار وجود دارد.

  1. با روش های درمانی آشنا شوید

اینجا دو رویکرد متفاوت درمانی که می تواند به شما کمک کند تا با جوانانی که قصد خودکشی دارند به طور موثر کار کنید:

  • شناخت درمانی برای پیشگیری از خودکشی این رویکردی است که در آن درمانگران به مراجع کمک می‌کنند تا مکانیسم‌های مقابله‌ای مؤثری را ایجاد کنند که به آنها کمک می‌کند تا عواملی را که باعث می‌شود آنها به خودکشی فکر کنند، مدیریت کنند.
  • رفتار درمانی دیالکتیکی تاکتیکی متمرکز بر جداسازی تمایلات خودکشی از افکارشان، به آنها امکان می دهد اعمال و افکار خود را از منظری جداگانه ببینند. در حالی که افرادی که افکار خودکشی دارند ممکن است نتوانند نحوه تفکر خود را کنترل کنند، می توانند یاد بگیرند که از مکان سالم تری به این افکار پاسخ دهند.
  1. گزینه های درمانی جایگزین را در نظر بگیرید

علاوه بر استفاده از درمان برای کمک به یک جوان برای غلبه بر افکار خودکشی، می توانید برخی از تغییرات سبک زندگی سالم را نیز توصیه کنید که می توانند تفاوت ایجاد کنند:

  • از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید
  • انجام ورزش بیشتر
  • تمرین مراقبه و ذهن آگاهی
  • بهتر بخوابید
  • ترک الکل و مواد مخدر
  1. شرکت در سمینارها و کنفرانس های آنلاین

روش دیگری که متخصصان سلامت روان می توانند برای کمک به محافظت از جوانان در برابر خودکشی با یکدیگر همکاری کنند، این است که قوای ذهنی خود را با هم ترکیب کنیم تا استراتژی های جدیدی طراحی کنیم، ببینیم چه چیزی موثر است و بر نتایج بهتر تأثیر بگذارد.

برای انجام این کار، باید فکر کنید حضور در کنفرانس در مورد این موضوع، پوشش وبلاگ ها را دنبال کنید خودکشی و موارد خودکشیو فرصت های آموزش مداوم را برای همگام شدن با روندها و پیشرفت های جدید که جوانان امروز ما را تحت تاثیر قرار می دهد دنبال کنید.

در ۸ آوریل ۲۰۲۲، دکتر کریگ برایان، PsyD، ABPP، میزبان یک وبینار دو ساعته خواهد بود که در آن مفروضات کلیدی در مورد پیشگیری از خودکشی را بررسی می کند و دیدگاه های جایگزین را ارائه می دهد.

به وبینار بپیوندید تا بیشتر بدانید:

  • رابطه بین بیماری روانی و رفتار خودکشی
  • چندین راه ممکن برای خودکشی
  • محدودیت های اصلی روش های رایج غربالگری خطر خودکشی
  • پیشگیری با چارچوب طراحی
  • استراتژی‌های مورد حمایت تجربی برای ایجاد یک طرح قوی برای پیشگیری از خودکشی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبینار یا ثبت نام جهت شرکت، اینو ببین.









© Copyright 2022 GoodTherapy.org. تمامی حقوق محفوظ است.

مقاله قبلی فقط توسط نویسنده فوق نوشته شده است. هیچ دیدگاه و نظری لزوماً توسط GoodTherapy.org به اشتراک گذاشته نمی شود. سوالات یا نگرانی های مربوط به مقاله قبلی را می توان به نویسنده ارسال کرد یا به عنوان نظر در زیر ارسال کرد.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر