بیش از ۵۰ پیام روزانه سپاسگزاری که زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد


ذهن آگاهی

آخرین به روز رسانی در ۳ آگوست ۲۰۲۲: منتشر شده در ۳ آگوست ۲۰۲۲

ژورنال سپاسگزاری روزانه هشدارهایی که زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد

احساس غمگینی؟ قدردانی را تمرین کنید.

آیا احساسات طاقت فرسا شما را آزار می دهد؟ قدردانی را تمرین کنید.

می خواهید مهربانی را تمرین کنید؟ قدردانی نشان دهید.

آیا می خواهید دلسوزی نشان دهید؟ قدردانی دوش.

و خیلی بیشتر! راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این ابزار جادویی را نیز تمرین کنید! اما، یکی از راه های ترجیحی و پیشنهادی این است– «نگهداری روزانه یک دفترچه سپاسگزاری». یادداشت قدردانی راهی برای تقویت قدردانی در زندگی شما و لذت بردن از مزایای آن است.

حتی من یادداشت قدردانی را تمرین می کنم و تأثیر مثبت آن را بر زندگی خود دیده ام. و در سفر یادداشت روزانه سپاسگزاری ام، در همه چیزهایی که می توانم سپاسگزار باشم گیر کردم! بنابراین، فهرستی از پیام‌های روزانه قدردانی خود را ایجاد کردم که به من کمک کرد چیزهای خوب زندگی ام را کشف کنم.

اگر شما نیز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دفترچه قدردانی روزانه خود هستید یا احساس می کنید که گیر کرده اید، این درخواست های روزانه قدردانی برای نجات شما اینجا هستند!

درخواست های مجله سپاس چیست؟

اعلان‌ها عبارت‌هایی با پایان باز هستند که به ما کمک می‌کنند تا خوبی‌های محیطی را که در آن زندگی می‌کنیم ببینیم.

حتی در مورد برنامه‌های ژورنال سپاسگزاری، آنها فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا افکارتان را یادداشت کنید و مجله قدردانی روزانه به شما کمک می‌کند تا در یادداشت‌نویسی به شما کمک کند. بنابراین، اگر شما هم مثل من یک آدم قدیمی هستید که کار با قلم و کاغذ را ترجیح می دهید، این فضای مناسب برای شماست!

توجه: ثبت ژورنال سپاسگزاری بسیار انعطاف پذیر است! بنابراین لزوماً مجبور نیستید به همان اعلان‌ها پایبند باشید. با خیال راحت آنها را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. شما می توانید بیش از سه چیز را شناسایی کرده و در آن ثبت کنید. می توانید کلمه سپاسگزار را با کلمات مشابه دیگری مانند “متشکرم”، “قدردان” و موارد دیگر جایگزین کنید.

اجازه دهید برخی از اعلان‌های روزانه قدردانی را که زندگی را تغییر می‌دهند یا درخواست‌های روزانه مثبت روزانه را بررسی کنیم.

۵۰ مورد از ژورنال سپاسگزاری برای سلامتی شما:

  1. سه چیزی که بیشتر از همه به خاطر آنها سپاسگزارم چیست؟
  2. کسی که عشق بی قید و شرط را به من آموخت کیست؟
  3. اتفاق خوبی که امروز برای من افتاد چیست؟
  4. در مورد دوران کودکی/خانواده‌ام که بیشتر از همه از آن سپاسگزارم چیست؟
  5. آیا از روزی که داشتم راضی هستم؟ آیا می توانم فردا بهتر عمل کنم؟
  6. پنج کاری که این روزها به خوبی انجام می دهم چیست؟
  7. آیا امروز برای کسی کار خوبی انجام دادم؟
  8. برای چه اعضای خانواده/همکاران/دوستانی سپاسگزارم؟ (نکته: بنویسید چه چیزی آنها را خاص می کند)
  9. امروز/این هفته/این ماه یکی دیگر چه کار خوبی برای من انجام داد؟
  10. چه چیزی/چه کسی را با خوشحالی از زندگی خود رها کرده اید؟
  11. سه ویژگی مثبت در فردی که بیشتر مرا عصبانی می کند چیست؟
  12. بدترین و بهترین سه روز زندگی من چه بود؟ چه چیزی آنها را به این سمت واداشت؟
  13. چه چیزی این روزها توجه من را به خود جلب کرده است تا بفهمم چقدر سپاسگزارم؟
  14. چه ویژگی هایی را در شخص مورد علاقه ام بیشتر تحسین می کنم؟
  15. از چه دوستانی بیشتر سپاسگزارم؟ و چرا؟
  16. امروز چه ۳ کاری را می توانم انجام دهم تا فردی مهربان تر باشم؟
  17. ۳ چیزی که همیشه لبخند را بر لبانم می نشاند چیست؟
  18. زیباترین جایی که رفتم کجا بوده؟ (نکته: تجربه را دوباره زنده کنید)
  19. بزرگترین دستاوردهای من چیست؟
  20. از چه چیزی در زندگی ام قدردانی می کنم؟ در این لحظه؟
  21. ۳ کاری که می توانم از امروز برای ابراز قدردانی از دیگران شروع کنم چیست؟ (مثال: کمک، داوطلبی، اهدا و غیره)
  22. نکته مهم امروز من چه بوده است؟
  23. چه چیزهایی دارم که زندگی را آسان تر می کند؟
  24. ۳ اتفاقی که برای من افتاده است و شخصیت من و امروز من را تقویت کرده است (شامل اتفاقات مثبت و منفی) چیست؟
  25. دو چالش در زندگی که من بر آنها غلبه کرده ام چیست؟ چه چیزی یا چه کسی به من در غلبه بر این چالش ها کمک کرده است؟
  26. ۵ چیزی که در خانه دوست دارم چیست؟
  27. چه ۳ چیز را در مورد شهر، منطقه یا محله ای که در آن زندگی می کنم دوست دارم؟
  28. در مورد طبیعت چه چیزی بیشتر از همه سپاسگزارم؟
  29. در مورد شغل یا شغلم چه چیزی بیشتر از همه سپاسگزارم؟
  30. چه چیزی باعث شد امروز با صدای بلند بخندم؟
  31. چه اتفاقی امروز/این هفته دلم را گرم کرد؟
  32. چه کسی تمام تلاش خود را برای کمک به من انجام داد؟ چگونه می توانم از آنها تشکر کنم؟
  33. از خوردن/ درست کردن چه غذایی لذت می برم؟ چگونه از این بابت سپاسگزار باشم؟
  34. برای کدام ویژگی های جسمانی خود سپاسگزارم؟
  35. برای چه ویژگی ها/ استعدادهایم سپاسگزارم؟
  36. چگونه می توانم به شکرگزاری ادامه دهم؟
  37. لذت های ساده در زندگی که من به خاطر آنها سپاسگزارم چیست؟
  38. سه تعطیلی که بیشتر از همه از آنها سپاسگزارم چیست؟
  39. برای کدام سه رنگ بیشتر از همه سپاسگزارم؟
  40. سه هدفی که تا به حال به آن دست یافته ام چیست؟
  41. برای چه خاطراتی بیشتر سپاسگزارم؟
  42. چه دو درس زندگی آموخته ام که بابت آنها سپاسگزارم؟
  43. سه چیز مهم در فضای فیزیکی من که بیشتر از آنها سپاسگزارم چیست؟
  44. دو کتابی که بیشترین تأثیر را در زندگی من داشته اند کدامند؟
  45. فعالیت‌های بدنی که در تمام این سال‌ها مرا به تناسب اندام نگه داشته است چیست؟
  46. الگویی که بیشتر بر من تأثیر گذاشته چه کسی بوده است؟
  47. مربی من کیست که باید از او برای موفقیتم در زندگی تشکر کنم؟
  48. قدردان چه آزادی هایی هستم؟
  49. چه بخش های سخت زندگی من، نعمت های پنهانی بود؟
  50. برای چه فرصت هایی سپاسگزارم؟

با این لیست از ۵۰ پیام روزانه برای قدردانی، دیگر هرگز در یادداشت های سپاسگزاری خود گیر نخواهید کرد!

نسخه من از ژورنال سپاسگزاری

قدردانی روزانه من مرا بر آن می دارد تا تمرین “سه چیز خوب” را تمرین کنم. در این تمرین به سه چیز خوب در زندگی خود فکر می کنید و آن را با صدای بلند به خود می گویید. به این ترتیب به خود یادآوری می کنید که همیشه چیز خوبی در زندگی شما وجود دارد که به آن نگاه کنید.

درخواست پاداش روزانه قدردانی:

“من برای همه چیزهایی که هنوز در زندگی من اتفاق نیفتاده است سپاسگزارم. ولی مطمئنم یه روزی میشن! من از این بابت سپاسگزارم!»

ژورنال قدردانی 21 DAY هشدار می دهد

اگر این دستورات را در یادداشت روزانه قدردانی خود مفید می‌دانید، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. و اگر درخواست های بیشتری برای اضافه کردن به لیست و کمک به دیگران دارید، آنها را در نظرات بنویسید! ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما خواهیم بود.

به یاد داشته باشید، همیشه می توانید از طریق [email protected] با ما تماس بگیرید یا برای محتوای مفیدتر ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید!

بابت خواندن این وبلاگ از شما ممنونم…

مراقب باشید و به یادداشت برداری ادامه دهید!

بعدی بخوانید:

درباره نویسنده

آنجلی سینگ

آنجلی سینگ متصدی محتوا در زمینه سلامت روان است. او در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در مقطع دکتری است. در روانشناسی هدف او این است که از طریق کلماتش جهان را با حالات مثبت روشن کند، ایده او از زندگی این است که از طریق آنچه می گذرانید رشد کنید. جدای از این، او عاشق حیوانات خانگی بزرگ است.