تمرینات معمول برای بزرگسالان – تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال مزایای زیادی دارد. تحقیقات نشان می دهد که افراد مسن که ورزش می کنند از تعادل بهتر و خطر کمتری برای تعدادی از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و بیماری آلزایمر برخوردارند. مهمترین چیز این است که شکل ورزشی مورد نظر خود را پیدا کنید ، به طوری که به احتمال زیاد به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد تا به سن شما. اگر نسبتاً بی تحرک بوده اید ، احتمالاً هنوز برای کلاسهای آموزش متقابل آمادگی ندارید. در عوض ، ممکن است بخواهید فعالیتهای زیر را با تأثیر کم شروع کنید ، که برای سالمندانی که تازه با یک تمرین تمرینی شروع کرده اند ایده آل است:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای سالمندان مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب برای پیاده روی راحت در هوای بسیار گرم یا خیلی سرد است ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه بدنسازی بپیوندند تا بتوانند داخل آن قدم بزنند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

چند تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • راهپیمایی در محل
  • او روی یک پا می ایستد در حالی که صندلی را نگه داشته است
  • فشارهای والید
  • رول بر رول
  • ایستادن روی انگشتان پا

کلاسهای ورزشی برای افراد مسن طراحی شده است

در حالی که پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، استفاده از کلاس های ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای سازگاری با روال تمرین شما و در عین حال پایین نگه داشتن چیزها است.

پیشنهادات درجه یک معمولاً شامل کلاس های آموزشی آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب ، مانند ZUMBA® است. برخی از کلاسهای بالا حتی در حالت نشسته قابل انجام است ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که به تمرینات کم فشار عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که چیزها را افزایش دهید و ساعات شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای “افراد مسن” و چندین برنامه هیجان انگیز دیگر ، کلاسهای کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاسها در هر یک از مکانهای ما در خطوط هوایی جنوبی ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید