تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما بینش های خود را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه ورزش را بهبود بخشد ، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و اطمینان حاصل کنید که از هر جلسه بدنسازی حداکثر استفاده را می برید.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما اکسیژن هنگام ورزش ، سوختی برای ماهیچه های شما است. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد کمک کند و به شما انرژی لازم را برای کار در طول ساعت ها می دهد. بعد از کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن به بر

ماسک بزنم یا نپوشم؟

از آنجا که عفونت های SOVID-19 در سراسر کشور همچنان در حال رشد است و ماسک ها تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری می شوند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام در مورد ورزش با ماسک صورت نگرانی دارند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها با سطح خون و اکسیژن در حین تمرینات شدید ارتباطی ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا و کاهش میزان بقایای وارد شده به ریه ها کمک می کند ، زیرا بینی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند.

تکنیک تنفس مناسب تناسب اندام کندی

بلند کردن برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به تثبیت هسته کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت آن را بلند کرده و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، و امکان بلند شدن راحت تر را فراهم کنید. بازدم هوا را بیرون می کشد و به شما امکان می دهد بیشتر عضلات اصلی را درگیر کنید. بنابراین ، بازدم در هنگام بلند کردن و دم در هنگام رهاسازی آرام ، به شما قدرت بیشتری در حین بلند کردن ، مهمترین قسمت می دهد.

همچنین ، تنفس هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سرگیجه برخی افراد را کاهش دهد.

تنفس قلبی

تمرینات قلبی مانند دویدن یا دوچرخه سواری به تنفس آرام و آرام نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را تا پاها افزایش دهند ، به عنوان یک سرعت خاص برای حفظ تنفس اندازه گیری شده و یکنواخت. این به افزایش میزان نیتریک اکسید که وارد بدن شما می شود ، عروق خونی را گشاد می کند و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه های شما دریافت می کنند ، افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، به تنفس متکی هستند تا به جریان ذهنی کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را در اختیار تمرین کنندگان قرار دهند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با دقت نفس نمی کشید ، بدن شما می تواند سفت شود و قفل شود ، که برعکس هدف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم ، با تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای آموزش متقابل ، برای تجربه بیشتر ورزش اجتماعی. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم کشف کنید و ارزیابی شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید