خواه یا نه در دفتر بافت اضطراب می کنید؟ در همین جا نحوه ضرب و شتم اضطراب کار آمده است؟


درگیر

چگونه بر اضطراب کاری غلبه کنیم

طبق آمار، ۶۰ سهم اجتناب کرده اند طبقه کارمند اعلام کردن می کنند کدام ممکن است اجتناب کرده اند اضطراب کاری خفیف به همان اندازه بیش از حد مبارزه کردن می برند. اضطراب کار قابل انجام است رایج به تذکر برسد با این حال تحت هیچ شرایطی نباید اضطراب کار را شناخته شده به عنوان خوب پدیده کلی پذیرفت.

اگر شخص خاص هستید کدام ممکن است (در بازتاب) اضطراب در دفتر داشته هر دو تخصص کرده است، وقت کدام ممکن است کشف راه برای استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کار را مدیریت کنید. ما تا حد زیادی عمر شخصی را در دفتر می گذرانیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اولویت با توجه به کار {هر روز} (۹ به همان اندازه ۵ سال) برای سال های تمدید شده ممکن است آسیب های زیادی به سلامت روحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی خواهید کرد وارد تنبل.

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است متعدد اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی اعلام کردن کرده اند کدام ممکن است اضطراب کاری را تخصص کرده اند، آموزش داده شود نحوه مقابله همراه خود استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب در دفتر برای {همه ما} فوق العاده مهم شده است.

تواند به شما کمک کند خواهید کرد {در این} زمینه، در همین جا نحوه برخورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضرب و شتم اضطراب کار آمده است.

نکاتی برای اداره کردن استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب در دفتر

۱. آرامش کنید

بیایید همراه خود صحبت با توجه به آرامش آغاز کنیم. در عصر را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصر ما، {همه ما} نیازها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازها بالایی برای شخصی داریم. برای بدست آوردن به همه آنها، ما تمایل داریم شخصی را همراه خود کار بیش اجتناب کرده اند حد تحمل فشار قرار دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس اضطراب کاری را کدام ممکن است خواهید کرد تخصص کرده اید خورده شدن می تنبل. به همین دلیل، {فراموش نکنید} کدام ممکن است بین ساعات کاری شخصی آرامش کنید.

۲. همکاران شخصی را بشناسید

این اندیشه خوبی است کدام ممکن است خوب اتصال مفید را همراه خود {افرادی که} همراه خود آنها کار می کنید به اشتراک بگذارید. این باعث تبدیل می شود کدام ممکن است خواهید کرد مشابه ماهی های تولید دیگری در حوض بافت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت کنید کدام ممکن است در جای شخصی نیستید. وقتی همراه خود جو احاطه را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشخاص حقیقی احاطه شخصی دستی باشید، قطعاًً اضطراب خواهید کرد در دفتر مقیاس را کاهش می دهد. بدیهی است کدام ممکن است خواهید کرد نمی توانید همراه خود هر کارمندی دوست باشید، با این حال حداقل عنوان هر کارمندی را بدانید.

علاوه بر این بیاموزید: چگونه خوب جو کار مفید اجتناب کرده اند تذکر روانی تحمیل کنیم؟

۳. اجتناب کرده اند مثلث پرهیز کنید

هنگامی کدام ممکن است در یک واحد دفتر هستید، مشخص شوید کدام ممکن است همه وقت همراه خود افراد کار با هم خوب به ۱ دارید. از گرفتن خوب رسانه بین آنها ممکن است معنای پیام خواهید کرد را تحمیل تنبل هر دو نامطلوب خطا بگیرد. این ساده در نتیجه سردرگمی تا حد زیادی تبدیل می شود کدام ممکن است باعث افزایش اضطراب خواهید کرد در دفتر تبدیل می شود. به همین دلیل، برای اداره کردن اضطراب شخصی در دفتر، اجتناب کرده اند هر نوع مثلثی دوری کنید.

۴. ضرب الاجل صادقانه

{هیچ کس} بیشتر اجتناب کرده اند خواهید کرد عوامل قوت، نقطه ضعف را انتخاب کنید و انتخاب کنید معنی های خواهید کرد را نمی شناسد. ضرب الاجل های صادقانه ای را برای شخصی تصمیم گیری کنید به همان اندازه هیچ وقت بیش اجتناب کرده اند حد به شخصی فشار نیاورید. سرعت شخصی را بدانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم شخصی را برای روز نیز ترتیب کنید.

۵. اجتناب کرده اند زبان استراحت بخش بیشترین استفاده را ببرید

زبان خنثی/آرام بخش مشابه شمشیر دولبه است. اضطراب کاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این اضطراب شخص خاص کدام ممکن است همراه خود او صحبت می کنید را کاهش می دهد. جملات شخصی را همراه خود “در آنچه می فهمم…” آغاز کنید، می توانید همراه خود “چه می گویی؟” نوک دهید.

۶. کمک بخواهید

چیزهای زیادی موجود است کدام ممکن است قابل انجام است در حین کار ندانید کدام ممکن است باعث ناراحتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب خواهید کرد در دفتر تبدیل می شود. هر بار کدام ممکن است بافت کردید گرفتار اید هر دو نمی توانید راه حلی برای خوب موضوع مرتبط همراه خود کار بیابید، همراه خود خیال دستی اجتناب کرده اند همکاران/دوستان شخصی کمک بگیرید.

۷. اجتناب کرده اند خوردن کافئین / الکل / چرخ دنده مخدر در دفتر

اگر بیشتر اوقات اجتناب کرده اند اضطراب کاری مبارزه کردن می برید، حواس خواهید کرد در جاری حاضر در بالاترین حد شخصی قرار دارد. همراه خود خوردن کافئین/الکل/چرخ دنده مخدر نیازی به افزایش تا حد زیادی آن ندارید. اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، می توانید کافئین، بابونه هر دو هر چیزی کدام ممکن است اضطراب کاری را کاهش می دهد خوردن کنید.

علاوه بر این بیاموزید: ۲۵ بهتر از چای طبیعی برای استرس، اضطراب، خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر چیزهایی کدام ممکن است می توانید بخورید

۸. آرام سازی پیشرونده عضلانی را ورزش کنید

می توانید اضطراب کاری را در نیمه های مختلف هیکل شخصی ذخیره کنید. این بافت عضلانی مضطرب تأکید کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کاری خواهید کرد می افزایند. مدتی اجتناب کرده اند کار شخصی را مرخصی بگیرید، اقدامات کششی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفس های آهسته انجام دهید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره.

یاد بگیرید کدام ممکن است چگونه آرام سازی پیشرونده عضلانی را برای ضرب و شتم اضطراب کاری ورزش کنید: راهنمای گام به گام برای فراگیران با توجه به چگونگی انجام آرام سازی پیشرونده عضلانی

۹. به شخصی اطمینان پیدا کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شخصی را ببخشید

خواهید کرد باید یاد بگیرید کدام ممکن است به خودتان اعتقاد کنید. خواهید کرد می شناسید چه کاری انجام می دهید، اگر در وهله اول نمی خواستید کار تنبل. علاوه بر این یاد بگیرید کدام ممکن است خودتان را به خاطر اشتباهی کدام ممکن است قابل انجام است مرتکب شده باشید ببخشید، خواهید کرد انسان هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این اشکالی ندارد. سعی نکنید درست باشید. به خودت ایمان داشته باش را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود مقوا صادق باش.

۱۰. جستجو در کمک ماهر باشید

اگر هیچ عامل پاسخ این است نمی دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کاری خواهید کرد آغاز به تحمیل اشکال در هدف اصلی بر روی وظایف توسط دست می تنبل، فوراً همراه خود خوب متخصص صحبت کنید. خوب متخصص خواهید کرد را اجتناب کرده اند طریق اضطراب در دفتر راهنمایی می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه بیشتر شوید.

قرار تحقق شخصی را همین جا رزرو کنید

این همه چیزی است کدام ممکن است ممکن است دارم، افراد!

امیدوارم نکات زیر ارائه می دهیم در مدیریت اضطراب در دفتر کمک تنبل. دفعه بعد کدام ممکن است اضطراب کاری خواهید کرد را آزار می دهد، اجتناب کرده اند این روش ها برای اجتناب کرده اند بین برداشتن اضطراب کاری بیشترین استفاده را ببرید. امیدوارم اکنون بدانید کدام ممکن است چگونه بر اضطراب کاری غلبه کنید. این وبلاگ را همراه خود همکاران شخصی به اشتراک بگذارید به همان اندازه آنها نیز یاد بگیرند کدام ممکن است چگونه همراه خود اضطراب کاری جدا بیایند.

همراه خود تشکر برای مطالعه.

مواظب خودت باش را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایمن باش