راهنمای تعطیلات تابستانی با اختلال پرخوری


ما اکنون در ماه جولای هستیم، و برای برخی از ما، این بدان معناست که ما درست در میانه آماده شدن برای برنامه های سفر تابستانی خود هستیم! اما چه کلمه رایجی را اغلب با تعطیلات مرتبط می کنیم؟ شما آن را حدس زدید- غذا!

اگر با پرخوری یا اعتیاد به غذا دست و پنجه نرم می کنید، تعطیلات ممکن است کمی دردناک باشد. دوری از خانه می تواند ما را از روال عادی و ریتم عادی زندگی روزمره دور کند. در حالی که این تغییر در روال ممکن است برای روحیه ما بسیار مفید باشد، اما در مورد حفظ یک رابطه سالم با غذا می تواند چالش هایی ایجاد کند.

جایی که زمانی هیجان در اطراف یک سفر وجود داشت، وقت گذرانی با کسانی که دوستشان دارید و دور بودن از مشغله های روزانه، ممکن است با نزدیک شدن به سفر متوجه این افکار نگران شوید: چه چیزی بخورم؟ کجا می توانم غذا را در برنامه پیدا کنم؟ چگونه از میان وعده ها و کوکتل های بی پایان در طول روز اجتناب کنم؟ اگه چاق بشم چی؟

به راحتی می توان فهمید که این افکار چقدر سریع می توانند دیوانگی را در ذهن ما فعال کنند و ما را به سمت سوراخ های بسیار عمیق خرگوش سوق دهند. پس بیایید سعی کنیم با ایجاد یک برنامه تعطیلات که به شما امکان می دهد از خود لذت ببرید و به اهداف خود برسید، سر و صدا را خاموش کنید!

برنامه ریزی پلان طرح! تعطیلات همچنین فرصتی برای “تقلب” در اهداف شما نیست. زیرا در نهایت، شما خودتان را فریب می دهید. بسته بندی کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید و اگر واقعاً فکر می کنید ممکن است گاهی اوقات در برنامه ماندن سخت باشد، بارها یا تنقلات اضافی بیاورید.

در هفته‌های منتهی به سفر ممکن است متوجه شوید که از یک مکان ترسناک عمل می‌کنید: «من نمی‌توانم به پاریس بروم و کروسانت و ماکارون نخورم» یا «به هیچ وجه نمی‌توانم به ایتالیا بروم و پاستا و ژلاتو نخورم». !»

یک دقیقه صبر کن! آیا واقعاً فقط برای غذا به این مکان ها می روید؟ آیا این غذا واقعاً تعطیلات را بهتر می کند، یا زمانی که شما در یک مکان باورنکردنی هستید، این غذا وجود دارد؟ واقعاً چقدر ارزش و قدرت دارید که به غذا بدهید؟

اگر از این مکان کمیابی با غذا کار می کنید و به طور محدود غذا می خورید، قابل درک است که به دنبال غذای تعطیلات خود به عنوان “مهیج” هستید. اما، اگر می‌خواهید برخی از نگرانی‌های مربوط به غذا خوردن در تعطیلات را کاهش دهید، شاید شروع به بررسی رابطه خود در مورد غذا در غذا خوردن غیر تعطیلات کنید. شما ناگهان در هواپیما به پاریس فرود نمی آیید و تبدیل به یک فرد متفاوت نمی شوید. اهداف و رابطه مورد نظر شما در مورد غذا هنوز هم زمانی که در آن سوی اقیانوس هستید وجود دارد!

سرانجام، به این فکر کنید که وقتی از سفر برگشتید چه احساسی دارید. مغرور؟ جوان شد؟ مطمئن؟ اکنون در نظر بگیرید که چه اقداماتی باید در طول سفر انجام دهید تا آن احساسات را تجربه کنید. به یاد داشته باشید، مهم نیست در کجای دنیا هستید، بهبودی همیشه باید در اولویت باشد. ممکن است نیاز به بلند کردن وسایل سنگین داشته باشد و باور کنید ارزشش را دارید!

حمایت بیشتری می خواهید؟ برای دوره شکست با شکر ثبت نام کنید! یک دوره آنلاین ۶ ماژوله که به شما کمک می کند تا با Sugar جدا شوید و رابطه خود را با غذا بهبود بخشید. همچنین، کانال یوتیوب مولی را بررسی کنید و در یکشنبه نامه عاشقانه مشترک شوید تا از حمایت، اطلاعات و انگیزه در سفر خود برای ایجاد یک رابطه عاشقانه با غذا برخوردار شوید.

عکس کاترین مکان رویاها در Unsplash