راهنمای دکتر برای تعطیلات


نوشته شده توسط کیت مورفی LCSW، ارائه دهنده ارشد مراقبت های بهداشتی Spring

فصل تعطیلات در راه است. این می تواند با چالش هایی برای متخصصان سلامت روان همراه باشد، از جمله افزایش تقاضا برای زمان شخصی ما، و همچنین تقویت احساس آسیب پذیری در بسیاری از بیماران ما. ایجاد تعادل بین مسئولیت های حرفه ای و خودمراقبتی یک چالش همیشگی برای بسیاری از کارگران است و درمانگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سلامتی بهاری اخیراً نکاتی را پوشش داده است برای کارگران، مدیران و کارفرمایان برای شکست دادن بلوز تعطیلات.

به عنوان پزشک، چگونه افزایش جزئی در تقاضای بیماران را با فشارهای ناشی از تعهدات شخصی و تمایل خود برای یافتن آرامش و شادی در تعطیلات و سنت ها متعادل می کنیم؟ من سه پیشنهاد دارم که به نظرم مفید بود.

محدودیت های شخصی خود را حفظ کنید:

تعجب نمی کنم اگر افراد زیادی احساس کنند که باید به هر دعوتی که در این فصل می رسد “بله” بگویند. تعداد زیادی از تعطیلات که بین نوامبر و ژانویه قرار می گیرند می تواند بسیار زیاد باشد – و ممکن است به دلیل تأثیر COVID-19 در سال گذشته، برای جبران سنت های تعطیلات و زمان با عزیزان خود تحت فشار باشید. به یاد داشته باشید که دعوت نامه الزامی نیست. انسان ها زمان و انرژی محدودی برای تعهد به دیگران دارند. منطقی، طبیعی و مهم است که رویدادهایی را که خارج از توانایی ما هستند رد کنیم.

به خود اجازه دهید که به طور واضح و مستقیم با عزیزتان در مورد خواسته ها، نیازها و محدودیت های خود ارتباط برقرار کنید. وقتی نیازهای خود را اولویت بندی می کنید، می توانید با خود و دیگران صادق و مهربان باشید. چیزی در امتداد این موارد وجود دارد: “این هفته احساس خستگی می کنم و نمی توانم در تبادل کوکی شرکت کنم – با این حال، می خواهم دستور پخت مورد علاقه ام را برای شما ایمیل کنم!” این می تواند به وضوح نشان دهد که برای دعوت نامه ارزش قائل هستید. استفاده از عبارت “من” به دیگران بینشی در مورد آنچه که شما از سر می گذرانید می دهد و ممکن است به آنها کمک کند تا در مورد نیازها و مرزهای خود تجدید نظر کنند، نه اینکه عبارت “شما” می تواند موقعیت تدافعی را تحریک کند.

در برنامه بالینی خود استراتژیک باشید:

یکی از ارزش های Spring Health این است که مراقبت از بیمار حرف اول را می زند. ما معتقدیم مهم است که نیازهای بیماران را برآورده کنید و در عین حال به خودتان زمان و مکان برای پرورش سلامتی خود بدهید.

برنامه‌ریزی برای پیگیری بیمار در طول جلسه، راهی عالی برای کنترل و تعیین انتظارات هنگام بررسی هرگونه اختلال در تقویم خود است. سعی کنید مستقیماً از بیماران بپرسید که در طول تعطیلات چه احساسی دارند و چه چیزی ممکن است متفاوت باشد. می تواند به شما در اولویت بندی برنامه ریزی پرونده کمک کند. برخی از بیماران شما ممکن است به اندازه کافی خوب باشند که یک یا دو هفته از درمان را از دست بدهند، و برخی دیگر ممکن است از حمایت مکمل بهره مند شوند.

در تیم Care Navigation حلقه بزنید تا در مواقعی که در دسترس نیستید از بیماران پشتیبانی بیشتری ارائه کنید. و اگر برای رفع نیازهای بیماران فعلی خود نیاز به “منتظر” پذیرش جدید دارید، آنها نیز می توانند در این زمینه کمک کنند.

کمی هوشیاری را امتحان کنید:

با کوتاه شدن روزها و تشدید فعالیت های تعطیلات، سعی کنید بر آنچه برای شما شادی و رضایت می آورد تمرکز کنید. به چیزهای کوچکی که لبخند را بر لبانتان می آورد توجه کنید – شاید طعم قهوه فصلی خاصی را دوست دارید یا سنت های خانوادگی، فرهنگی یا مذهبی دارید که به نظرتان معنی دار می شوند. هرچه بتوانیم تجربیات مثبت خود را با دقت بیشتری تنظیم کنیم، در اولویت بندی جنبه های زندگی خود و ترسیم مرزهایی پیرامون چیزهایی که به ما کمک نمی کنند، ماهرتر می شویم.

برخی از تکنیک‌های تمرکز حواس را امتحان کنید – ببینید کاهش سرعت چه حسی دارد و واقعاً به مناظر، صداها، بوها و طعم‌های فصل توجه کنید. به نظر من تکنیک‌های زمینه‌سازی حسی راهی عالی برای ارتقای آرامش و هوشیاری است.

امیدوارم این نکات برای کاوش در شلوغی این فصل از سال برای شما مفید بوده باشد و برای شما و همه بیمارانمان آرزوی موفقیت در یک فصل تعطیلات ایمن و سالم دارم!

می خواهید به Spring Connect بپیوندید؟

اگر شما یک پزشک سلامت روان هستید و می خواهید درباره Spring Connect اطلاعات بیشتری کسب کنید، این را پر کنید فرم علاقه.

سلامتی بهاری

۱ دسامبر ۲۰۲۱

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر