زنده ماندن از هرج و مرج تعطیلات – ترزا رایت – مرکز تغذیه رنسانس، شرکت.


تعطیلات در راه است! ممکن است به نظر برسد که آنها برای همیشه ادامه خواهند داشت اما متناهی، قابل اندازه گیری و پایان مشخصی دارند. این مهم است زیرا به ما دیدگاهی می دهد که همیشه نداشتیم. پایانی دارند. در این فصل روی آنچه واقعاً می خواهید متمرکز بمانید. اگر چیزی را هدف نگیرید، مطمئناً آن را خواهید یافت. افکار خود را بر روی جملات و ایده های تایید کننده مثبت متمرکز کنید. آنچه به خود می گویید، احتمالاً وارد زندگی خود خواهید شد.

برای این تعطیلات چه آرزویی دارید؟? اهداف شما چه هستند؟ می خواهی نماز بخوانی یا مهمانی؟ دوست داری یا خانواده یا تنهایی؟ وقتی تعطیلات به پایان می رسد چه احساسی دارید؟ واقعاً می خواهید چه کاری را در این فصل انجام دهید؟ می خواهید در ۳ ژانویه ۲۰۲۳ چه احساسی داشته باشید؟

آیا این تعطیلاتی است که برای شما اهمیت معنوی دارد؟ سپس از این فرصت برای لذت بردن از این تجربه خاص و معنوی استفاده کنید. اکنون برای زمان معنوی که نیاز دارید برنامه ریزی کنید. از یکی از عزیزان دعوت کنید تا با شما شرکت کنند. آن را در تقویم خود بنویسید تا بتوانید آن زمان را مقدس نگه دارید.

آیا مردم هدف هستند? برای کسانی که می شناسیم و دوستشان داریم، همین حالا برنامه ریزی کنید تا در جشن خود برای آنها وقت بگذارید. برای بسیاری از ما، مردم هستند هدف. برخی از افراد هستند که می خواهیم زمان بیشتری را با آنها بگذرانیم، و برخی از افراد می توانند با آنها کمتر کار کنیم. برای دیگران داشتن آرامش و تنهایی مهمتر است. هر چیزی که برای شما مهم است، برای آن برنامه ریزی کنید. همین الان بهش برسید

یا احساس تنهایی می کنید? بسیاری از مردم با کل فصل تعطیلات مشکل دارند. به خودتان اجازه دهید هر آنچه را که احساس می کنید احساس کنید. احساسات غم انگیز و غم انگیز را بدون قضاوت منفی، اظهار نظر یا محکوم کردن خود بپذیرید. به دنبال کارهایی باشید که می توانید انجام دهید – مانند کمک به مدرسه یا بانک مواد غذایی، اگر این کار شما را خوشحال می کند.

روی مهم ترین چیز تمرکز کنید. در این فصل تعطیلات یک واکنش زنجیره ای را در قلب خود ایجاد کنید. نیت خود را روی بخشش و احساس درونی خود متمرکز کنید. چه لذتی برای تقسیم کردن با کسانی که دوستشان داریم! بهترین هدیه ای که می توانید بدهید این است که حضور داشته باشید، مفید باشید و محبت کنید. این فصل تعطیلات فقط جوراب‌های ساق بلند را پر نکنید، قلب‌ها را از شادی پر کنید! و برای کسانی که کمتر از ما دارند کاری مهربان یا مفید انجام دهیم.

به نیازهای خود احترام بگذارید. این ممکن است به معنای «نه» گفتن به خواسته‌های برخی افراد باشد. ممکن است به معنای مذاکره در مورد تغییرات در فعالیت ها یا غذاهای سنتی باشد. زمانی را برای استراحت بیشتر، زمان استراحت و خواب اختصاص دهید. آنچه را که می توانید ساده کنید. از پیش برنامه ریزی؛ از دوستان یا اقوام خود سوال بپرسید تا بدانید چه انتظاری دارید.

به خود اجازه ندهید بیش از حد برنامه ریزی کنید، یا احساس ناراحتی کنید. اگر احساس خستگی یا ناراحتی می کنید یک مهمانی یا رویداد را زودتر ترک کنید. از پیش برنامه ریزی؛ دریابید که چه غذاهایی در دسترس هستند؛ آنچه برای مراقبت از شما لازم است را انجام دهید ماشین خود را ببرید تا در صورت نیاز بتوانید زودتر حرکت کنید یا اگر خواستید دیرتر بمانید.

برنامه ریزی، برنامه ریزی، برنامه ریزی! برای افرادی که با غذا و غذا خوردن مشکل دارند، تعطیلات می تواند زمان درگیری باشد. خاطرات غذاهای سال های گذشته، چه خاطرات خوب و چه بد، انگیزه های قدرتمندی هستند. و تعطیلات معمولاً مملو از غذاهای پر کالری و کم مغذی است که ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. بنابراین، برنامه ریزی کنید – غذا را برنامه ریزی کنید، و برای جشن ها برنامه ریزی کنید. یک موقعیت مثبت برای خود ایجاد کنید. فعالیت هایی را که واقعاً می خواهید و از آن لذت می برید برنامه ریزی کنید. زمان و توجه، امید و آرامشی را که واقعا لیاقتش را دارید به خودتان هدیه دهید. از پیش برنامه ریزی؛ از دوستان یا اقوام خود سوال بپرسید تا بدانید چه انتظاری دارید.

یک لیست تهیه کنید. چه چیزی فصل را برای شما مهم می کند؟ از هم اکنون برنامه ریزی کنید تا زمانی را برای انجام کارهایی که برای شما مهم هستند، اختصاص دهید، کارهایی که تعطیلات شما را خاص و ارزشمند می کند.

خرید را به آسان ترین شکل ممکن برای شما انجام دهید – دوشنبه سایبری، وب سایت های مورد علاقه شما، کارت های هدیه، فروشگاه کوچک در خیابان. خلاق باشید اما سریع هم باشید!

فعالیت هایی را برنامه ریزی کنید که مبتنی بر غذا نیستند. از چه چیز دیگری لذت می برید؟ سفر به مزرعه برای قطع درخت خود؟ هیرید یا قطار سواری؟ قدم زدن در مرکز خرید برای دیدن دکوراسیون؟ یک رانندگی در اطراف محله برای نگاه کردن به چراغ ها؟ اگر رقص باله است، یا یک ساعت خلوت تنها با یک کتاب خوب، یا یک مراسم مذهبی – یا به مراسم مذهبی نروید – به خودتان زمان بدهید تا کارهایی را که برایتان مهم است انجام دهید، این بار غذا نیست.

پشتیبانی مناسب را برنامه ریزی کنید. شما به افرادی نیاز دارید که بتوانید به آنها اعتماد کنید تا شما را بالا نگه دارند و به شما کمک کنند متمرکز بمانید. به جلسات و سایر گروه هایی که برای شما کار می کنند ادامه دهید. مواردی را که برای شما بهتر کار می کنند را در برنامه خود برنامه ریزی کنید. از اینکه چه زمانی افرادی که به آنها اعتماد دارید می توانند برای شنیدن و حمایت در دسترس باشند، بیشتر آگاه باشید. به خودت با کسانی که دوستشان داری وقت بده.

هر روز به خود استراحت دهید. ۱۰ دقیقه فقط برای شما وقت بگذارید. نفس بکش، گوش کن، هر کاری که دوست داری انجام بده که غذا نیست و حالت را خوب می کند. برای بوییدن درخت کاج یا نوازش گربه وقت بگذارید. زمانی را به مدیتیشن یا دعا اختصاص دهید.

غذای خود را با دقت برنامه ریزی کنید. اکنون یک سفر خواربار فروشی داشته باشید که غذاهای معمولی و سالمی را که از آن لذت می برید تهیه کنید. همه لوازم اصلی خود را اکنون بخرید. به اندازه کافی شامپو، دستمال توالت و دستمال کاغذی نیز دریافت کنید. سوپ یا خورشی درست کنید که می توانید برای وعده های غذایی اضطراری فریز کنید. چند وعده غذای اضافی آماده کنید تا در صورت نیاز غذا در دسترستان باشد.

میوه ها و سبزیجات خود را فراموش نکنید. میوه های یخ زده (مخصوصا گیلاس!) و مخلوط منجمد سبزیجات را امتحان کنید. یک هفته برای میوه و سبزیجاتتان چیز جدیدی بخرید، شاید یک آناناس تازه و کلم بروکلی.

به زمان وعده های غذایی خود توجه کنید. به خود اجازه ندهید بیش از ۵ ساعت بدون غذا بمانید. که فقط شما را خسته و بداخلاق می کند. همیشه انتظار داشته باشید که در زمان غذا خوردن تاخیر وجود داشته باشد. در صورت نیاز یک میان وعده سالم بخورید؛ هرگز با گرسنگی یا بدون برنامه ریزی برای نیازهای غذایی خود جایی نروید.

هر زمان که قصد دارید بیرون غذا بخورید، از قبل تماس بگیرید یا وب سایت را بررسی کنید. جزئیات مربوط به آیتم های منو را از یک مدیر دریافت کنید (از ساعت ۳ تا ۴ بعد از ظهر زمانی که آنها مشغول نیستند تماس بگیرید). کترینگ ها و مدیران خوشحال خواهند شد که به سوالات پاسخ دهند و غذاهای مناسب برای شما برنامه ریزی کنند. عمه سالی عزیز به شما خواهد گفت که چه چیزی در مرغ مخصوص او وجود دارد – اما فقط در صورتی که از قبل وقت بگذارید و بپرسید. به این ترتیب زمان خواهید داشت تا برنامه غذایی و انتظارات خود را با واقعیت تنظیم کنید.

به رویدادهای ویژه آماده شده بروید. انتظار داشته باشید که وعده غذایی یک ساعت دیرتر از زمان برنامه ریزی شده باشد – حداقل. یک بشقاب میوه یا سبزیجات بیاورید تا به اشتراک بگذارید. دیر برو یا زود برو. به خودتان اجازه دهید که از خوردن کوکتل صرف نظر کنید یا وقتی خسته یا وسوسه شدید به خانه بروید. در بوفه پرسه بزنید یا همه کاسه ها را بررسی کنید و سوال بپرسید. “ممم این به نظر دوست داشتنی است. چه چیزی داخلش هست؟”

پاسخی برای کسانی که می پرسند، “نمی تونی فقط یکی داشته باشی؟” آماده کن. پاسخ‌هایی مانند «امسال نه» یا «الان نه» یا فقط «نه، متشکرم» را امتحان کنید. یا مورد علاقه شخصی من … “چرا این برای شما مهم است؟” در هفته های آینده یک وبلاگ کامل در مورد این موضوع خواهیم داشت.

برای هر رویدادی که شرکت می کنید یک دستور کار غیر غذایی تهیه کنید. جدا از غذا، چرا اینجا هستم؟ من می خواهم در این رویداد چه کاری انجام دهم؟ چه کسی را می خواهم ببینم؟ در مورد چه چیزی می خواهم صحبت کنم؟ به عنوان مثال، “من به این رویداد می روم زیرا جشن بزرگ خانوادگی است و اگر من حاضر نشوم به مادرم خیلی آسیب می رساند. من می خواهم با نوزاد جدید کوزین تیلی ملاقات کنم. من می خواهم همسر جدید عمو جو را بررسی کنم و می خواهم مدتی را با مادربزرگ ۸۳ ساله این زمستان بگذرانم. علاوه بر این، باید از چارلی بخواهم که به آن حرفه ای معرفی کند. من زودتر می روم، حتما تا ساعت ۸ شب، تا به جلسه ام برسم. قبلاً به مامان گفته بودم که ساعت ۸:۳۰ تعهد دارم.

زمانی که باید کارهای سختی انجام دهید، یک دوست را با خود همراه کنید. یا اوقات دشوار خود را رزرو کنید: متعهد شوید که قبل و بعد از رویداد با کسی تماس بگیرید. اگر می دانید کسی منتظر تماس شماست، احتمالاً به قول خود وفا خواهید کرد.

یادت باشه نفس بکشی. فقط نفس بکش. هر زمان که احساس کردید استرس یا اضطراب در راه است، یا هر زمان که شروع به غرق شدن در انجام کارهایی که باید انجام دهید، فقط مکث کنید و نفس بکشید.

برای ۴ شمارش نفس بکشید، ۴ شمارش نگه دارید، ۴ شمارش بازدم کنید و سپس ۴ شمارش نگه دارید. این چرخه تنفس را برای چند دقیقه تکرار کنید تا یک اثر آرام بخش و جوان کننده فوری داشته باشید.

تعطیلات قرار است لذت بخش باشند، بنابراین امسال برای پیدا کردن سرگرمی و اجازه دادن به تمام استرس های غیر ضروری از بین برود.

به خودت اعتبار بده مجله. برای خود نامه بنویسید و تمام کارهای خوبی را که انجام می دهید به خود بگویید. سعی کنید اثر انگشت HP خود را در موقعیت هایی که امسال انجام داده اید پیدا کنید. از خودتان برای زحماتتان تشکر کنید و تصدیق کنید که چقدر رشد کرده اید.

برای افرادی که امسال به شما کمک کرده اند و پشت شما ایستاده اند یادداشت های تشکر بنویسید.

از کائنات به خاطر همه چیزهای خوب زندگیت تشکر کن.

به خودتان اجازه دهید عشق فصل را احساس کنید

یک مراعات معنوی که برای شما معنادار است انجام دهید. خواه این کلیسا باشد، یک جلسه معنوی حمایتی، یا زمانی که با نیروی برتر خود خلوت کنید، در این زمان کاری را انجام دهید که برای شما معنادار و معنوی است.

تنها چند روز از این تعطیلات باقی مانده است و آنها به سرعت می گذرند. ذهن منفی شما به شما خواهد گفت که این برای همیشه ادامه خواهد داشت. نخواهد شد. گاهی اوقات شمردن روزها تا پایان فصل کمک می کند. باعث می شود احساس ماندگاری کمتری داشته باشد. در این روز و این لحظه حضور داشته باشید. به لحظات شادی خوش آمدید.

لذت بردن. خودت را باور کن. این تعطیلات را آغاز بهترین فصل زندگی خود کنید!

برکت و شادی تعطیلات برای شما

ترزا