سلامتی سرگرم کننده است و شما دعوت شده اید!


تمرکز بهاری

فصل بهبودی است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات اختیاری و همچنین کلاس های FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان متخصص ما قدم بردارید ، همیشه می توانید مهمانی تناسب اندام را با کمی بهار در گام خود نگه دارید.

کسی بادام زمینی دوست داره؟

1 مارسخیابان کره بادام زمینی یک روز ملی برای دوستداران کره بادام زمینی است ، اگرچه برای کودکان ضروری است ، (FB & ،، همه؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

رژیم غذایی 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای را تجزیه کنید:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین ها: 7 گرم

آنچه که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی همچنین دارای منبع قابل توجهی از ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت خنده دار: ویتامین های B کمپلکس از 8 ویتامین مختلف ضروری B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم
  • نوع
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارد ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های سریع با کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه های روزانه (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی با کره بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم که بهترین کره بادام زمینی کدام است – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک مکمل شاداب هنگام ورزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، که شامل موارد زیر است:

  • اد
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته ماندن همچنین به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را مرطوب کنید
  • عملکرد آموزشی خود را افزایش دهید

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه را بدون غذا بگذرانند ، اما فقط یک هفته را بدون آب!

درست مانند غذا خوردن ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب کنترل قسمت ها را حفظ کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی آمریکا بیان می کند که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید روزانه 11 لیوان (زن) تا 15 لیوان (مرد) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان N سرد و تازه را بلند کنید2آه پس از جلسه آموزشی برنده جایزه. به سلامتی!

عملکرد اعضا

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، بهترین عضو ما در این ماه است. با چندین قهرمانی در بدنسازی زیر کمربند ، او همیشه همه چیز را تا انتها پیش می برد. “اگر اراده ای وجود دارد ، این راه است” ، تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند عفونی او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما یاد داد که ترسیدن مشکلی ندارد ، اما به راه خود ادامه می دهیم و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا می کنیم.

پس از یک تصادف رانندگی طاقت فرسا که باعث فلج شدن وی شد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود بر بازگشت به باشگاه کرد. به جای تأسف و غم و اندوه ، او شروع به تمرکز بر کاری کرد که می توانست انجام دهد. این شعار بود که پدرش در جوانی به او القا کرد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با این درس زندگی که همیشه در سرلوحه کار خود قرار دارد ، برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید ، روی هیچ چیزی متوقف نمی شود.

اگرچه هارولد به طور منظم در باشگاه بدنسازی فعالیت می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این اقتباس هیچ مانعی برای تمرین یا توجه او به جایزه ایجاد نکرد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با وضعیت عالی و لبخند به پیشرفت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و درباره سفر الهام بخش و انگیزشی او بیشتر بدانید.

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس یک ماه در تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای احترام نه تنها زنان در زندگی ما ، بلکه برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر داشته اند وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در ماراتن برای یک “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او اولین زن ثبت نام شده بود که با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد در ماراتن بوستون شرکت کرد. او مسابقه را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 Wena 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جنین فوندا ، اگر می خواست در خانه ورزش کند ، کشور جهت نداشت. چه زمانی آموزش با جنین فوندا در نقش اصلی در سال 1982 منتشر شد ، پدیده فرهنگی منفجر شد. سرانجام ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. ضبط اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و کند شدن آن باعث تقلید بیشتر (اما هرگز تکراری) تمرینات در خانه نشد.

FITCO 3 8 Wena 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد فرانسه در سال 2005 به پایان رسید ، زنان با وجود بازی و محافل یکسان همچنان پول کمتری نسبت به مردان دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که بازیکنان تنیس در واقع باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. علی رغم درخواست های پرشور از مقامات مسابقات ، او رد شد. این امر فعالیت وی را متوقف نکرد زیرا وی برای برابری زنان از طریق مقاله های نوشتاری و مبارزات انتخاباتی به مبارزه خود ادامه داد. در سال 2007 ، او برنده مسابقات ویمبلدون شد – جایزه نقدی مشابه همتای مرد خود.

FITCO 3 8 omanena 3

خودت بگیر!

استفاده از شکل مناسب ورزش نه تنها از هدر رفتن حرکت و انرژی که می تواند برای تناسب اندام شما استفاده شود جلوگیری می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید به طور م exerciseثرتر و با ثبات بهتر ورزش کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ ماهیچه های مناسب را که می خواهید کار کنید.

اشتباهات رایج هنگام تمرین عبارتند از:

  • تنش نشستن یا کشیدن مستلزم این است که از فشار آوردن گردن خودداری کنید
  • وضعیت آرنج – قایقرانی و وزنه های دو سر بازویی آرنج های شما را نزدیک بدن شما نگه می دارد
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً نیاز به زانوها در راستای انگشتان پا دارد.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر کارآیی به فرم مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را بر روی اسکات اسکات انجام دادیم ، زیرا بیشترین شانس را دارد که در شکل نامناسب قرار گیرد.

ویدئوی زیر فرم مناسب را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

نکته: اتاق دیگ بخار ندارید؟ مشکلی نیست! در عوض می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را در حالی که بالای وزنه را در دستان خود می پوشانید به صورت عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که روال خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه از مزایای تناسب اندام نیز برخوردار است. برای استراحت روزهای ورزش سخت تنبل نیست! در واقع ، با اجازه به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 روز چرت زدن

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن خود را ترمیم کند
  • برای بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیزهای دیگری که از آنها به عنوان سرگرمی یا معشوق لذت می برید بگذرانید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ نوشته شده است! این فقط زمان زیادی از دست رفته نیست که برای کودکان و وعده های غذایی بعد از روز شکرگزاری اختصاص داده شده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی بیشتری به شما بدهد.

چرت زدن مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (بجز همیشه) ، توجه به چند نکته مهم است.

  • چرت زدن را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما همیشه در مورد خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از بیهوشی حساب نکنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. این می تواند خواب شبانه شما را در هر زمان مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در یک منطقه راحت و تاریک بخوابید بدون هیچ گونه حواس پرتی.
  • به خود زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

اختصاص یک روز یا زمانی برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات کمی سرگرم شوید تا دوباره شارژ و تازه کنید.

تجدید حیات با شما آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان می لرزند و حشرات … حشرات هستند. در این ماه ، زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و دیدگاه مثبتی از زندگی به خود بدهید. این که آیا شما در حال تمدید روال قدیمی خود هستید یا یک سفر تناسب اندام را دوباره شروع می کنید ، بیایید و ببینید که چه چیزی در ورزشگاه ظاهر می شود. ما همیشه سر و صدا می کنیم تا مطمئن شویم به اهداف ورزشی خود دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید