سونامی تمام شد! – ترزا رایت – مرکز تغذیه رنسانس، شرکت.


به سال ۲۰۲۲ خوش آمدید! انقلاب و تعطیلات را پشت سر گذاشتیم و زنده ماندیم! چقدر تو زندگیت خوب پیش میری؟ غذاتون چطور بود؟ اکنون چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید؟

معمولاً برخی از موفقیت ها، برخی شکست ها و برخی مشکلات پایدار وجود دارد. مسائل غذایی معمولا یکی از مسائلی است که هر ساله باید با آن برخورد کنیم.

تغییر سخت است. وقتی عادت های طولانی مدت خود را تغییر می دهیم، مدتی طول می کشد تا به روش جدید عادت کنیم. ما اغلب از نیاز به تغییر انتخاب های غذایی خود احساس ترس، تهدید یا رنجش می کنیم.

و لطفاً توجه داشته باشید که هر زمان که ما هر نوع تغییری را ایجاد می کنیم، اغلب مطمئن نیستیم که برای ما کارساز خواهد بود، یا اینکه ما به نتایج مورد نیاز خود خواهیم رسید.

اگر مدت زیادی است که با شکر، آرد و غذاهای دست ساز دست و پنجه نرم کرده اید، احتمالاً برای شما آرامش بخش بوده اند و ممکن است مدتی است که زندگی را تجربه نکرده باشید. بنابراین، انتخابی که ممکن است انجام دهید این است: “روز به روز، من تمام تلاشم را در این فرآیند به مدت شش ماه انجام خواهم داد. سپس دوباره ارزیابی می کنم و تصمیم می گیرم که آیا می خواهم ادامه دهم و چه تغییراتی در آن ایجاد می شود. درست کن.”

یا شاید بخواهید با تغییرات کوچک و خاص شروع کنید: «من روزی هشت لیوان آب می‌نوشم» یا «من قصد دارم هر روز یک لیوان یا تکه میوه بخورم، مهم نیست که چه می‌خورم». سپس می توانید تا جایی که می توانید به تغییرات دیگر بروید.

اما برخی تغییرات وجود دارد که ممکن است بخواهید اکنون ایجاد کنید و آن را با خودتان روشن کنید. مواقعی وجود دارد که ممکن است لازم باشد با خود یا دیگران مرزهای محکمی ترسیم کنید. او آن را نامی خاص خواند: شاید «روز تصمیم» و به آن احترام گذاشت. مراقب باشید که شما هستید که تغییر می کنید، حتی اگر تغییر شما ممکن است واکنش های شدید دیگران را به دنبال داشته باشد.

روی نکات مثبت تمرکز کنید. تصمیم مثبت بگیرید تغییر شما باشد. به این فکر کنید که چقدر می توانید تغییر ایجاد کنید. در مورد تغییرات خاصی که می خواهید ایجاد کنید و مزایای آنها برای شما و آنچه باید انجام دهید تا تغییر موثر باشد، واضح باشید. از قدرت بیشتر خود و نظر چوپان در مورد تغییر بخواهید.

اکنون من چیزی را ایجاد می کنم که من آن را “پارتی پایانی” می نامم.

در مورد مشکل خود نامه ای بنویسید و به او بگویید که چه چیزی و چرا آن را تغییر می دهید. اگر یک فرد است، می توانید احساساتی را که رفتار این فرد در درون شما ایجاد کرده است، بیان کنید.

اگر اشتباه، پشیمانی یا احساسی است، همه آن را یادداشت کنید و آن را از هسته درونی خود خارج کنید.

اگر این یک الگوی طولانی مدت است، بنویسید که چگونه به شما آسیب می رساند و رشد شما را متوقف می کند. آنچه را که می خواهید تغییر دهید تایپ کنید.

اگر مشکل اصلی یا الگوی روزانه است، به خصوص در مورد غذا، الگوی خود و تعهد خود را برای تغییر بنویسید.

کمک فیزیکی یا احساسی مورد نیاز خود را یادداشت کنید.

نامه ای به یک قدرت بزرگ بنویسید و بگویید که می خواهید یک قدرت بزرگتر برای کمک به شما چه کاری انجام دهد.

حالا با این نوشته ها چه کنیم؟ آنها لایق یک مهمانی هستند. چه نوع مراسمی؟ ملاقات با کسی که به او اعتماد دارید؟ جای خاصی برای نگهداری آنها؟ یا نیاز دارید، همانطور که من اغلب انجام می دهم، به جایی امن بروید و نامه ها را بسوزانید؟ همانطور که دود به آسمان بالا می رود، تصور کنید که تعهد و خواسته های شما را به نیروی بزرگتر شما منتقل می کند. و شاید او فرشته ای را برای کمک به شما بفرستد.

حالا یک شی فیزیکی را انتخاب کنید که نشان دهنده این تغییر است و آن را نزدیک خود نگه دارید.

من فقط یک متخصص تغذیه هستم، اما به تجربه می دانم که همه تغییرات سخت هستند. اما تغییر به خوردن غذاهای سالم – و حفظ این تغییر – دشوار است. امسال می خواهم روی غذا و معنویت تمرکز کنم، روشی که بدن از غذا برای ترمیم، جایگزینی و حفظ خود استفاده می کند. امیدوارم آنچه در ذهن دارم برای شما مفید واقع شود.

اما به یاد داشته باشید، آنچه فکر می کنید زندگی شما را جذب می کند. بنابراین، روی فکر کردن به تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید تمرکز کنید مثبت به جای منفی گرایی یا تنبیه. اگر از خود می شنوید که می گویید “من این کار را نمی کنم…” این فکر را به “من انتخاب می کنم این کار را انجام دهم…” تغییر دهید و چیزهایی را که می خواهید و نیاز دارید برای خود ترسیم می کنید.

لطفا نظر دهید؛ من می خواهم افکار و نظرات شما را بشنوم.

خدا تو را حفظ کند. یا مبارک

در آنجا



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر