سیاست قطبی کننده: چگونه گفتگوهای سازنده با کارمندان را هدایت کنیم


رای دادن یکی از حقوق اساسی ماست. این راهی است برای شنیده شدن صدای ما و ایجاد تغییر در جوامع خود با سنجیدن مسائل و سیاست های محلی.

در حالی که قرار است استفاده از این حق باعث شود ما احساس قدرت کنیم، چرخه های اخیر انتخابات تفرقه افکن بوده و باعث افزایش سطح استرس و اضطراب شده است.

این پدیده ای است که توسط دکتر رابرت برایت، روانپزشک کلینیک مایو مشاهده شده است، که می گوید افراد در هر دو طرف راهروی سیاسی به طرق مختلف تحت تأثیر قرار می گیرند.

ما متوجه آن در بدنمان، تنش در شانه هایمان می شویم. ما شروع به تحریک پذیری و کوتاه قد شدن می کنیم، و به مردم کتک می زنیم، به مردم اعتماد نمی کنیم، مردم را به عنوان دیگری یا شبیه به هم می بینیم. و این شروع به تأثیر بر روابط ما در خانه می کند. شروع به تأثیرگذاری روی کار ما می کند.»

چگونه تنش های سیاسی بر محل کار تأثیر می گذارد

به عنوان یک رهبر منابع انسانی یا مردم، چرخه های انتخاباتی مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را ارائه می دهند.

هر چه به روز انتخابات نزدیکتر می شویم، بیشتر در ذهن مردم نقش می بندد و طبیعتاً در گفتگوهای محل کار مطرح می شود. وقتی چیزهایی می شنویم که با سیستم های ارزشی ما در تضاد هستند، ممکن است احساس اضطراب، عصبانیت، ناراحتی یا نگرانی در ما ایجاد کند. احساسات زیادی ممکن است ایجاد شود و مکالمات به سرعت داغ شود.

برای رهبران بسیار مهم است که ابتدا از سلامت روان خود مراقبت کنند. الگوبرداری از مراقبت از خود، انرژی شما را محافظت می کند و دوباره آن را پر می کند، بنابراین شما منابع احساسی مورد نیاز برای حمایت از کارمندان خود را در اختیار دارید – صرف نظر از اینکه باورهای سیاسی شما همسو هستند یا نه.

احساس بهتر و تمرین مراقبت از خود در این انتخابات

افکار شما احساسات شما را ایجاد می کند که منجر به اعمال شما و گاهی در نهایت نتیجه ای می شود که درستی فکر اولیه شما را ثابت می کند. کلید مراقبت از خود در این فصل این است که افکار خود را تغییر دهید تا بتوانید احساس خود را تغییر دهید.

در اینجا پنج راه برای مدیریت آشفتگی عاطفی که ممکن است احساس کنید آورده شده است:

  • به آنچه می توانید کنترل کنید فکر کنید. رویدادها و اقداماتی را که می توانید در این لحظه کنترل کنید، مانند استفاده از حق رای خود، شناسایی کنید.
  • روی لحظه حال تمرکز کنید. اندیشیدن بیش از حد به اتفاقات پس از انتخابات می تواند خشم، نگرانی و ترس را افزایش دهد.
  • حرکت فیزیکی را در نظر بگیرید. درگیر شدن در فعالیت هایی که باعث ترشح اندورفین می شود می تواند از نظر جسمی و احساسی احساس خوبی به شما بدهد و همچنین باعث حواس پرتی سالمی از افکار شما شود.
  • کارهایی را انجام دهید که باعث شادی شما می شود. علایقی را که می‌توانید دنبال کنید و به شما کمک می‌کند احساس کنید چیز مثبتی انجام داده‌اید را شناسایی کنید.
  • برای اقدام برنامه ریزی کنید. صرف نظر از نتیجه انتخابات، می توانید در سازمان ها یا رویدادهایی شرکت کنید که با نظام ارزشی شما همسو هستند و به شما احساس قدرت می دهند.

مراقبت از خود اضافه می شود. ممکن است بلافاصله احساس بهتری نداشته باشید، اما این یک سرمایه گذاری در طول زمان است. یکی از این روش های خودمراقبتی را برای امتحان در این هفته انتخاب کنید:

  • بدن خود را حرکت دهید. احساسات شدید، به ویژه اضطراب، مانند انرژی است. وقتی ورزش می کنیم، مواد شیمیایی ترشح می شود که به کاهش شدت احساسات ما کمک می کند.
  • در فعالیت های ذهن آگاهی شرکت کنید. پیاده روی کنید، بخوانید، به موسیقی گوش دهید، آشپزی کنید، یا یادداشت برداری کنید.
  • متعهد شوید که هر روز زمانی را برای قطع برق اختصاص دهید. قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی و اخبار را محدود کنید یا در نظر بگیرید که هر دو را تا بعد از انتخابات کنار بگذارید. همچنین، تعیین یک زمان اختصاصی هر روز برای استراحت می‌تواند به شما کمک کند تا از سلامت روان خود محافظت کنید.
  • با خانواده و دوستان در فعالیت های سرگرم کننده شرکت کنید. رویدادها را برنامه ریزی کنید و چیز جدیدی را کشف کنید، یک فیلم جدید تماشا کنید و روی ایجاد روابط با مرزهای سالم کار کنید.

تعیین حد و مرز در زندگی شخصی می تواند از سلامت روان و انرژی شما و همچنین روابط شما محافظت کند. در اینجا پنج راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • از رسانه های اجتماعی فاصله بگیرید. به دوستان نزدیک و اعضای خانواده خود اطلاع دهید که تا بعد از انتخابات از رسانه های اجتماعی فاصله می گیرید و آنها می توانند با روش دلخواه شما با شما تماس بگیرند.
  • با مرزهای خود ارتباط برقرار کنید. اگر نشانه‌هایی از داغ شدن یک مکالمه مشاهده کردید، آماده باشید تا بگویید که در زندگی واقعی نیز از صحبت کردن در مورد انتخابات استراحت می‌کنید.
  • زمینه مشترک پیدا کنید. برای گفتگوهای سبک تر پیرامون موضوعاتی که علایق مشترک دارند برنامه ریزی کنید.
  • در صورت نیاز خود را بردارید. اگر مکالمه به سمتی رفت که شما از آن ناراحت هستید، برنامه ای برای عذرخواهی خود داشته باشید. می توانید از عباراتی مانند “به نظر می رسد که ما در حال حاضر در مورد این موضوع اختلاف نظر داریم” استفاده کنید. آیا می توانیم در مورد چیز دیگری صحبت کنیم؟» یا «می‌دانم که هر دوی ما به شدت نسبت به این موضوع احساس می‌کنیم. بیایید در مورد چیز خنثی تر بحث کنیم.»

همانطور که شروع به استفاده از این شیوه ها در زندگی خود می کنید، به اشتراک گذاری آنها با تیم ها و همکاران خود فکر کنید. چیزهای مختلف برای افراد مختلف کارساز خواهد بود، و آنها ممکن است چیز جدیدی برای پیاده سازی پیدا کنند که به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و همچنین بهتر از خود مراقبت کنند.

حفاظت از ایمنی روانی کارکنان خود

حمایت از سلامت روان کارمندان قبل از انتخابات آسان نیست. هر سازمانی دارای کارکنانی با دیدگاه‌های محافظه‌کار و لیبرال است و حتی در این دو گروه، دیدگاه‌ها می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

و البته، هر رهبر HR و People نظرات شخصی خود را نیز دارد.

در اینجا پنج کاری وجود دارد که رهبران می توانند برای محافظت از سلامت روانی و ایمنی روانی کارکنان خود، در طول استرس زیاد و اختلافات بالقوه بین فردی که یک انتخابات می تواند ایجاد کند، انجام دهند.

تمرکز خود را روی کار حفظ کنید

اگر متوجه شدید که مکالمات در Slack یا شخصاً سیاسی و داغ شده است، فوراً به آن رسیدگی کنید. اجازه دهید کارکنان درگیر بدانند که طبیعت پرخاشگرانه در محل کار قابل تحمل نخواهد بود و اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز فردی از منابع انسانی این افراد را پیگیری می کند.

اگر در پیمایش مکالمات چالش برانگیز مشکل دارید، برای توقف و دریافت پشتیبانی وقت بگذارید.

اگر شرکت شما Spring Health را ارائه می دهد، از آموزش مدیر فردی و مربیگری بی درنگ که ما ارائه می دهیم استفاده کنید. Care Navigators ما همچنین همیشه برای ارائه پشتیبانی قبل، در حین و بعد از یک مکالمه سخت در دسترس هستند.

با تیم خود بررسی کنید

بررسی‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند، زیرا بسیاری از تیم‌ها کاملاً مجازی یا ترکیبی هستند و سلامت روانی کارکنان همچنان رو به کاهش است.

در طول یک دوره انتخابات، ارزش های فردی و سطوح استرس هر فرد متفاوت خواهد بود. برای بررسی وضعیت آنها و اینکه آیا به پشتیبانی اضافی نیاز دارند، وقت بیشتری صرف کنید.

اگر چنین کردند، مزایای سلامت روانی را که در EAP شما گنجانده شده است – که شامل درمان و تمرین‌های دیجیتال CBT درخواستی می‌شود، به آنها یادآوری کنید.

مدل مراقبت از خود و ارتباط محترمانه

هنگامی که کارمندان و همکاران شما می بینند که شما را در حال الگوبرداری از خود مراقبتی خوب، گرفتن روزهای بهداشت روانی و مرخصی زمانی که به آن نیاز دارید، به آنها اجازه می دهد تا همین کار را انجام دهند.

در طول این چرخه انتخابات، در مورد اینکه چگونه بر سلامت روانی شما تأثیر می گذارد و همچنین نحوه مراقبت بهتر از خود صادق باشید. همچنین در طول هر نوع ارتباطی از احترام الگوبرداری کنید و بیان کنید که مسئولیت همه افراد است که احترام بگذارند و اطمینان حاصل کنند که تیم آنها از نظر روانی احساس امنیت می کنند.

منابع و یادآوری ها را ارائه دهید

ERG ها می توانند در طول انتخابات به پناهگاهی تبدیل شوند، به عنوان فضایی که در آن کارمندان می توانند جامعه و حمایت مشترک پیدا کنند.

ERGهایی را که شرکت شما در اختیار دارد به کارکنان یادآوری کنید و همچنین به منابع داخلی سلامت روان و مزایای سلامتی موجود در EAP خود اشاره کنید.

اگر EAP شما از سلامت روان پشتیبانی نمی کند، این زمان بسیار خوبی است تا یک EAP نوآورانه را در نظر بگیرید.

راه حل سلامت روان را کشف کنید که به کارکنان شما دسترسی گسترده ای به مراقبت های بهداشت روانی می دهد که دقیق، شخصی و اثبات شده است.

سطح بالا