شکرگزاری و اهداف شما برای کاهش وزن


شکرگزاری و اهداف شما برای کاهش وزن

روز شکرگزاری لازم نیست برای اهداف کاهش وزن شما مانند یک آتش سوزی زباله باشد.

شما کاملاً می توانید یک روز هر چه می خواهید بخورید و همچنان به آن اهداف برسید (چون همه چیز در مورد ثبات است، یادتان هست؟). اما هنوز هم می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید این روز را طی کنید و از احساس گناه خود خلاص شوید.

صبحانه PHFF بخورید

حتی به حذف صبحانه در روز شکرگزاری برای صرفه جویی در کالری فکر نکنید. این استراتژی نتیجه معکوس خواهد داشت:

#۱. کمک به شما در تمام روز احساس گرسنگی و…

#۲. به شما کمک می کند بعداً زیاد پرخوری کنید. نه ممنون. ما دیگر این کار را نمی کنیم.

درعوض، روز را با یک صبحانه پر پروتئین شروع کنید (مانند یک روز در میان btw). این به شما کمک می کند راضی بمانید و قند خون را تثبیت کنید.

این اسموتی کدو تنبل عالی یا پودینگ چیا موز کره بادام زمینی را امتحان کنید. یا می توانید همه چیز را با تخم مرغ، آووکادو و انواع توت ها ساده نگه دارید. به یاد داشته باشید، هدف حفظ پروتئین بالا (حداقل ۲۰ تا ۳۰ گرم) است.

اگر به ایده‌های صبحانه PHFF بیشتری نیاز دارید، این پست را از حساب اینستاگرام ما @themetabolismmakeover ببینید.

در نقطه دیگری از روز یک وعده غذایی یا میان وعده عمدی میل کنید

اکنون، بقیه روز شما واقعاً به زمان صرف شام شکرگزاری بستگی دارد. خانواده من تمایل دارند در حوالی وقت ناهار غذا بخورند، اما خانواده شما ممکن است این کار را بعد از ظهر/عصر انجام دهند.

اگر تا آخر روز غذای تعطیلات خود را نمی خورید، من قطعا یک وعده غذایی یا میان وعده دیگر خواهم داشت. شما نمی خواهید بیش از ۴-۵ ساعت بدون خوردن چیزی بمانید (درست مانند یک روز عادی). AKA صرفاً برای صرفه جویی در کالری برای شام شکرگزاری از خوردن اجتناب نکنید.

اگر خانواده شما تمایل دارند در حین گذراندن وقت با هم تنقلات بخورند، برای خود یک بشقاب غذاخوری درست کنید! فیبر را با سبزیجات، کراکرهای پر فیبر، انواع توت ها و غیره در اولویت قرار دهید. پروتئین خود را با مقداری گوشت اغذیه فروشی و چربی های سالم با پنیر، هوموس، زیتون و غیره دریافت کنید.

(یادداشت جانبی: اگر میزبان روز شکرگزاری هستید، می توانید به طور کامل یک تخته شیرینی پزی با الهام از پاییز مانند این تهیه کنید.)

اگر وعده غذایی تعطیلات شما بیشتر شبیه ناهار آن روز است، باز هم باید یک نوع وعده شام ​​بخورید. شاید این یک سالاد پر از مواد مغذی باشد مانند این سالاد باقیمانده کاب برداشت ترکیه (خوب!).

باز هم، یک وعده غذایی را صرفاً به این دلیل که باید «آن را جبران کنید» از دست ندهید. بدن شما مانند هر روز دیگر به تغذیه مناسب نیاز دارد.

در مورد بشقاب شکرگزاری خود استرس نداشته باشید!

چرا این را می گویم؟ چون شام شکرگزاری در واقع وقتی به آن فکر می کنید بسیار دوستدار قند خون است. ستاره های این نمایش عبارتند از: بوقلمون، پوره سیب زمینی، لوبیا سبز، قیمه، و غیره.

پروتئین: بوقلمون

چربی: کره/روغن، سس، خامه

فیبر: لوبیا سبز، سیب زمینی

کربوهیدرات های نشاسته ای: قیمه، سیب زمینی، دسر

این می تواند یک وعده غذایی واقعا متعادل ایجاد کند! با یک وعده بوقلمون حداقل به اندازه کف دست خود، یک پیمانه پوره سیب زمینی با سس و یک وعده کاسه لوبیا سبز شروع کنید. اکنون، بدیهی است که همه اینها بسته به آنچه روی میز شام دارید متفاوت است، اما قطعاً می توانید یک بشقاب رضایت بخش داشته باشید که قند خون شما را نسبتاً راضی نگه دارد.

*بهترین توصیه من برای این وعده غذایی تعطیلات این است که پروتئین، چربی و فیبر خود را در اولویت قرار دهید (دوباره مانند حالت عادی) و سپس با دقت از کربوهیدرات های نشاسته ای خود لذت ببرید. بله، این می تواند شامل یک تکه پای باشد! و من توصیه می کنم مقداری خامه فرم گرفته همراه آن داشته باشید، نه احساس گناه.

به یاد داشته باشید، شما با گرسنگی تمام روز (مانند سال‌های گذشته) به این وعده غذایی نمی‌روید، بنابراین خیلی راحت‌تر می‌توانید اندازه‌های وعده‌هایی را که از نظر فیزیکی احساس خوبی دارند، تنظیم کنید، زیرا کاملاً هوس‌باز نیستید.

و اگر در مورد کار کردن آن تکه پای بعدا نگران هستید … ندهید! این یکی از ۲۱ وعده غذایی در هفته است و هیچ پیشرفتی ایجاد نمی کند یا شکسته نمی شود. این ثبات شماست که در درازمدت صحبت می کند. از غذاهای سرگرم کننده لذت ببرید. لطفا.

احمق نباشید و در روز شکرگزاری کالری بشمارید

به یاد داشته باشید که حرکت کنید!

اگر نمی خواهید، لازم نیست در روز شکرگزاری یک سیب زمینی باشید! شرکت در پیاده روی محلی/دویدن ۵k صبح. بعد از شام به پیاده روی خانوادگی بروید. گام های خود را در خرید تخفیف های جمعه سیاه اولیه بردارید.

در حالی که من در مورد رفتن به باشگاه در روز شکرگزاری استرس ندارم، برای کمک به تعادل قند خون و در کل احساس خوبی انجام می دهم!

تعطیلات نباید آنقدرها متفاوت از روال روزمره شما باشد و پایبندی به برخی ساختارها در واقع یکی از بهترین راه ها برای کنترل اوضاع است. لزومی ندارد که به هیچ وجه کامل باشد، اما همچنان می‌توانید چیزهایی غیرقابل مذاکره (مانند یک صبحانه با پروتئین بالا) داشته باشید تا از خراب شدن کامل اوضاع جلوگیری کنید.

اگر آماده هستید که فصل تعطیلات را مانند یک قهرمان نهایی مدیریت کنید، زمان عالی برای پیوستن به Metabolism Makeover با بیش از ۵۰ درصد تخفیف از هم اکنون تا Cyber ​​Monday است!

روز ترکیه مبارک!

xElle، مربی MM