شیره پنیر سالم – دستور العمل و نکات!


درست کردن سالم پنیر دیپ، پر از فیبر و سرشار از پروتئین است. به علاوه این یک برداشت خوشمزه از پنیر کوسو یا ناچو است، اما سالم تر است.

تقریباً زمان بازی بزرگ فرا رسیده است – Super Bowl! به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص ورزش، یکی از روزهای مورد علاقه من در سال است و من این لذت را داشته ام که شاهد پیروزی تیمم (فولادها) در طول عمرم باشم. در حالی که تیم شما نمی تواند هر سال برنده شود، حداقل می توانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

غذای معمولی مهمانی سوپر بول شامل: بال مرغ، لغزنده، فلفل قرمز، خوک در پتو و مورد علاقه من – طیف گسترده ای از دیپ ها است. من به عنوان یک متخصص تغذیه همیشه سعی می کنم یک دیپ مغذی و خوشمزه بیاورم. من نکاتی را به اشتراک می‌گذارم که می‌تواند بدون کاهش طعم غذای شما را سالم‌تر کند، به‌علاوه دستور من برای یک پنیر سالم برنده جایزه!

دیپ پنیر سالم

  1. لوبیا را اضافه کنید

لوبیای پوره شده دیپ را فوق العاده خامه ای می کند و در عین حال پروتئین و فیبر را به آن اضافه می کند تا سیر کننده تر شود. من تضمین می‌کنم که اکثر مهمان‌داران حتی طعم لوبیا را نخواهند چشید.

  1. دزدکی در سبزیجات بپرید

اکثر اوقات مردم به دنبال سبزیجات در غوطه ور پنیری خود نیستند، بنابراین مخلوط کردن آن با چند سبزی ریز خرد شده آسان است – با افزودن ویتامین ها و مواد معدنی.

  1. ایجاد بافت از طریق تاپینگ

شیب ها اغلب ضخیم هستند و برای چشم جذاب نیستند. با پاشیدن مقداری پیاز سبز یا گوجه‌فرنگی روی آن، مواد مغذی بیشتری اضافه می‌کنید و اشتها آورتر به نظر می‌رسد.

دیپ مرغ سالم

  1. با اضافه کردن حرارت آن را چاشنی کنید

در حالی که من طرفدار زیاد تند نیستم (سالساهای ملایم به همان اندازه که داغ می شود) بسیاری از مردم گرما را دوست دارند – هر چه تندتر، بهتر. از هالاپینو خرد شده، سالسا و سس تند می توان برای افزودن تندی به غذای خود استفاده کرد. زیره و پاپریکا می توانند عطر و طعم فلفلی را نیز اضافه کنند.

  1. به جای خامه ترش از ماست یونانی استفاده کنید

این یکی از هک های تغذیه ای مورد علاقه من است- جایگزینی ماست یونانی به جای خامه ترش. من همیشه از این برای غذاهای مکزیکی استفاده می‌کنم و در یک غوطه‌ور شدن کاملاً کار می‌کند، مخصوصاً وقتی با مواد دیگر ترکیب شود.

  1. پروتئین بدون چربی را انتخاب کنید

اگر نوک شما گیاهخوار نیست و قصد دارید از گوشت استفاده کنید، به جای گوشت چرخ کرده از مرغ خرد شده استفاده کنید. فواید متعددی برای سلامت قلب برای انتخاب پروتئین های بدون چربی وجود دارد.

دیپ پنیر سالم

این دستور غذا را می توان به راحتی تهیه کرد و قابل تنظیم است – می توانید رویه ها و لوبیاهای خود را انتخاب کنید، سس گاومیش یا فلفل دلمه ای را به آن اضافه کنید، یا مرغ امت را برای گیاه خواری کردن آن اضافه کنید. من هیجان زده هستم که این یکی را دوباره برای یکشنبه سوپر بول این آخر هفته بسازم! چی درست می کنی؟؟

دیپ پنیر مرغ سالم

  • ۱ ۱۵ اونس قوطی لوبیا سفید پوره شده
  • ۱ ۱۶ اونس جار سالسا ورد
  • ۱ ۵.۳ اونس فنجان ماست یونانی
  • ۲ فلفل قرمز خرد شده
  • ۱ ½ فنجان ذرت من یخ زده استفاده کردم
  • ۲ فنجان ها مرغ پخته و خرد شده
  • ۱ ½ فنجان ها پنیر چدار رنده شده
  • ۲ قاشق چایخوری زیره
  • اختیاری: گوجه فرنگی و پیاز سبز برای رویه
  • فر را با دمای ۳۵۰ گرم کنید

  • پوره لوبیا سالسا ورده و ماست یونانی را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید، کاملا مخلوط کنید.

  • فلفل، ذرت، مرغ و پنیر را با هم مخلوط کنید (اختیاری: مقداری پنیر برای رویه نگه دارید)

  • زیره را اضافه کنید و مطمئن شوید که همه چیز به طور یکنواخت مخلوط شده است

  • به ماهیتابه چدنی یا تابه پخت منتقل کنید

  • ۲۰-۲۵ دقیقه بپزید تا پنیر آب شود

  • پس از خارج کردن از فر، در صورت استفاده، رویه پیاز سبز و گوجه فرنگی را اضافه کنید

  • گرم را با چیپس ترتیلا سرو کنید

اگر به دنبال ایده های بیشتری برای یک میان وعده خوشمزه سوپر بول یا دستور غذای سالم هستید، این پست های من را ببینید:

هوموس مدیترانه ای

دیپ پستو زیتون

سالاد کینوا انبه

و چند مورد از دوستان دیگر متخصص تغذیه:

دیپ لوبیا

بال های گل کلم بوفالو

شیب ۷ لایه تاکو سالم

پنیر ناچو سالم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر