طرفدار های مصرف شده ای اجتناب کرده اند عالی متخصص مصرف شده پرونده شده


در حالی کدام ممکن است مصرف شده فوق العاده شخص خاص است، برخی اجتناب کرده اند دستورالعمل های عمومی موجود است کدام ممکن است هنگام دویدن ماراتن باید رعایت کنید. اگر اولین پست من می خواهم با توجه به مصرف شده کلی در کل تمرینات ماراتن پاییزی را اجتناب کرده اند بازو دادید، حتماً ابتدا آن را امتحان کنید! من می خواهم شخصاً در جاری کنار هم قرار دادن شدن برای دویدن نیمه ماراتن پیتسبورگ هستم (شخصا برای اولین بار!) را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند دیدن دوستان زیادی کدام ممکن است در نیمه را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست ماراتن دویده اند سرگرمی زده هستم! پرونده عنوان {در این} هفته بسته تبدیل می شود، پس حتما اجتناب کرده اند مکان آنها بپرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همین الان پرونده عنوان کنید! (اجتناب کرده اند کد کاهش یافته است DEGORE15 بیشترین استفاده را ببرید)

خوشایند، اولین چیزی کدام ممکن است برای مصرف شده ماراتن باید روی آن هدف اصلی کرد اینجا است کدام ممکن است مثبت شوید در گذشته اجتناب کرده اند مسابقه (هر دو هر دوی تمدید شده) چیزی می خورید. اجباری نیست کدام ممکن است عالی وعده غذایی عظیم باشد، با این حال ضروری است کدام ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند آغاز به دویدن مقداری بنزین داشته باشید. دویدن های تمدید شده نیز جایگزین های خوبی برای ورزش روده هستند، متعاقباً حتماً غذاهای مختلف را بررسی کنید به همان اندازه روزی کدام ممکن است بهتر از عامل برای شما ممکن است {مفید است}.

وعده غذایی کنار هم قرار دادن خواهید کرد باید دارای چربی، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر کمتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های آسان تا حد زیادی باشد. کربوهیدرات های آسان برای تامین قدرت برای عجله تجزیه می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید این دلیل است حیاتی هستند. برخی اجتناب کرده اند الگوی‌ها عبارتند اجتناب کرده اند: نان شیرینی، غلات، موز، جو دوسر فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره (من می خواهم بیشتر اوقات می‌بینم کدام ممکن است افراد وعده‌های غذایی شخصی را بردن می‌کنند – را انتخاب کنید و انتخاب کنید به‌عنوان عالی متخصص مصرف شده ماراتن، اکیداً اجتناب کرده اند مصرف کردن آن‌ها طرفدار می‌کنم!)

در گذشته اجتناب کرده اند مسابقه، بالقوه است بخواهید تا حد زیادی کربوهیدرات های آسان یادآور مینی مافین، وافل استروب، چیریو را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره بخورید. اگر صبحانه را ساعت ۵ صبح می خورید با این حال مسابقه را به همان اندازه ساعت ۸ صبح آغاز نکنید، بالقوه است این کار حیاتی باشد.

در کل مسابقه، همه عامل با توجه به یافتن چیزی است کدام ممکن است برای شما ممکن است واقعاً کار می کند – من می خواهم شخصاً اجتناب کرده اند ژل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آدامس ها استفاده می کنم از آنها آسان ترین ظاهر می شوند. برخی اجتناب کرده اند انتخاب های غذایی دقیق برای تامین بنزین عبارتند اجتناب کرده اند: ماهی سوئدی، خرما، کشمش، نوار مغذی همراه خود کربوهیدرات بالا، شربت افرا، عسل، میوه های درست، شیرینی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشیا تولید دیگری.

هنگامی کدام ممکن است بنزین صحیح شخصی را پیدا کردید، بسیار قدرتمند عامل اینجا است کدام ممکن است مثبت شوید کدام ممکن است این ماده غذایی را از به طور منظم خوردن می کنید. قاعده عمومی اینجا است کدام ممکن است حداقل ۸ اونس آب در کنار همراه خود هر غذایی کدام ممکن است در کل بازی خورده تبدیل می شود بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف آن خوردن ۳۰ به همان اندازه ۶۰ خوب و دنج کربوهیدرات در ساعت است. بدیهی است کدام ممکن است مقدار غذای می خواست به همان اندازه حد زیادی برای عجله خواهید کرد تعیین می شود، با این حال یک بار دیگر – اجتناب کرده اند آن مسافت های تمدید شده برای آزمایش بیشترین استفاده را ببرید. بلعیدن آب را {فراموش نکنید}. من می خواهم به معنای واقعی کلمه هستند به ورزشکاران طرفدار می کنم در هر توقف آب برای ضمانت اجتناب کرده اند هیدراتاسیون صحیح داشته باشند. حتی وقتی ساده عالی جرعه می نوشید {مفید است}.

به طور گسترده، من می خواهم دیده ام کدام ممکن است مصرف شده روزهای زیادی را برای ورزشکاران استقامتی ساخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب دیده می تنبل – اجازه ندهید این اتفاق برای شما ممکن است بیفتد!

چه طرفدار مصرف شده ای برای دویدن دارید؟ برای مصرف شده تمدید شده مدت اجتناب کرده اند چه چیزی استخدام می کنید؟