طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


اینجا پاییز است ، و برخی از بهترین سبزیجات سبز!

دریافت محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در کنار تازه ترین و خوشمزه ترین آنها خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و سبز ، فصلهای سردتر رشد را دوست دارند. chard ، اسفناج و کلم پیچ را در نظر بگیرید. این سبزیجات در دنیای تغذیه قدرتمند هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب آهن و متابولیسم پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

برگهای سبز مملو از مواد مغذی از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها هستند. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار تولید شده توسط متابولیسم معمولی که می توانند به سلول های سالم آسیب برسانند و آنها را بی ضرر می کند ، پاکسازی می کنند.

مانند همه سبزیجات بدون نشاسته ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، به عنوان مثال ، در هر فنجان فقط 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات دارند ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد نیاز روزانه ویتامین C را تأمین می کند. به چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا پخت. کلم پیچ به روستایی ها و خورشت ها طعم روستایی و دلچسبی می بخشد. اعضای خانواده کاسنی ، مانند انتهای فر یا فریز ، می توانند به سالاد اضافه شوند. مراقب باشید ، با این حال ، سبزی های کاسنی تمایل به تلخی دارند ، بنابراین برای تضاد به فویل شیرین یا نمکی مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

هنگام نگهداری سیب و کدو تنبل خود در سال جاری ، حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کنید و برای سلامتی بهتر از منطقه راحتی معمول خارج شوید.

و اگر سبزیجات برگ دار یک فنجان نباشند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده سالم پاییزی هستند که می توانید نصف بشقاب را با آنها پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید