عادات خواب در درمانی اجتناب کرده اند اختلال پرخوری


خواب خوشایند در یک روز واحد برای درمانی اجتناب کرده اند اختلال پرخوری (BED) برای ممکن است حیاتی است. همراه خود این جاری، ممکن است در تعدادی از ساعت شب قبلی به دیدن خانوار ام گذشت ام را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتوانستم دستی بخوابم. دیرتر اجتناب کرده اند همه وقت بیدار می ماندم، همراه خود پسرعموهایم فیلم می دیدم، ویسکی می خوردم هر دو در گذشته اجتناب کرده اند خواب میان وعده می خوردم. پس اجتناب کرده اند سفر آخر هفته قابل مقایسه با این، ممکن است انصافاًً کنار هم قرار دادن هستم به همان اندازه به روال روال خواب شخصی برگردم. وقتی قادر نیستم خواب خوبی داشته باشم، در تمام اندازه روز پرخوری می کنم. در پایان، ضعیف خواب همراه خود استاندارد ممکن است در نتیجه اختلال پرخوری شود.

هوس های آخر ساعت شب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم خوابی بر درمانی اجتناب کرده اند اختلال مصرف کردن جمجمه-صورتی تأثیر می گذارد

به همان اندازه روزی کدام ممکن است اجتناب کرده اند BED آغاز به نقاهت نکردم نمی‌دانستم کدام ممکن است استاندارد خوابم مستقیماً بر تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصرار ممکن است برای پرخوری تأثیر می‌گذارد. چون آن است وسط ریکاوری وعده های غذایی ردیابی کرده است، از گرفتن خواب بیشتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشترک، جنبه فوق العاده مهمی اجتناب کرده اند درمانی است. در مقاله “چرا خواب در پرخوری برای درمانی فوق العاده حیاتی است”۱، دکتر جولی فریدمن با توجه به اینکه چگونه مبتلایان کم خواب اصولاً احتمالاً می رود هوس های شدیدتری را بین شام را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان خواب تخصص کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً به سمت هوس تسلیم شوند.

دور شدن رفتار های ناسالم خواب در ریکاوری BED

تعدادی از سال پیش، روزی کدام ممکن است در یک واحد آپارتمان استودیویی توسط خودم مسکن می کردم، اجتناب کرده اند خوب روز درست اجتناب کرده اند کار {طاقت فرسا} برای مقابله با می آمدم. ممکن است {برای شروع} تعهد های خلاقانه قابل مقایسه با نوشتن خاطرات، طراحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیش نویس آنقدر تخلیه بودم. ممکن است همه وقت جغد ساعت شب بودم را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان بین شام را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان خواب به همان اندازه ساعت ۱-۲ بامداد می رسد. بافت پرخوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید تماشای ویدیوهای یوتیوب داشتم مثل روزی کدام ممکن است می‌توانستم در طولانی مدت روز مغزم را خاموش کنم.

به همان اندازه دیروقت بیدار ماندن عادتی است کدام ممکن است انصراف آن سنگین است. اخیراً، در دوران نقاهت، طی خوب سال قبلی، ساعت شب‌های آخر را اجتناب کرده اند شیر گرفته‌ام. خوشبختانه چون آن است دکتر جولی فریدمن در مقاله خاص می تنبل، “…خواب خوب رفتار است. این بدان معناست کدام ممکن است خواب را می توان قابل مقایسه با هر رفتار عکس آموزش داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصلاح کرد.”۱

خوب روال خواب بیشتر برای درمانی اجتناب کرده اند اختلال پرخوری

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است به همان اندازه دیر وقت بیدار ماندن برای ما فوق العاده جالب است، هدف اصلی بر مراسم تشریفاتی برای ممکن است مفید {بوده است}. از جمله غیر از اینکه ساده روی کاری کدام ممکن است می خواهید انجامش دهید هدف اصلی کنید. بیشتر است خوب روتین در یک روز واحد چیزی باشد کدام ممکن است منتظر آن باشید. خوب روال مفید در گذشته اجتناب کرده اند خواب علاوه بر این به آموزش هیکل برای کنار هم قرار دادن شدن برای خواب {کمک می کند}.

شناخته شده به عنوان مثال، ممکن است سعی می‌کردم خوب ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب اجتناب کرده اند نمایشگر شخصی صرف تذکر کنم. ممکن است هم می دانم کدام ممکن است عاشق مطالعه هستم. اگر کتابی پیدا کنم کدام ممکن است با توجه به آن سرگرمی زده باشم، به بیشتر احتمال دارد سریع برای مطالعه آن به رختخواب خواهم سر خورد. این را هم می دانم کدام ممکن است گرمای خوب فنجان چای در دستانم در آخر ساعت شب وقتی ذهنم استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سمت خواب مقاوم است فوق العاده استراحت بخش است.

همراه خود ملاحظه به تخصص‌ای کدام ممکن است در دوران نقاهت اجتناب کرده اند BED داشتم، پیروی اجتناب کرده اند خوب این سیستم روتین در گذشته اجتناب کرده اند خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید در گذشته اجتناب کرده اند خواب به ممکن است در ترتیب تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوس‌هایم کمک زیادی کرده است. باقی مانده است هم مواقعی موجود است کدام ممکن است روال روال مسکن ممکن است اجتناب کرده اند بین می‌رود، قابل مقایسه با روزی کدام ممکن است {در خانه} خانوار‌ام می‌مانم، با این حال می‌دانم چگونه به مسیر شخصی برگردم.

روتین ممکن است در گذشته اجتناب کرده اند خواب چیست؟ اگر در جاری حاضر این سیستم هر دو زمان مشخصی برای خواب ندارید، خوب کار نوزاد در گذشته اجتناب کرده اند خواب انجام دهید؟ اگر با توجه به اندیشه‌ها به کمک خواستن دارید، الگوی‌هایی اجتناب کرده اند روتین‌های در گذشته اجتناب کرده اند خواب را جستجو کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیزی را اجتناب کرده اند فهرست انواع کنید کدام ممکن است به تذکر ممکن است دستی است.

امیدوارم بتوانید {در این} هفته بیشتر بخوابید. سعی می کنم در یک واحد ساعت صحیح هم بخوابم.

  1. فریدمن، J. Ph.D، “چرا خواب در افزایش پرخوری فوق العاده حیاتی است؟”

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر