عادت های خود را هک کنید: قسمت ۳


عادات خود را هک کنید: قسمت 3

به قسمت ۳ هک کردن عادت های خود برای همیشه خوش آمدید!

اگر دائماً از خود می‌پرسید که چرا نمی‌توانید به هیچ رژیم غذایی پایبند باشید یا فکر می‌کنید که اراده شما باید کاملاً مکنده باشد، در این مجموعه به شما آموزش می‌دهم که چرا اینطور نیست!

برای انجام این کار، ما به اعماق هرم سلسله مراتب تغییر دیلتز می رویم تا به طور کامل بفهمیم که چگونه واقعاً رفتارهای خود را تغییر می دهیم و به عادات جدید در زندگی خود می چسبیم.

اگر قسمت ۱ و قسمت ۲ را از دست دادید، مطمئن شوید که به عقب برگردید و ابتدا آن ها را بخوانید. اینجاست که مطمئن می‌شوم متوجه می‌شوید که وقتی سعی می‌کنیم عادت‌هایمان را برای رسیدن به اهداف خاص تغییر دهیم، معمولاً از کجا شروع می‌کنیم و چرا این تقریباً همیشه ما را شکست می‌دهد… بارها و بارها و بارها.

ما همچنین بحث کردیم که چرا ورود به «قابلیت‌های» در هرم برای ما یک تغییر دهنده بازی است. داشتن دانش و مهارت واقعی در پشت هر آنچه که در تلاش برای دستیابی به آن هستیم، کاملاً ضروری است، به خصوص با کاهش وزن. شما نمی توانید برای همیشه وزن کم کنید مگر اینکه در وهله اول بدانید که متابولیسم شما چگونه عمل می کند.

و بله، این بدان معناست که کورکورانه از آخرین رژیم غذایی مد روز پیروی نکنید. فقط به این دلیل که واقعاً پیرو قوانین خوبی هستید، به این معنی نیست که از اطلاعات درونی زیست‌شناسی خود مطلع هستید.

هرم از بالا به پایین: - روح - هویت - باورها - قابلیت ها - رفتارها* - محیط* *اینها در سطح خودآگاه هستند.

بیایید امروز حتی بالاتر از هرم برویم و به مفهوم خودمان بپردازیم باورها و هویت

این به این اشاره دارد که ما واقعاً در مورد خودمان چه فکر می کنیم و می خواهیم چه کسی شویم. به عنوان مثال، چگونه این جمله را تمام می کنید؟: “من ______ هستم:

من فردی هستم که هرگز نمی توانم وزن کم کنم.

من آدمی هستم که خود خرابکاری می کنم.

من نمی توانم هر رژیمی را که امتحان می کنم رعایت کنم.

آیا می بینید که این اظهارات چقدر می تواند تأثیرگذار باشد؟ نحوه فکر کردن شما در مورد خود به شکلی از تصمیمات و اقداماتی که در طول روز انجام می دهید آشکار می شود. و شما این کار را بدون اینکه زیاد به آن فکر کنید انجام می دهید! این چیزی است که آن را بسیار مهم می کند.

ذهن شما باید با نتایجی که می خواهید هماهنگ باشد.

اگر ناخودآگاه فکر می‌کنید که قرار نیست واقعاً ثابت قدم باشید، پس تقریباً خودکار است که شنبه شب ابتدا به سراغ چیپس‌ها و کوسو می‌روید. شما دو بار در مورد آن فکر نمی کنید زیرا این چیزی است که با باورها و هویت شما در مورد خودتان همسو است.

اما اگر در عوض به این خطوط فکر کنید:

من فردی هستم که به طور مداوم دنبال می کنم.

من فردی هستم که برای خودش اولویت دارد.

من آدمی هستم که غذا می خورم تا از نظر جسمی و روحی خوب باشم.

اگر واقعاً به این روش فکر می‌کردید، نمی‌گویم که هرگز از برخی چیپس‌ها و کیسو لذت نخواهید برد، اما احتمال اینکه از آنها در حد اعتدال لذت ببرید یا چیز دیگری را انتخاب کنید، بسیار بیشتر است. و نه به این دلیل که خود را محدود می‌کنید، بلکه به این دلیل که از شخصی که می‌خواهید تبدیل شوید و او را معرفی کنید، حمایت می‌کنید.

اگر این جملات در حال حاضر برای شما کمی دور از ذهن به نظر می رسند، سعی کنید «من هستم» را با «من در حال تبدیل شدن» عوض کنید:

من در حال تبدیل شدن به فردی هستم که به طور مداوم این کار را دنبال می کند.

من در حال تبدیل شدن به یک فرد مناسب هستم.

من دارم تبدیل به فردی می شوم که خودش را در اولویت قرار می دهد.

آیا می بینید که چگونه آن سوئیچ کوچک باعث می شود که این افکار بسیار قابل دسترس تر و آسان تر شناسایی شوند؟ و آیا می توانید تصور کنید که این تفکر چقدر برای ما در زندگی روزمره الهام بخش تر خواهد بود؟

طرز فکر

طرز فکر ما مسلماً مهمتر از هر چیزی است که می توانیم در مورد کاهش وزن بدانیم. شما می توانید آگاه ترین فرد زیر نور خورشید در مورد کاهش وزن، متابولیسم، تغذیه و غیره باشید، اما اگر واقعاً باور ندارید که می توانید به فردی تبدیل شوید که می خواهید رشد کنید، آن را فراموش کنید.

طرز فکر شما همه چیز است.

سفر شما یک نبرد ذهنی دائمی بین مغز خودآگاه و ناخودآگاه شما خواهد بود. اگر هدفتان این است که ۲۰ پوند وزن کم کنید اما فکر می کنید هرگز واقعاً به آن نخواهید رسید زیرا اراده شما همیشه تمام می شود، آیا واقعاً از خودتان انتظار دارید که ثابت قدم باشید؟ هک نه

و حقیقت این است که کار سخت اینجاست! این در مورد این نیست که به شما گفته شود چگونه بهترین غذا را بخورید یا چه تمرین هایی را برای سریع ترین نتایج انجام دهید (حداقل نه با متابولیسم Makeover). این کار با طرز فکری انجام می شود تا بفهمید که واقعاً می خواهید زندگی تان چه شکلی باشد. می خواهید چه نوع فردی باشید و آن شخص روز خود را چگونه می گذراند؟ هر چه جزئیات بیشتر باشد، با این نوع تفکر بهتر است، زیرا اهداف سطحی محتوای کافی برای پیشبرد ما را ندارند.

به این موضوع فکر کنید: دوران دبیرستان را به یاد بیاورید زمانی که نسبت به بدن خود آگاه بودید و از ظاهری که در یک تاپ برش دارید متنفر بودید، اما پس از ۱۰ سال، شما اینطور هستید که … چرا فکر می کردم بد به نظر می رسم؟ من شگفت انگیز به نظر می رسیدم! و بعد ۵ سال دیگر می گذرد و تعجب می کنید که چرا به آن شلوار جین تنگ اطمینان نداشتید؟

تقریباً هرگز واقعاً به وزن یا اندازه ای که ما واقعاً هستیم در مقابل طرز فکری که در آن لحظه از زمان داریم، مربوط نمی شود.

من نمی گویم که شما نمی توانید هدفی برای کاهش وزن داشته باشید – شما ۱۰۰٪ می توانید – اما باید یک هدف بیشتری وجود داشته باشد. چرا پشت آن صرفاً تمرکز روی دیدن عدد روی تغییر ترازو برای تحقق آن کافی نیست یا وقتی اتفاق می‌افتد شما را به‌طور خودکار خوشحال می‌کند. ما باید ذهن خود را در فضای مناسب قرار دهیم و بقیه در جای خود قرار می گیرند.

این همچنین به ما کمک می کند تا اکنون به خوشبختی برسیم! ما نمی توانیم صبر کنیم تا زمانی که در یک شلوار خاص قرار بگیریم تا زندگی مورد نظر خود را داشته باشیم، زیرا، صادقانه بگویم، هرگز واقعاً در مورد آن نیست! این به احساس درونی ما مربوط می شود. ما نمی توانیم منتظر عوامل خارجی باشیم تا به ما بگویند چه احساسی داریم.

اگر فکر کردن به همه اینها کمی ناراحت کننده به نظر می رسد، به این دلیل است که یک قلمرو کاملاً جدید است! چه زمانی تا به حال به این موضوع در مورد یک هدف ساده کاهش وزن فکر کرده اید؟ حدس من هرگز این نیست. و به همین دلیل است که اگر می خواهید این زمان برای شما کلیک کند بسیار مهم است. باید جور دیگری با آن برخورد کرد.

در قسمت‌های ۴ و ۵ بمانید، جایی که من شما را از طریق هرم سلسله مراتب تغییر راهنمایی خواهم کرد و به شما کمک می‌کنم با اطمینان درک کنید که چگونه همه اینها را به شیوه‌ای واقع بینانه در زندگی خود اعمال کنید تا به شما در هک کردن عادت‌هایتان کمک کند!

مربی MM، ال