فلفل قرمز برشته شده ساده


این دیپ فلفل قرمز بوداده وگان یک پیش غذای فوق العاده ساده است و برای زمانی که از هوموس خسته شده اید مناسب است. تنها چیزی که نیاز دارید چند ماده ساده مانند گردو، نخود، سیر و فلفل قرمز بوداده از یک شیشه است.

این دیپ ساده فلفل قرمز بوداده، غذای جدید مورد علاقه من برای مهمانی است! درست مثل هوموس، می توانید همه مواد را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید تا یکدست شود و یکدست شود مقاومت ناپذیر دیپ که با کراکر یا سبزیجات عالی است. این دیپ فلفل قرمز بوداده ترکیبی از هوموس و این پخش فلفل قرمز/گردوی قرمز به نام muhammara است که منشا آن سوریه است.

ترکیبات سنتی محمره عبارتند از: فلفل حلب، گردو، پودر سوخاری و روغن زیتون. برخی از سازگاری ها نیز ممکن است شامل سیر، آب لیمو، زیره و ملاس انار باشد. وارسی این دستور غذا اگر می خواهید یک محمره سنتی را امتحان کنید.

یادداشت ها و جایگزین های مواد تشکیل دهنده

فلفل قرمز تفت داده شده را در کاسه هایی با برچسب فرو کنید.
  • فلفل قرمز کبابی جارد: شما می توانید فلفل قرمز سوخاری را خودتان درست کنید، اما من فقط فلفل های شیشه ای را می خرم تا این دستور غذا در عرض ۵ دقیقه درست شود.
  • گردو: خامه و چربی های سالم را به این دستور اضافه کنید. می توانید از بادام بو داده هم استفاده کنید.
  • نخود: پروتئین گیاهی و همچنین حالت خامه ای را به دیپ اضافه می کند. همچنین می توانید به جای نخود از لوبیا کانلینی استفاده کنید.
  • روغن زیتون: کمک می کند تا همه چیز در غذاساز با هم ترکیب شود و طعم لطیف خاکی به آن اضافه شود. در صورت تمایل می توانید از روغن با کیفیت دیگری مانند روغن آووکادو یا روغن کتان استفاده کنید.
  • سیر: یک دسته عطر و طعم خوشمزه اضافه می کند! اگر از طرفداران سیر خام در دستور العمل هایی مانند این دیپ نیستید – می توانید به جای آن از ۱ قاشق چایخوری سیر گرانول شده استفاده کنید.
  • فلفل قرمز دودی: به خوبی با رنگ دود ناشی از فلفل قرمز در شیشه جفت می شود. اگر پاپریکا دودی ندارید می توانید از پاپریکا معمولی استفاده کنید.

طرز تهیه این دیپ فلفل قرمز

می توانید این دیپ را در غذاساز یا مخلوط کن پرقدرت درست کنید.

مرحله ۱: گردو و روغن را به غذاساز اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا گردوها بافت پودر سوخاری شوند. این مرحله فقط به جلوگیری از باقی ماندن تکه های بزرگ گردو در هنگام اضافه کردن بقیه مواد دیپ کمک می کند.

مرحله ۲: بقیه مواد (فلفل قرمز، نخود، سیر، پاپریکا دودی، نمک و فلفل را اضافه کنید. پوره کنید تا یکدست شود.

آیا دیپ فلفل قرمز بوداده برای شما خوب است؟

به لطف فلفل قرمز، این دیپ سرشار از ویتامین های A و C است. گردو به امگا ۳ سالم قلب اضافه می کند و نخود منبع خوبی از پروتئین و فیبر است. همه اینها این دیپ را به یک میان وعده سالم تبدیل می کند! در واقع، این هفته من آن را بعد از کار میل کردم تا قبل از اینکه شام ​​روی میز باشد، از خوردن آن جلوگیری کنم.

فلفل قرمز بو داده وگان را در کاسه ای که با گردوی خرد شده و جعفری تزئین شده است فرو کنید.

طرز سرو دیپ فلفل قرمز بوداده

  • با غذاهای دوستدار غلات: در یک بشقاب با مقدار زیادی سبزیجات تازه خرد شده برای غوطه ور کردن سرو کنید. سبزیجات مورد علاقه من برای سرو با این دیپ عبارتند از: خیار، کلم بروکلی، گل کلم، نخود فرنگی و هویج.
  • با سبزیجات سرخ شده یا کبابی: این سس را روی سبزیجات برشته بریزید تا طعم و مزه بیشتری پیدا کند. با آن عالی خواهد بود استیک گل کلم برشته شده یا حتی این کلم کباب شده. حتی می توانید آن را روی سبزیجات کبابی استفاده کنید – بادمجان بهترین انتخاب من خواهد بود!
  • با کراکر یا کراستینی: با پخش یک قاشق از این دیپ روی کراکر یا کراستینی، یک بشقاب پیش غذای کوچک دلپذیر برای خود درست کنید. برای یک میان وعده یا پیش غذا، مقداری جعفری خرد شده و نمک دریایی بپاشید.
  • روی ساندویچ یا بسته بندی بمالید: من دوست دارم باقیمانده دیپ را روی نان یا بسته بندی بمالم و سپس با یک دسته سبزیجات تازه و پنیر گیاهی بسته بندی کنم. این یک افزودنی خوشمزه به اینها خواهد بود ساندویچ بادمجان کبابی.
  • با یک کاسه غلات: این دیپ را به این شکل به کاسه غلات اضافه کنید کاسه گل کلم شاورما با سبزیجات برشته برای طعم بسیار.

ساخت Ahead and Storage

  • پیشرفت کن: دیپ را می توان تا ۳ روز قبل درست کرد و در یخچال نگهداری کرد.
  • یخچال: دیپ را می توان تا ۳ تا ۴ روز در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کرد. وقتی سرد شود کمی غلیظ می شود، پس بگذارید چند دقیقه روی پیشخوان بماند و قبل از سرو خوب هم بزنید.
  • فریزر: تا ۳ ماه در ظرف دربسته منجمد کنید. قبل از اینکه خوب هم بزنید و سرو کنید، بگذارید یک شب در یخچال ذوب شود.

دستور العمل های بیشتر پیش غذا و میان وعده

دیپ فلفل قرمز بو داده وگان

دیپ فلفل قرمز بوداده

خلق شده توسط: دبورا مورفی

غذا مدیترانه ای، وگان

این دیپ فلفل قرمز بو داده وگان مملو از طعم و طعم و جایگزینی خوشمزه برای هوموس است تا در مهمانی بعدی شما بیاورید.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

عناصر

  • ۱ فنجان گردو
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۱ (۱۵ اونس) قوطی نخود، آبکش شده
  • ۳ میخک ها سیر
  • ۱ (۱۲ اونس) فلفل قرمز برشته شده در شیشه، آبکش شده
  • ۱/۴ قاشق چایخوری نمک دریا
  • ۱ قاشق چایخوری فلفل قرمز دودی
  • داش از کاین

برای خدمت

  • جعفری خرد شده
  • گردو خرد شده
  • کراکر و سبزیجات خرد شده

دستورالعمل ها

  • گردو و روغن زیتون را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید تا گردو به اندازه آرد سوخاری آسیاب شود.

  • بقیه مواد (نخود، سیر، فلفل قرمز، نمک دریایی و پاپریکا) را اضافه کنید و پوره کنید تا یکدست شود.

  • قبل از سرو برای تزیین، مقداری پاپریکا، کمی روغن زیتون (۱/۲ قاشق چایخوری)، گردو و جعفری خرد شده روی آن بپاشید. با کراکر و سبزیجات خرد شده برای غوطه ور شدن سرو کنید.

یادداشت

  • دستور تهیه حدود ۲ ۱/۲ فنجان دیپ است.
  • باقیمانده غوطه وری را تا ۳ روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.
  • دیپ را می توان با کراکر و سبزیجات خرد شده برای غوطه وری سرو کرد.
  • از این دیپ در ساندویچ ها یا بسته بندی ها استفاده کنید یا آن را به سبزیجات برشته/گریل شده یا توفو اضافه کنید.

تغذیه

خدمت: ۱/۳ فنجان | کالری: ۲۵۳کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۱۹g | پروتئین: ۷g | چربی: ۱۸g | چربی های اشباع شده: ۲g | چربی های چند غیر اشباع: ۸g | چربی اشباع شده: ۷g | سدیم: ۶۵۹میلی گرم | پتاسیم: ۲۹۲میلی گرم | فیبر: ۶g | قند: ۳g | ویتامین A: ۳۶۲IU | ویتامین سی: ۲۱میلی گرم | کلسیم: ۶۱میلی گرم | اهن: ۲میلی گرم

تعاملات خواننده