قلب سالم شهرهای قدرتمند


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

فوریه در آمریکا ماه قلب است و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی عروقی و داشتن قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی اصلی ترین بیماری مزمن است که باعث مرگ در ایالات متحده می شود و از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.1تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی دارد.2بر

با فکر کردن در مورد تناسب اندام قلبی ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و به روز رسانی عایق قابل توجه نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من ممکن است بر لذت کار و بازی در آسایش یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق شما برای رساندن اکسیژن به بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و به عنوان یک آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما کاملاً ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما سود خواهد برد. به طور روزانه ، آمادگی قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، انرژی بیشتری برای بازی با نوه هایمان به ما بدهد یا به ما کمک کند نیم مایل دیگر پیاده روی کنیم تا به بندر شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنانی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده می گویند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WB شهر پیشرو در شاخص تناسب اندام ایالات متحده برای سال 2020 با تخمین 65 درصد است ، و لاردو ، تگزاس با 34 درصد از افرادی که سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند ، پایین ترین شهر است. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه ردیابی شدت تمرین استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع زیست محیطی و سیاست های جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها برای همه ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. طبق داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، ماساچوست و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، 10 دقیقه پیاده روی تا پارک دارند. شاخص تناسب اندام همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود از زمین بازی در پارک (مدیسون 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند اداره می شود ، با 11 در 100000 نفر). سیاستهای اصلی خیابان کامل که زیرساختی ایمن و زیبا را برای دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور در حال شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی خیابان کامل هستند ، مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، SA ، سنت لوئیس ، وزارت دفاع ، و بوفالو ، نیویورک.

سرانجام من تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، با این حال ، من از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی در طول مسیر که تصمیم من را تسهیل می کرد ، حمایت کردم. ارتقای آمادگی قلبی عروقی مناسب برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان فردی و اولویت جامعه در نظر گرفته شود ، درست مانند حفظ خانه ها در فرم. در زیر سطح یک شهر راحت ، قلب هر ساکن نهفته است تا نشاط خود را هدایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکترا ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bitenkurt MS ، Calaway CV ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماریهای قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Ladu DR ، Lavi Jay ، Clay X ، Kaminski LA ، Ross R ، Wislow U ، Arena R ، Blair S.N. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش منظم و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. پروگ کاردیواسکی دیس. نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید