مدیتو برای ذهن آگاهی، مدیتیشن و خواب


ذهن آگاهی

آخرین به روز رسانی در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲: منتشر شده در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲

مدیتو برای ذهن آگاهی

مدیتیشن به آرامی اما مطمئناً بخشی از زندگی ما می شود. ما دائماً به دنبال منبع آرامشی هستیم که در زندگی بیداری خود به شدت از آن بی بهره هستیم. زمانی که به نظر می‌رسد هیچ چیز کمکی نمی‌کند، به برنامه‌ها و راهنماهای خاصی وابسته می‌شویم تا به ما در پذیرش ذهن آگاهی در زندگی پر استرس خود کمک کنیم. یکی از این برنامه ها است مدیتو: مدیتیشن و تندرستی.

برنامه های زیادی دوره ها، مدیتیشن های روزانه، داستان های خواب و سایر جلسات مراقبه را به صورت رایگان ارائه نمی دهند. خوشبختانه مدیتو میکند. Medito یک برنامه مدیتیشن ۱۰۰٪ رایگان است که به شما کمک می کند نگرانی های خود را فراموش کنید، قبل از خواب استراحت کنید و با جلسات مدیتیشن ساده (و در عین حال موثر) احساس شادابی از خواب بیدار شوید.

من از این برنامه استفاده کردم (و این کار را ادامه خواهم داد) و در زیر تجربه خود را با برنامه، ویژگی های برنامه Medito که نمی توانید از دست بدهید و نحوه شروع با Medito را شرح داده ام. بدون مقدمه، اجازه دهید نگاهی به بررسی برنامه مدیتو بیندازیم!

مروری بر برنامه مدیتیشن مدیتو

برنامه مدیتیشن

  • موجود در: iOS و Android
  • قیمت: کاملا رایگان
  • تخصص: مدیتیشن، ذهن آگاهی، و خواب

برخی از برنامه‌ها ممکن است جالب به نظر برسند، اما در لحظه‌ای که آن‌ها را دانلود می‌کنید، شما را ناامید می‌کنند، و سپس برخی از برنامه‌ها در لحظه‌ای که آنها را دانلود می‌کنید، توجه شما را به خود جلب می‌کنند و آن را رها نمی‌کنند. مدیتو نوع دوم است. هیچ اشتراک پنهان یا خرید درون برنامه ای وجود ندارد که شما را از لذت کامل از برنامه باز دارد.

بنیاد مدیتو، توسعه‌دهنده، یک سازمان غیرانتفاعی است که معتقد است مدیتیشن می‌تواند زندگی‌ها را متحول کند و هیچ‌کس نباید برای دسترسی به آن هزینه بپردازد. این بنیاد برای کمک به افراد برای مقابله با افسردگی، استرس، اضطراب و هر شرایط ناراحت کننده دیگری که تقریباً هر روز ذهن انسان را آزار می دهد اختصاص داده شده است.

تمرین مدیتیشن و تمرکز حواس می تواند به کاهش استرس و اضطراب، بهبود مهارت های شناختی، بهبود خواب و افزایش رفاه کلی شما کمک کند. مدیتو فقط روی آن تمرکز دارد. به جای اینکه شما را از دسترسی به دوره‌ها و جلسات مدیتیشن در پشت اشتراک بازدارند، از شما می‌خواهند که به عنوان تشکر (اختیاری) کمک مالی کنید.

و بگذارید صادق باشم. من خیلی ها را رایگان امتحان کردم برنامه های مدیتیشن، اما من همیشه احساس ناامیدی کرده ام زیرا در حالی که آنها رایگان بودند، مراقبه تقریباً همیشه با تبلیغات قطع می شد و کیفیت جلسات مراقبه نیز ضعیف بود. با این حال، مدیتو به من ثابت کرد که اشتباه می کنم.

حتی با طراحی ساده و رابط کاربری آسان آن، کیفیت مدیتیشن با سایر برنامه های مبتنی بر اشتراک برابری می کرد و من هنوز در حین مراقبه با تبلیغات مواجه نشده ام. برنامه Medito برای مبتدیان شگفت انگیز است زیرا نیازی نیست زمان زیادی را برای مدیتیشن به تعویق بیندازید زیرا ناوبری بسیار منظم و ساده است.

علاوه بر این، بسته‌های مدیتیشن وجود دارد که می‌توانید در صفحه اصلی پیدا کنید و با کلیک بر روی آن‌ها، تمرین‌های مدیتیشن و آرامش مانند اسکن بدن را پیدا خواهید کرد. تمرینات تنفسیمدیتیشن های هدایت شده، تاکیدات مدیتیشن، مدیریت درد، مدیتیشن خواب، و موارد دیگر.

اگر از تبلیغاتی که مدیتیشن شما را مختل کند می ترسید، حتی می توانید مراقبه های مورد علاقه خود را دانلود کنید و به آنها به صورت آفلاین یا در حال حرکت گوش دهید. بیایید در مورد برنامه مدیتو در زیر بیشتر بیاموزیم.

اگر می‌خواهید مدیتو را امتحان کنید، روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به فروشگاه Google Play و Apple App Store بروید و برنامه را به‌طور رایگان دانلود کنید.

اپلیکیشن مدیتو را برای اندروید دریافت کنید

برنامه مدیتو را برای iOS دریافت کنید

چگونه با مدیتو شروع کنیم؟

بعد از اینکه برنامه را دانلود کردید و روی آن کلیک کردید تا باز شود، به صفحه اصلی پیش فرض باز می شود که چیزی شبیه به این خواهد بود.

صفحه نخست

نیازی به ثبت نام یا ثبت نام نیست هنگامی که آنجا هستید، می توانید دوره را در “شروع شدن”. این یک مقدمه کوچک در مورد مدیتو، ذهن آگاهی و مدیتیشن است. کل بخش حدود ۱۱-۱۲ دقیقه است. سپس، در صورت نیاز به یادگیری بیشتر، می توانید بر روی دوره بعدی کلیک کنید.آموزش نشستن“. این مرحله به عنوان مرحله ۱ نامگذاری شده است، و شما می توانید همه چیز را در مورد راحت نشستن برای جلسات مدیتیشن بیاموزید.

دوره بعدی در مورد “ذهن آگاهی” مرحله ۲ است (حدود ۱۰ دقیقه) و در آنجا می توانید یاد بگیرید که چگونه عادت مراقبه منظم را ایجاد کنید، با کمی تاریخچه، مفاهیم و مزایای تمرکز حواس شروع کنید.

مرحله بعدی مرحله ۳ است. این دوره با عنوان “تمرین خود را عمیق تر کنید“. در اینجا، مفاهیم فلسفی بیشتری را خواهید یافت که می تواند به شما در تعمیق تمرین مراقبه کمک کند. دوره بعدی “آگاهی باز» مرحله ۴ است که مجموعه ای از مراقبه ها بر اساس تکنیک آگاهی باز است و به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه ذهن آگاهی را به تمرین روزانه خود بیاورید.

مرحله ۵ و مرحله ۶ عبارتند ازحق شناسی” و ”رحم و شفقت – دلسوزی“، به ترتیب. هر یک از این دوره ها به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه در زندگی روزمره خود ابراز قدردانی کنید و دلسوز باشید.

مرحله ۷ علاقه من را تا کنون حفظ کرده است و با برچسب، “چالش ۳۰ روزه“. این دوره برای کمک به شما در ایجاد عادت مراقبه در طی ۳۰ روز طراحی شده است. برای هر روز یک مدیتیشن با تکنیک ها و روش های مختلف مراقبه وجود دارد. جالبه، درسته؟

اکنون، دو دوره آخری که در صفحه اصلی برنامه مدیتو خواهید یافت با برچسب “متفکران بزرگ» و “بینش مراقبه“. در مراحل ۸ و ۹، مفاهیم فلسفی بیشتری را از متفکران بزرگ تمام دوران مانند مری آنجلو، سیمون ول، ویلیام شکسپیر، نلسون من کشف خواهید کرد.برنامه-ردیاب

این برنامه همچنین دارای یک ردیاب است که به شما کمک می کند ردیابی کنید. به شما می‌گوید آهنگ فعلی‌تان، چند دقیقه تا کنون گوش کرده‌اید، طولانی‌ترین رگه شما چیست و تاکنون چند جلسه گوش داده‌اید.

چیزی که توجه من را در صفحه اصلی به خود جلب می کند، بخشی است که در انتهای صفحه با برچسب، “نقل قول امروز“. هر روز یک نقل قول جدید ارائه می شود تا به شما در سفر انگیزه دهد.

نقل قول

ویژگی های برنامه مدیتو

ویژگی های برنامه مدیتو عبارتند از:

  • مدیتیشن روزانه
  • تایمر
  • بخواب، و
  • دانلودها

همه این ۴ مورد را در بالای صفحه اصلی خواهید یافت.

مدیتیشن روزانه هر روز یک مدیتیشن جدید برای کمک به شما در توسعه آگاهی و ذهن آگاهی ارائه می دهد. در اینجا می توانید یک راوی (از ۲) و مدت مدیتیشن (۳-۲۰ دقیقه) را انتخاب کنید.

مدیتیشن روزانه

تایمراز سوی دیگر، یک تایمر ساده با یک زنگ در شروع و پایان جلسه است. اگر یک پزشک متوسط ​​هستید، این ویژگی برای شما خوب خواهد بود، اما اگر مبتدی هستید، توصیه می‌شود ابتدا از دوره‌ها شروع کنید.

مدیتیشن تایمر

وقتی روی ویژگی خواب، لیستی از چهار گزینه دریافت خواهید کرد.

داستان های خواب

در هر یک از این ویژگی‌ها، مدیتیشن، موسیقی و صداهای آرامش‌بخش را خواهید دید که به شما کمک می‌کنند تا بخوابید.

اگر هنوز هر دوره یا بسته مدیتیشنی را دانلود کرده اید، می توانید آن ها را در این قسمت پیدا کنید دانلودها ویژگی.

حالا وقتی روی قسمت Packs که درست در کنار دکمه Home است کلیک کنید، لیستی از جلسات و دوره های مدیتیشن را مشاهده خواهید کرد.

اینها برای مبتدیان و افراد متوسط ​​تا مدیتیشن خوب هستند و برخی از بسته های موجود عبارتند از:

بهترین بخشی که من در تمام این مراقبه ها پیدا می کنم این است که می توانید راوی و صداها را در جلسه مراقبه انتخاب کنید. این صداهای پس‌زمینه می‌توانند از صدای بی‌صدا تا مزارع بهاری و از صدای رودخانه تا صدای باران متغیر باشند.

صداهای پس زمینه

آیا اپلیکیشن مدیتو رایگان است؟

بله، برنامه مدیتو رایگان است و هیچ هزینه پنهان، خرید درون برنامه ای یا هر چیزی از این دست وجود ندارد. برای دسترسی به تمام دوره‌ها و بسته‌های برنامه مدیتو، نیازی به اشتراک یا پرداخت هزینه ندارید.

چرا Medito بهتر از برنامه های دیگر است؟

در دنیای امروز، ما دائماً به دنبال برنامه‌هایی هستیم که بیشتر از آنچه که قبلاً داریم درخواست اشتراک نداشته باشند و در حالی که اشتراک‌های ممتاز در بسیاری از برنامه‌ها می‌توانند مزایای شگفت‌انگیزی به ما بدهند، در نهایت می‌توانند ما را از لحاظ مالی استرس بیشتری نسبت به قبل ایجاد کنند. مدیتو یک است ۱۰۰% رایگان برنامه مدیتیشن و تمرکز حواس که از شما برای کمک مالی بیشتر از تشکر نمی خواهد (و همچنین، اختیاری).

صرف نظر از هزینه، ما به مدیتیشن نیاز داریم تا به ما کمک کند تا با استرس روزانه ای که معمولاً با آن روبرو هستیم مقابله کنیم. Medito اپلیکیشنی است که معتقد است همه، صرف نظر از سن، نژاد و سطح، شایسته مدیتیشن برای مقابله با احساسات منفی خود هستند.

آنچه مدیتو ادعا می کند، مدیتو ارائه می دهد. من معتقدم این یکی از انواع برنامه‌هایی است که اگر به من کمک کند تا در نهایت با کاهش استرسم، هر بار مدیتیشن، سلامت کلی خود را بهبود بخشم، از استفاده هر روز آن دریغ نمی‌کنم.

اندیشه های نویسنده…

همه ما مزایای مدیتیشن و تمرکز حواس را در زندگی خود و پس از بررسی و تلاش بسیار متفاوت می پذیریم تکنیک های مدیتیشن و برنامه ها، در نهایت می توانم بگویم که یک برنامه مدیتیشن پیدا کرده ام که نه تنها دارای طیف گسترده ای از دوره ها و بسته های مراقبه است، بلکه ۱۰۰٪ رایگان است!

پیمایش آسان بدون اشتراک پنهان، عضویت یا دردسر ثبت نام، مدیتو: مدیتیشن و تندرستی اگر مدیتیشن چیزی است که به فکر امتحان کردن آن بوده اید یا حتی اگر یک حرفه ای مدیتیشن هستید، باید آن را در تلفن خود داشته باشید.

امیدوارم این بررسی برنامه مدیتو شما را از طریق برنامه و بسیاری از ویژگی ها و مزایای شگفت انگیز آن راهنمایی کند. لطفا توجه داشته باشید که این برنامه بر اساس تجربه و تحقیقات نویسنده است و به معنای بی احترامی به هیچ حزب یا طرف نیست.

نظر خود را در مورد برنامه مدیتیشن مدیتو در نظرات زیر به من بگویید. اگر برنامه را امتحان کرده اید یا می خواهید چیزی به بررسی اضافه کنید، در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید [email protected] یا در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید.

مراقب باشید و مدیتیشن را ادامه دهید!

درباره نویسنده

سوارناکشی شارما

Swarnakshi یک نویسنده محتوا در Calm Sage است که به سبک زندگی سالم تر برای ذهن و بدن اعتقاد دارد. او که یک مبارز و نجات یافته از افسردگی است، تلاش می کند تا به آگاهی در مورد پایان دادن به انگ پیرامون مسائل مربوط به سلامت روان کمک کند. او در قلب یک فرد روحانی است، او به سرنوشت و قدرت خود اعتقاد دارد. او یک خواننده و نویسنده مشتاق است و دوست دارد اوقات فراغت خود را صرف پخت و پز و یادگیری در مورد فرهنگ های جهانی کند.