مدیریت غذا خوردن احساسی در ۴ جولای احساسی – مولی کارمل | Beacon توسط MC


چهارم جولای امسال عجیب است، موافق نیستید؟ این یک زمان پر انرژی برای جشن گرفتن استقلال آمریکا با تمام اتفاقاتی است که در کشور ما در مورد آزادی‌های مختلف می‌گذرد، و نظرات متفاوتی که باید در آن وجود داشته باشد. چهارم ژوئیه = احساسات زیاد، مطمئناً.

چه احساس قد بلند و غرور داشته باشید، یا عصبانی و شرمنده باشید، یا ترکیبی از این ترکیبات، قطعاً این هفته فصل گردهمایی ها را آغاز می کند. و با تمام احساساتتان، مهم است که مطمئن شوید این انرژی را به بیرون هدایت می‌کنید و آتش‌بازی انفجاری که به کیک کنفتی و بستنی‌های میهنی ختم می‌شود، نداشته باشید.

چند نکته برای کمک به درخشش در هنگام مهمانی:

برنامه ریزی کن برنامه ریزی انعطاف پذیر BFF شما برای موفقیت درازمدت غذا و وزن است. و صادقانه بگویم، زندگی. به طور جدی، برنامه ریزی سرگرمی را از مهمانی های شما نمی گیرد، بلکه سرگرمی را به مهمانی های شما اضافه می کند. این اجازه می دهد تا غذا و رفتارهای غذایی در جای مناسب خود قرار گیرند، با محدودیت های انعطاف پذیر در اطراف آنها. این چه کاری انجام می دهد؟ به شما امکان می دهد برای همه سرگرمی ها به طور کامل حضور داشته باشید!

وقتی نوبت به مهمانی ها می رسد، انواع و اقسام راه هایی وجود دارد که مطمئن شوید بهبودی شما در اولویت قرار دارد. یکی از گزینه‌های مورد علاقه این است که یک خوراکی یا غذای مناسب برای Beacon را به همراه داشته باشید، مانند یک سیخ میوه‌ای قدیمی. مهم نیست که چگونه تصمیم می گیرید برای مهمانی های خود برنامه ریزی کنید، به یاد داشته باشید که هدف بدون برنامه فقط یک آرزو است. و شما سزاوار هر چیزی هستید که آرزو می کنید.

کمی سرگرمی را پرورش دهید. گاهی اوقات با تمام درام غذایی و تروما، به راحتی می توان فراموش کرد که مهمانی ها در واقع سرگرم کننده هستند. و اگر آنها نیستند، شاید شما می توانید سرگرمی را به ارمغان بیاورید! معنی آن چیست؟ چگونه می توانید جشن های چهارم را برای خود سرگرم کنید؟ یک بادبادک، بازی رومیزی یا لیست پخش عالی را به BBQ بیاورید. یک بازی بدمینتون یا آواز خواندن برای همه ترتیب دهید! چه چیز سرگرم کننده ای است که غذا نیست؟ حفاری عمیق، سرگرم کننده در آنجا است – سرگرم کننده باشید!

زانوبندهای Proverbial خود را بپوشید. گاهی اوقات افتادن از دوچرخه باعث ایجاد ذهنیتی می شود که تسلیم شدن را تشویق می کند. و مشکل واقعی اینجاست. این نیش یک کیک کوچک یا تکه پیتزا نیست که ما را به دردسر می اندازد، بلکه واکنش ما به آن رفتارهاست. بنابراین اغلب وقتی به مشکل می‌خوریم، متوقف نمی‌شویم، مغزمان را دوباره روشن می‌کنیم و به برنامه بازمی‌گردیم. کاملا برعکس: ما وضعیت بد را بدتر می کنیم.

راه حل این مشکل “کاهش آسیب” نامیده می شود – دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد – چگونه می توانیم وقتی آسیب وارد شده است تأثیر را به حداقل برسانیم؟ چگونه می توانیم از ساختن یک لقمه کیک کوچک یا یک تکه پیتزا در خم کن ۳ ماهه پر از خودآزاری و نفرت خودداری کنیم؟ به زانوبندهای ضرب المثل خود سیلی بزنید و دوباره سوار آن دوچرخه شوید! یک منطقه برای خود پیدا کنید، یک نفس عمیق بکشید، حواس تان باشد و آن را در حرکت نگه دارید!

در اینجا در Beacon ما همه چیز در مورد آزادی هستیم- و با این سه یادآوری، ما معتقدیم که شما فوق‌العاده ماهر خواهید بود و پرخوری اجباری در ۴ جولای آخر خواهد بود. از آتش بازی لذت ببرید!

حمایت بیشتری می خواهید؟ برای دوره شکست با شکر ثبت نام کنید! یک دوره آنلاین ۶ ماژوله که به شما کمک می کند تا با Sugar جدا شوید و رابطه خود را با غذا بهبود بخشید. همچنین، کانال یوتیوب مولی را بررسی کنید و در یکشنبه نامه عاشقانه مشترک شوید تا از حمایت، اطلاعات و انگیزه در سفر خود برای ایجاد یک رابطه عاشقانه با غذا برخوردار شوید.

عکس آلوندرا اولیواس در Unsplash