نحوه بهبود تصویر بدن –


این ایده در فرهنگ ما وجود دارد که همه ما باید با طیف کوچکی از شکل ها و اندازه های بدن کنار بیاییم. این ایده دیدگاهی محدود و نادقیق از تنوع بدن ترسیم می کند. بنابراین….

چگونه تصویر بدن را بهتر کنیم؟

مهم است که به یاد داشته باشید که همه افراد متفاوت هستند. همه ما ویژگی های ژنتیکی و فرهنگی متفاوتی داریم. حتی اگر همه شروع به خوردن غذاهای یکسان کنند و یک سال تمام ورزش های مشابه انجام دهند، در پایان سال همه ما یکسان به نظر نمی رسیم. این به این دلیل است که وراثت ژنتیکی هر فرد بر ساختار استخوان، اندازه، شکل و وزن آنها متفاوت است.

۹۱ درصد از زنان بدن خود را دوست ندارند و به رژیم غذایی می روند

۲۰ میلیون زن در سراسر جهان از اختلالات خوردن رنج خواهند برد

جملات مثبت بدن

دانشمندان تخمین می زنند که یک فرد معمولی محدوده تنظیم شده ای در حدود ده تا بیست پوند دارد، به این معنی که در هر زمان معین، بین ده تا بیست پوند وجود دارد که بدن شما در آن راحت است و در برابر تلاش برای تغییر مقاومت نمی کند. اما شما می توانید نقطه تعیین شده خود را پیدا کنید. چگونه با گوش دادن به بدن خود و غذا خوردن به طور طبیعی – به طور مستقیم غذا بخورید!

بدن باربی

آیا بدن باربی واقع بینانه است؟

استانداردهای غیرواقعی بدن در دنیای امروز رایج است. مدل‌های بدنی و تصور جامعه از بدن ایده‌آل مضحک است – ما با انتظارات و استانداردهای غیرواقعی بزرگ می‌شویم که برایمان تعیین شده است… باربی.

بدن باربی:

احتمال داشتن چنین فرم بدنی کمتر از ۱ در ۱۰۰۰۰۰ است

یک زن اصلاً چربی بدن مورد نیاز برای یک دوره قاعدگی را نخواهد داشت و BMI او به محدوده “بسیار کم وزن” نزدیک می شود.

باربی فقط برای نیمی از جگر و چند اینچ روده جا دارد

او به طور کامل قادر به انجام هر حرکت سنگین با مچ دست خود نخواهد بود.

با اندازه پایش باید چهار دست و پا راه می رفت.

هزینه تلاش برای آن اندام بی نقص چقدر است!؟

بهبود تصویر بدن

افرادی که تصورات بدنی منفی دارند بیشتر در معرض ابتلا به اختلال خوردن هستند و احتمال بیشتری دارد که احساس افسردگی، انزوا، اعتماد به نفس پایین و وسواس کاهش وزن را تجربه کنند.

به خود یادآوری کنید که زیبایی واقعی فقط عمق پوست نیست. وقتی نسبت به خود و شخصیت خود احساس خوبی دارید، حس اعتماد به نفس، خودپذیری و گشاده رویی را به همراه دارید که شما را زیبا می کند صرف نظر از اینکه از نظر فیزیکی شبیه یک مدل هستید یا خیر. زیبایی حالت ذهنی است نه حالت بدن.

افزایش اعتماد به نفس بدن

نکاتی برای بهبود تصویر بدن

ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که تصویر بدن را یک شبه بهبود دهیم، کار زیادی می طلبد و شما باید برای پیشرفت تلاش کنید نه کمال. عشق به بدن ممکن است ممکن نباشد، اما هدف این است که به بدن اعتماد کنید و در پوست خود احساس راحتی کنید.

به افرادی که در زندگی خود احترام می گذارید، تحسین می کنید یا به آنها احترام می گذارید فکر کنید. بعد، به این فکر کنید که چرا این افراد را دوست دارید. بنابراین اگر قیافه آنها دلیل احترام شما به این افراد نیست، فکر نمی کنید دیگران نیز همین احساس را نسبت به شما دارند؟

نحوه صحبت ما با خود مهم است، بنابراین از گفتن چیزهای منفی خودداری کنید، زیرا شروع به باور آنها خواهید کرد. راهی برای بازنویسی پیدا کنید.

آن صداهایی را که به شما می گویند بدن شما به اندازه کافی خوب نیست و به اندازه کافی خوب نیستید را در ذهن خود خاموش کنید. شما می توانید این افکار منفی را با افکار مثبت از طریق یادداشت روزانه یا تأییدیه غلبه کنید.

چیزهایی را که دوست دارید در مورد خودتان بنویسید! اگر متوجه شدید که درگیر خودگویی منفی هستید، لیست خود را بخوانید!

افراط در “وو وو” بر روی شما نیست، اما طرز فکر شما واقعا بر بسیاری از افکار مثبت برای پرورش انرژی مثبت تاثیر می گذارد. و مثل همیشه، متنفران را نادیده بگیرید و در صورت نیاز به حمایت بیشتر یا سوالی با من در آموزش تغذیه ثبت نام کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر