نحوه حفظ تناسب اندام در تعطیلات


همه ما می دانیم که پایبندی به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ تمرین را در پس زمینه آسان تر می کند. اما نکاتی درباره چگونگی حفظ سلامتی تا حد ممکن در فصل تعطیلات وجود دارد ، و همه آنها به نظم و تعهد برمی گردد. نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و یک انتخاب وعده غذایی یا نوشیدنی را با وجدان انجام داده اید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی های شبیه تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “موکتل” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید ، و نوشیدنی غیر الکلی خود را خواهید داشت! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی های شبیه تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان دارید تا بتوانید به تعطیلات برسید ، به راحتی می توانید درگیر ورزش شوید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرین خود را به پایان برسانید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر در طول روز دیر منتظر بمانید ، احتمالاً بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرین خواهید داشت.

شریک پاسخگو پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در طول تعطیلات فرم خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این توصیه بسیار خوبی است ، زیرا شما بچه ها می توانید با هم ورزش کنید ، در مورد خوردن و آشامیدن سالم ، یکدیگر را پاسخگو بدانید و راهی عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه عملکرد شریک پاسخگویی شما با تمرینات خود وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را زیر نظر داشته باشند!

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، تن غذا شامل می شود. اگر از شما خواسته شد وعده غذایی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کندن پای کنند ، احساس نخواهید کرد و می توانید از یک انتخاب دسر سالم تر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد که برای شام وعده غذایی بیاورید ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهی تابه سبز ، سیر ، سیب زمینی پوره شده را نیز بچرخانید یا سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

لازم است در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید ، اما نترسید که در این مواقع به خود اجازه استراحت و تفریح ​​دهید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را ادامه دهید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو ورزش را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید