نحوه گرم شدن قبل از بدنسازی || قبل از تمرین گرم شوید ||


نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی / گرم کردن قبل از ورزش

با این برنامه های گرم کردن سریع و همه کاره ، برنامه بدنسازی خود را به حداکثر برسانید! تنها در 15 دقیقه ، برای هر برنامه ورزشی که انجام می دهید ، آمادگی بهتری خواهید داشت. هرکسی که متعهد به تناسب اندام است و قوی است می خواهد تمام تلاش خود را در طول تمرین انجام دهد. هیچ کس 100٪ مواقع تمرینات فوق العاده ای انجام نمی دهد ، اما هیچ احساسی بهتر از خروج از سالن بدنسازی یا اتاق وزنه با دانستن اینکه تمرینات خوبی را تجربه کرده اید وجود ندارد.

خلاصه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

  • هدف اصلی: آمادگی جسمانی عمومی
  • نوع تمرین: جداگانه ран جدا شده}
  • سطح تمرین: مبتدی
  • مدت زمان برنامه: 8 هفته
  • مدت زمان هر جلسه آموزشی: 15 دقیقه
  • تجهیزات مورد نیاز: هالتر ، نوار ، وزن بدن ، غلتک فوم ، کتری برای دیگ بخار

ما باید در مورد آن صحبت کنیم نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی بیایید صحبت کنیم. چقدر زمان خود را برای گرم کردن و آماده شدن برای تمرینات آینده صرف می کنید؟ برای بیشتر افراد ، این گرم کردن شامل حرکات دست و چند حرکت کششی سبک است و سپس بلافاصله به وزنه ها بروید! اختصاص زمان کوتاه برای آمادگی برای هر جلسه آموزشی می تواند بر آینده هر مجموعه و حداکثر اثربخشی آن تأثیر بسزایی بگذارد. علاوه بر شل شدن ماهیچه ها ، سیستم قلبی عروقی ، تنفسی ، عصبی و حتی اسکلتی نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی 15 دقیقه وقت بگذارید تا ذهن خود را آماده کنید. همچنین می تواند خطر آسیب جدی را به حداقل برساند زیرا بدن شما قبلاً به انجام فعالیتهایی با شروع جدی عادت کرده است.

قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

باید بدانید که کشش عضلات سرد هرگز ایده خوبی نیست. این یک راه آسان برای آسیب دیدگی قبل از شروع تمرین است. همیشه باید حرکات را قبل از کشش انجام داد. حتی یک کار ساده ، مانند پیاده روی سه دقیقه ای ، می تواند به شما در شروع گرم کردن کمک کند. پس از حرکت بدن ، کشش می تواند مفید باشد. راه دیگر برای گرمایش کارآمد تمرکز بر تثبیت است. موقعیت هایی مانند تخته И چمباتمه زدن این می تواند در بیدار کردن آن رشته های ماهیچه ای بسیار مثر باشد. آنها همچنین می توانند به بهبود دامنه حرکتی و توانایی انقباض کمک کنند.

سه روش معمول گرم کردن بدن

هر بار که قسمت خاصی از بدن را تمرین می دهید از سه یا چهار تمرین یکسان استفاده نکنید ، زیرا بدن می تواند خود را با این حرکات وفق دهد. به همین دلیل استفاده از چند تمرین گرم کردن ایده خوبی نیست. تنوع می تواند چاشنی زندگی و تناسب اندام باشد. به همین دلیل سه روال 15 دقیقه ای در آن گنجانده شده است ، بنابراین می توانید از زمان آماده سازی که انجام می دهید نهایت استفاده را ببرید. گذشته از شروع هر تمرین ، تمرینات و فرصت های شغلی مختلفی وجود دارد. آنها نه تنها به شما در آماده شدن برای تمرین بعدی کمک می کنند ، بلکه به شما کمک می کنند ورزشکار بهتری شوید. چند نکته مهم در این زمینه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی :

  • این برنامه گرم کردن را با خیال راحت در برنامه آموزشی خود به دلخواه پیاده کنید. آموزش فعلی عایق بندی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده می کنید.
  • این برنامه گرم کردن را با خیال راحت در برنامه آموزشی خود به دلخواه پیاده کنید. آموزش فعلی عایق بندی شما درنهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده می کنید.
  • این برنامه گرم کردن را در برنامه آموزشی خود به دلخواه پیاده کنید. آموزش فعلی عایق بندی شما درنهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرمایش استفاده می کنید.
  • اگر نمی توانید با این تمرینات تکرارها یا زمانهای توصیه شده را انجام دهید ، بهترین کار را انجام دهید و بر بهبود تمرکز کنید.
  • ایده خوبی است که از گزینه های دیگری که به آنها دسترسی دارید مانند دستگاه هوازی به جای پیاده روی استفاده کنید. این تمرینات طوری طراحی شده اند که افراد بتوانند آنها را انجام دهند. اگر به نظر شما مفید است ، به سراغ گزینه ها یا گزینه های چالش برانگیز بروید.

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات پایین بدن

این یک برنامه است که می تواند برای برخی از لیفتراک های متوسط ​​و پیشرفته که می خواهند روی قسمت های خاصی از بدن تمرکز کنند استفاده شود. این برنامه را با هر برنامه روزانه پا ترکیب کنید و به نتایج دلخواه برسید. این امر به ویژه در مورد عضلات پایین تنه صادق است. یک مثال تمرین چرخاندن یک غلتک فوم در کنار بدن است. اگر فوم غلطک ندارید ، از چیزی مانند توپ تنیس یا توپ طبی برای ساخت غلتک استفاده کنید. شامل حرکات و حالت یک پا است. تمرکز کنید تا کشش و سفتی ناحیه مورد نظر را احساس کنید. در نهایت ، حرکاتی برای مرکز {شکم} و شانه ها وجود دارد. این به این دلیل است که آنها می توانند نقش ثانویه ایفا کنند. به اسکات فکر کنید. ماهیچه های اصلی شما باید بتوانند در حالت اسکوات بمانند و بدن شما را تثبیت کنند. شانه ها همان چیزی هستند که هالتر روی آن قرار می گیرد ، بنابراین باید آماده شوند.

تمرینهفتتکرار / زمانباقی مانده
پیاده روی سریع130 دقیقه30-45 ثانیه
وزن پا11530-45 ثانیه
فوم غلطک را به طرف بدن بچرخانید130 ثانیه ، هر طرف30-45 ثانیه
وزنه برداری مرده روی یک پا115 ، هر طرف30-45 ثانیه
اسکات بدون وزنه11530-45 ثانیه
اسکات بدون وزن (نگه دارید)130 ثانیه30-45 ثانیه
سوپرمن130 ثانیه30-45 ثانیه
تخته130 ثانیه30-45 ثانیه
استخراج کننده طناب11530-45 ثانیه

حتما بخوانید: کاهش سریع وزن با 4 روش در روز در جهان

نحوه گرم کردن قبل از بدنسازی برای عضلات بالای بدن

این روال ورزشی گرم کردن می تواند برای افرادی که مراحل اولیه خود را پشت سر گذاشته اند مورد استفاده قرار گیرد. این که آیا شما یک برنامه ورزشی جداگانه را دنبال می کنید یا تمام قسمت بالای بدن خود را در یک جلسه تمرین می دهید ، این کار را انجام دهید نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی قابل استفاده برای هر برنامه ورزشی بدنسازی. هیچ پشتیبانی ساکن وجود ندارد ، اما این کشش های غیرطبیعی برای هدایت ماهیچه های پشت ، بالای پشت و حتی دوسر مفید خواهد بود. نشستن و دراز کشیدن عضلات اصلی شکم را به چالش می کشد و اسکوات به بالا بردن دمای بدن و آماده سازی پاها برای ایجاد ثبات در بدن در برخی از تمرینات بالاتنه کمک می کند.

حتما بخوانید: تمریناتی برای تقویت عضلات بالای بدن

گرم کردن قبل از تمرین به اندازه رفتن به یک رکورد شخصی جدید یا ادامه پمپاژ عضلات هیجان انگیز نیست ، اما وقت گذاشتن برای آماده شدن برای این 15 دقیقه می تواند تجربه را حتی بهتر کند. این تمرینات همچنین نباید مختص باشگاه بدنسازی باشد. از آنها صبح یا هر زمان که احساس می کنید نیاز به انجام برخی فعالیت ها دارید از آنها استفاده کنید. اگر به مدت طولانی بنشینید ، گرم کردن کل بدن می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه ها را اجرا کنید و آنها را به برنامه خود اختصاص دهید و مزایای آن را احساس کنید.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید ورزش و رژیم و برای مشاهده سایر مقالات سایت وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید