نشست سران بهار ۲۰۲۲: تحول سلامت روان برای خانواده ها


۸ دقیقه بخوانید

چند سال گذشته برای همه سخت بوده است. اما همه ما ثابت کرده‌ایم که انعطاف‌پذیر هستیم، و تقویت و بهبود سلامت روانی ما به همین دلیل است.

به مناسبت ماه آگاهی از سلامت روان، یک نشست سه روزه بهاری برگزار کردیم که در آن مکالمات و محتوایی با محوریت ابزارهایی که می‌توانید برای افزایش انعطاف‌پذیری خود استفاده کنید، ارائه شد.

این شامل مکالمات بین درمانگران، مربیان، ناوبرهای مراقبت و یک پدر شاغل و عضو Spring Health بود.

در صورتی که نتوانستید در این گفتگو شرکت کنید، در اینجا ایده های کلیدی این گفتگوها آمده است. همچنین می توانید این پخش را برای هر سه روز تماشا کنید.

Replay را تماشا کنید

واقعاً در درمان و کوچینگ چه اتفاقی می افتد؟

D’Andrala (DeDe) Alexander، MA، LPC-S، مدیر مشارکت های بالینی در Spring Health و Kim Muench، یک مربی والدین و خانواده در Spring Health روز اول اجلاس را به بحث در مورد نکات و نکات درمان و مربیگری گذراندند. تفاوت‌ها، و چه انتظاری از این شیوه‌های حمایت از سلامت روان وجود دارد.

چگونه می دانید که آیا به درمان یا مربیگری نیاز دارید؟

دده خاطرنشان کرد که “اگر این سوال را می پرسید، در حال حاضر در مسیر درستی قرار گرفته اید.”

هیچ علامت جادویی وجود ندارد که وقتی کسی نیاز به درمان دارد روشن شود. با این حال، اگر با هر یک از موارد زیر سر و کار دارید، درمان یا کوچینگ احتمالا گزینه خوبی است:

  • احساس می کنید چیزی از کار افتاده یا احساس می کنید گم شده اید
  • شما با چیزی در زندگی خود دست و پنجه نرم کرده اید
  • شما در محل کار شرایط سختی را پشت سر می گذارید
  • شما در حال تجربه کشمکش های خانوادگی هستید
  • شما با افکار منفی روبرو هستید که بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد

نکاتی برای شروع درمان

شروع کاری جدید تقریبا همیشه ترسناک است. ناشناخته ترسناک است و با این حال، هر چیزی که ما تا به حال در زندگی خود تجربه کرده ایم در یک نقطه جدید بود.

شروع درمان می تواند به سادگی راه اندازی حساب Spring Health شما باشد. سپس با Care Navigator – یک پزشک دارای مجوز که برنامه مراقبت سفارشی شما را توضیح می دهد و اولین جلسه شما را رزرو می کند، همراه می شوید.

تفاوت بین درمان و کوچینگ چیست؟

در طول یک جلسه کوچینگ، کوچ بر گوش دادن، پرسیدن سوال و کمک به مشتری (شما!) برای ایجاد مسیرهایی برای تعیین اهداف و رسیدن به آنها متمرکز است. آینده نگر است و روی اقدام متمرکز است.

درمان بیشتر یک مدل پزشکی با تشخیص بالینی است، صحبت در مورد تجربیات گذشته و نحوه شکل‌دهی آن‌ها به شما، و بازگشت به پایه احساسی شما.

از یک مربی چه انتظاری می توان داشت؟

یک مربی، قبل از هر چیز، یک شنونده عالی است که فضایی بدون قضاوت فراهم می کند تا به کسی کمک کند تا بهترین قدم بعدی را برای رسیدن به اهدافش بردارد.

مربیان نیز:

  • سوال بپرس
  • به شناسایی مشکلات یا موانع کمک کنید
  • کمک کنید تا بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند
  • به مشتری کمک کنید از آن اطلاعات برای تعیین اهداف و ایجاد مسیرهایی برای دستیابی به آنها استفاده کند

از یک درمانگر چه انتظاری می توان داشت؟

درمانگران همچنین شنوندگان فعالی هستند که مشتری را می شناسند و یک رابطه خوب یا اتحاد درمانی ایجاد می کنند. یک درمانگر ارائه می دهد:

  • محیطی که در آن احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشید
  • یکدلی
  • تشخیص مشکلات روانی
  • محرمانه بودن
  • جلساتی که با توجه به نیاز شما متفاوت است
  • رویکردها و تخصص های مختلف

دد خاطرنشان می کند که، “اگر از درمانگر خود انتظار دارید که به شما بگوید چه کاری انجام دهید، به شدت ناامید خواهید شد زیرا ما به شما نمی گوییم چه کاری انجام دهید. ما فقط از شما می خواهیم که در مورد گزینه های خود فکر کنید و در مورد آنچه می توانید در الگوهای رفتاری خود انجام دهید فکر کنید.

نقش شما در کوچینگ یا درمان چیست؟

نقش مشتری در درمان یا کوچینگ این است که یک شرکت کننده فعال باشد و با مربی یا درمانگر درگیر شود. یک مربی یا درمانگر یک راهنما است. آنها نمی توانند کار را برای شما انجام دهند، اما به هدایت و حمایت از کار درونی شما کمک می کنند.

چگونه می توانید از دیدن یک درمانگر یا یک مربی سود ببرید؟

  • مهارت ها و بینش های مفید برای پیمایش در زندگی روزمره را بیاموزید
  • یک دیدگاه عینی و حرفه ای در مورد هر چیزی که نیاز به کمک دارید به دست آورید
  • مسئولیت
  • شناسایی اهداف و چگونگی دستیابی به آنها
  • پویایی سالم تری برای همه انواع روابط ایجاد کنید

چگونه می توانید بفهمید که درمان یا کوچینگ “کارساز” است؟

Spring Health از مراقبت های مبتنی بر اندازه گیری استفاده می کند. فرآیندی برای ارزیابی های پس از درمان و مربیگری وجود دارد تا ببینیم آیا بهبودی وجود دارد یا خیر.

همچنین می‌توانید با پرسیدن این سؤالات، هر زمان که خواستید، خود را بررسی کنید:

  • حالت بهتر شد؟
  • آیا توانسته اید به اهداف برسید؟
  • آیا ابزار بیشتری برای هدایت سلامت روان، روابط، و تجربیاتی که زندگی به شما می دهد دارید؟

یک پدر شاغل در مورد درمان، خانواده و شفا صحبت می کند

داشتن یک زندگی واقعی مفید است، مثالی عملی از اینکه چگونه درمان می‌تواند به ما کمک کند جعبه ابزار سلامت روانی را ایجاد کنیم که برای موقعیت‌هایی که زندگی به سرمان می‌آورد مفید است.

در روز دوم اجلاس، دن هارا، یک پزشک دارای مجوز در اسپرینگ هلث، با تراویس هندرسون، مکانیک تعمیر و نگهداری در جنرال میلز و عضو اسپرینگ هلث، در مورد بحران اخیر سلامت روان در خانواده خود صحبت کرد.

تراویس متوجه شد که دختر نوجوانش با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند و درگیر خودآزاری است. او می‌گوید: «نمی‌دانستم چگونه با آن رفتار کنم. من از قبل می دانستم که چگونه واکنش نشان خواهم داد: عصبانیت، اضطراب و خصومت. من نمی‌خواستم این عاملی در این موضوع باشد.»

او مطمئن نبود چه کاری انجام دهد، بنابراین تراویس با سرپرست خود صحبت کرد و متوجه شد که می تواند از طریق Spring Health برای او کمک بگیرد. او در نهایت تصمیم گرفت که درمان را نیز آغاز کند.

برای شروع درمان تراویس چه چیزی لازم بود؟

تراویس در حالی که با مشکلات سلامت روانی دخترش سروکار داشت، متوجه شد که ویژگی هایی وجود دارد که او در خودش دوست ندارد و او آن ها را انتخاب کرده و عمل کرده است. او می خواست تغییری ایجاد کند تا بتواند الگوی رفتاری سالم برای او و بقیه اعضای خانواده اش باشد.

تراویس مشتاق از بین بردن ننگ های مربوط به کمک گرفتن برای مسائل مربوط به سلامت روان است. او می گوید: «اجازه ندهید افکار از پیش تعیین شده شما را از دریافت کمک باز دارد. خوب باش آسیب پذیر عضله بین گوش های شما گاهی نیاز به کمک دارد.

چه چیزی در مورد درمان شگفت انگیز بود؟

تراویس از دیدگاه ها و روایت های مختلف پیرامون افکار و رفتار خود که درمانگرش او را با آن آشنا کرده بود، شگفت زده شد.

درمانگر او:

  • سوالات سختی از او پرسید
  • او را مسئول دانست
  • به او کمک کرد تا خشم خود را پردازش کند و چگونه آن دخترش را تحت تأثیر قرار داد
  • به او کمک کرد تا طرز فکر خود را در مورد هدایت احساسات تغییر دهد
  • به او کمک کرد تا روش‌های سالمی برای مقابله با احساسات ارائه دهد

چه ابزارهای سلامت روان به تراویس کمک کرده است؟

در طول درمان، تراویس ابزارهایی به دست آورد تا به او کمک کند تا با واکنش های عاطفی خود در شرایط سخت یا طاقت فرسا دست و پنجه نرم کند.

در اینجا چند نمونه هستند:

  • او اکنون می تواند زمانی که او یک واکنش عاطفی واکنشی نشان می دهد، به طور موقت از موقعیت خارج شود، یک تمرین تنفسی را کامل کنید و پیاده روی کنید. این به او اجازه می دهد تا دوباره وارد یک مکالمه دشوار با خانواده شود و واکنش کمتر واکنشی و متفکرانه تری داشته باشد.
  • تراویس در راه رفتن به محل کار از مدیتیشن استفاده می کند تا به بازیابی ذهنش کمک کند. او و دخترش با هم مدیتیشن می‌کنند تا راهی برای ارتقای ارتباط سالم‌تر شوند.
  • در جریان مشاجره اخیر با همسرش، او توانست عقب نشینی کند، رفتارش را تحلیل کندو سپس بپرسید که آیا آنها می توانند با طرز فکری متفاوت، اشکال سالم تر ارتباط و نیت بهتر در مورد موضوع بحث کنند.

برای آشنایی بیشتر با داستان تراویس، این ویدیو را تماشا کنید.

داستان تراویس را بشنوید

ذهن آگاهی روزمره

در روز سوم، در مورد قدرت ذهن آگاهی و اینکه چگونه می توانید آن را در زندگی روزمره ادغام کنید، بحث کردیم. ونسا رائه دی لئون، ناوبر مراقبت‌های بهداشتی بهار و مربی تحول، تو گر لی، جلسه را با مدیتیشن صوتی ده دقیقه‌ای قدرتمند پایان دادند.

ذهن آگاهی چیست؟

ذهن آگاهی عمل حضور و آگاهی از آنچه در اطراف ما اتفاق می افتد، در فضای ما، شامل محرک های حسی و واکنش فیزیکی و عاطفی ما به آن محرک ها است.

تو گر خاطرنشان می کند که “زندگی ۵% آن چیزی است که برای شما اتفاق می افتد و ۹۵% نحوه پاسخ شما به آن است.” ونسا این ایده را دنبال کرد که بین محرک و پاسخ فضایی برای ذهن آگاهی است.

به عنوان مثال، اگر هنگام رانندگی با ماشین دیگری ارتباط برقرار کنیم، این محرک بیرونی است که ما به آن واکنش عاطفی داریم. لحظه بین محرک – قطع شدن – و پاسخ ما جایی است که ما انتخاب کنیم که آن پاسخ چه خواهد بود.

ما می‌توانیم واکنش نشان دهیم، ناراحت شویم، کسی را که ارتباط ما را قطع کرده است نگه داریم و شاید سر او فریاد بزنیم. یا می توانیم انتخاب کنیم که مکث کنیم، نفس بکشیم و آن را رها کنیم.

چگونه ذهن آگاهی را تمرین کنیم؟

ذهن آگاهی فقط یوگا یا مدیتیشن نیست. این چیزی است که می توانیم تمرین کنیم و در زندگی روزمره خود، در هر لحظه از وجودمان ادغام کنیم.

Tou Ger مثالی از مسواک زدن دندان‌هایمان می‌دهد – امیدواریم کاری که همه ما روزانه انجام می‌دهیم. به جای اینکه در حین مسواک زدن روی گوشی خود پیمایش کنیم، ممکن است ضربات مسواک را بشماریم یا متوجه احساس مسواک و خمیردندان در دهانمان شویم.

توجه به بدن، ضربان قلب، احساس خورشید و باد بر روی پوست ما، بافت میزی که در آن کار می کنیم، وقتی انگشتانمان روی آن را مسواک می زنند، چه احساسی دارد: اینها همه راه هایی برای تمرین ذهن آگاهی هستند و می توانند هر روز انجام شوند. .

چند نفس عمیق در دکه حمام، پشت میز، در رفت و آمدمان، یا در آسانسور می تواند برای تمرکز ما و تسکین سیستم عصبی ما در بحبوحه یک روز پر استرس یا از نظر احساسی سنگین کافی باشد.

وقتی با بدن خود، با احساسات و عواطفی که احساس می کنیم هماهنگ می شویم، هر لحظه از زندگی روزمره ما نه تنها به یک کار طاقت فرسا تبدیل می شود، بلکه تبدیل به یک عمل زندگی، سکونت در لحظه حال می شود.

به راحتی فراموش می کنیم که لحظه حال تنها چیزی است که ما داریم. ذهن آگاهی راهی برای ارج نهادن به آن است.

با شما شروع می شود

آدام چکرود، بنیانگذار Spring Health، با تشریح راه هایی که به شما کمک می کند سفر خود را به سمت سلامت روانی بهتر آغاز کنید، اجلاس را به پایان رساند:

  • ارتباط آسان با مراقبتی که برای شما مناسب است
  • کسب مهارت‌ها و بینش‌هایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید تا بهترین احساس را داشته باشید
  • به شما کمک می کند تا سلامت روان خود را از طریق ابزارهای دیجیتال در اولویت قرار دهید تا در هر کجا و هر زمان از آن استفاده کنید
  • حمایت از سلامت روان برای کل خانواده شما

یک راه حل واحد برای تمام خانواده

Spring Health برای کل خانواده مراقبت می کند، از جمله یک ناوبر مراقبت اختصاصی که با کل واحد خانواده کار می کند تا مطمئن شود که همه به گونه ای کمک دریافت می کنند که از کل پشتیبانی می کند.

  • دسترسی سریع و آسان به درمان برای کودکان شش ساله
  • برنامه ریزی مستقیم با ارائه دهندگان کودک و نوجوان
  • مربیگری برای بزرگسالان و والدین
  • مراقبت شخصی، مدیریت دارو، تمرینات سلامتی
  • ناوبر مراقبت اختصاصی برای کمک به تشخیص نیازها و مراقبت مناسب شما

اگر نتوانستید به ما بپیوندید، برای لذت بردن از جلسات اجلاس دیر نیست. هر سه مورد درخواست را اینجا تماشا کنید.

Replay را تماشا کنید

جس مینارد

جس مینارد

جس یک نویسنده باتجربه است که کار فارغ التحصیلی را در زمینه مطالعات زنان به پایان رسانده و در یک پناهگاه خشونت خانگی کار می کند. او گروه‌های حمایتی را برای کودکان و نوجوانان راه‌اندازی می‌کند و مرتباً با بچه‌هایی که نیاز به حمایت بیشتری دارند ملاقات می‌کند. جس با عبادت از کنجکاوی خود پیروی می کند و متعهد است که از دانش و تجربیات زندگی انباشته خود برای بیان جنبه های انسان بودن استفاده کند.

۹ ژوئن ۲۰۲۲