نمونه برنامه غذایی ۳ روزه: تابستان ۲۰۲۰


کاسه ماست گرانولا با انار

وقتی جوان‌تر بودم، قطعاً فکر می‌کردم یکی از آن هک‌هایی باشم که صبحانه کامل درست می‌کند، تمام روز ورزش می‌کند و هنوز هم هر شب یک شام ۴ وعده‌ای سرو می‌کند. همانطور که معلوم است، من نیستم. کاملا.

حالا، من آن را یک پیروزی می‌دانم که وقتی تولی خواب است، بتوانید سه جزء را جمع‌آوری کنید. بنابراین، من تمام برنامه‌های غذایی‌ام را طوری طراحی می‌کنم که می‌دانم می‌توانم به طور واقع بینانه دنبالش کنم. این زندگی شما (و من!!!) را آسان تر می کند، نه سخت تر. بنابراین، ما تعداد مواد تشکیل دهنده را کم نگه می داریم، شما را مجبور می کنیم بیشتر اضافه کنید تا بتوانید چند روز باقی مانده غذا را بخورید، و یک راهنمای آماده سازی غذا اضافه می کنیم.

اگر شما یک حرفه ای NA هستید، تمرینات را می دانید – اینجاست قالب طرح ۳ روزه دارای وعده های غذایی از برنامه غذایی تابستانی. یا می توانید همه چیز را از اینجا دریافت کنید.

اگر در اینجا تازه کار هستید، ممکن است از خود بپرسید که “این برنامه غذایی دقیقا چیست؟”

را برنامه غذایی تابستانی ۴ هفته از وعده های غذایی، دستور العمل ها، میان وعده ها و دسرهای الهام گرفته از تابستان. همه برای حفظ بدن در حالت چربی سوزی طراحی شده اند.

چرا باید این برنامه غذایی را دریافت کنم؟

  1. من غذا را برای شما برنامه ریزی می کنم، بنابراین لازم نیست وقت خود را به دنبال دستور العمل ها، برنامه ریزی، تهیه لیست مواد غذایی و غیره صرف کنید.

  2. شما هنوز هم می توانید آنچه را که دوست دارید بخورید. یک لیست مبادله (لطفاً غذاهایی را که از آنها متنفر هستید نخورید) و یک راهنمای غذا خوردن در بیرون (لطفاً غذاهایی را که دوست دارید بخورید) وجود دارد.

  3. اینها غذاهای سریع، خوشمزه و مورد تایید خانواده هستند. کل طرح برای یک نفر طراحی شده است، بنابراین می توانید به راحتی دستور العمل ها را دو برابر کنید تا برای کل خانواده درست کنید.

  4. شما می توانید به سوزاندن چربی ادامه دهید و روی سلامتی خود کار کنید بدون اینکه زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن کنید.

صبر کن خب چیکار کنم

اینجا ثبت نام کنید. ایمیل خود را بررسی کنید (همه چیز فوراً برای شما ارسال می شود). برای چهار هفته آینده غذاهای خوشمزه و سالم بپزید. بسیار ساده.

آیا می خواهید اول آن را تست کنید؟ مشکلی نیست اینجا نمونه ۳ روزه فهرست کنید.

حالا به من بگو برای همه چیز چی می گیرم؟

  1. ۴ هفته وعده های غذایی و دستور العمل های برنامه ریزی شده.

  2. لیست های هفتگی خواربارفروشی ها را فهرست می کند تا دقیقا بدانید چه چیزی باید بخرید.

  3. غذا خوردن در بیرون از منزل راهنمای بازگشت به ساعات شادی در پاسیو است.

  4. راهنمای بخش + لیست تعویض برای استفاده در صورت وجود مؤلفه ای که دوست ندارید.

  5. راهنمای فریزر/آشپزخانه برای غذاهای فوق سریع، سالم و چربی سوز.

  6. راهنمای تنقلات و دسرهای سالم زیرا گاهی اوقات شما فقط به مقداری اضافی نیاز دارید.

اماده ای؟ اینجا ثبت نام کنید. سبد خرید به طور رسمی باز است. نه دقیقا؟ ابتدا یک نمونه طرح ۳ روزه دریافت کنید.

در اینجا برخی از دستور العمل هایی است که دریافت خواهید کرد:

توت فرنگی و آبلیمو. سالاد انبه مرغ و آووکادو. کاسه سوشی. سالاد استیک. ماهی ترد. نودل تاکو در یک کاسه. نان بروشتا. کاسه آب انبه سبز. سالاد مرغ مدیترانه ای. پودینگ تمشک، لیمو و چیا. سالاد تن ماهی ترد. تاکو ماهی با اسلای آناناس. ماهی قزل آلا با سبزیجات تابستانی بوداده. غذاهای مرغ باربیکیو. شیشه های سالاد آنتی پاستو. اسموتی هلو پینه دوز. سالاد استون فروت. جیب های شام میگوی کاجون.

من همچنین چند پرسش متداول سریع برای شما آماده کردم!

س: من نمی توانم ____ بخورم یا ____ را دوست ندارم – آیا این برنامه غذایی برای من مناسب است؟

ج: بله! یک منوی تجاری برای کمک به شما برای تبادل آسان وجود دارد. برنامه غذایی در حال حاضر از نظر لبنیات و گلوتن بسیار کم است، بنابراین این دو تبادل رایج مفید هستند.

س: آیا هنوز می توانم برای غذا خوردن بیرون بروم؟
ج: بله! برای کمک به شما یک راهنمای غذاخوری دریافت خواهید کرد.

س: هنوز هم می توانم قهوه بخورم؟

ج: هه! به معنای واقعی کلمه هیچ چیز ممنوع نیست. این واقعاً فقط به این منظور است که به شما کمک می کند تا وعده های غذایی خود را سازماندهی کنید تا مجبور نباشید وقت خود را صرف تهیه غذاهای سالم و لیست های مواد غذایی کنید.

یکی بیشتر. زمان.

اینجا را کلیک کنید تا همه شما ثبت نام کنید و اگر فقط می خواهید در حال حاضر از طرح نمونه ۳ روزه انصراف دهید، اینجا را کلیک کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر