نمونه برنامه غذایی ۳ روزه: پاییز ۲۰۲۰


نمونه برنامه غذایی 3 روزه پاییز

من قصد دارم این را کوتاه و شیرین نگه دارم زیرا می دانم که ۹۸٪ از شما به لینک برنامه غذایی پایین بروید. من به آن احترام می گذارم (اما بر روی ۲٪ نیز فریاد می زنم).

آخرین برنامه غذایی ما برای پاییز محبوب ترین برنامه غذایی ما بود. ما چیزهای زیادی برای زندگی داشتیم. بنابراین، ما چند مورد دلخواه از برنامه قبلی را نگه داشته ایم (مانند، به معنای واقعی کلمه چند مورد) و همه چیزهای دیگر را به روز کرده ایم تا مطمئن شویم همه شما یک برنامه جدید برای عبور از این پاییز دیوانه کننده دارید.

خوب، برای جمعیت “عجله کنید و برنامه غذایی را به ما بدهید”، این برنامه رایگان ۳ روزه (!!!) پاییزی ما است. آن را امتحان کنید و آن را دوست دارید؟ طرح کامل را از اینجا دریافت کنید.

برای شروع، در اینجا چند نکته وجود دارد:

همه که شامل؟

  • ۴ هفته وعده های غذایی و دستور العمل های برنامه ریزی شده.

  • لیست های هفتگی خواربارفروشی ها را فهرست می کند تا دقیقا بدانید چه چیزی باید بخرید.

  • غذا خوردن در بیرون از منزل راهنمای بازگشت به ساعات شادی در پاسیو است.

  • راهنمای بخش + لیست تعویض برای استفاده در صورت وجود مؤلفه ای که دوست ندارید.

  • راهنمای فریزر / انباری برای غذاهای فوق سریع، سالم و چربی سوز.

  • راهنمای تنقلات و دسرهای سالم زیرا گاهی اوقات شما فقط به مقداری اضافی نیاز دارید.

اماده ای؟ اینجا ثبت نام کنید. سبد خرید به طور رسمی باز است. نه دقیقا؟ ابتدا یک نمونه طرح ۳ روزه دریافت کنید.

در اینجا برخی از دستور العمل هایی است که دریافت خواهید کرد:

کاسه تخم چیا ادویه کدو تنبل. سوپ خامه ای مرغ و قارچ. آب پای سیب با جو. شام تابه برگ سوسیس پاییزی. قهوه و ادویه پروتئین کدو تنبل. کدو تنبل تند و فلفل تند. بوقلمون آسیاب شده، کلم برنج و فلفل شکم پر. ساندویچ مرغ بدون استخوان آهسته پز. کاری کدو تنبل و سبزیجات تایلندی. کاسه کلم پیچ. پخت ماکارونی پنیری. سوپ تورتیلا مرغ پوبلانو. اسپاگتی با کدو حلوایی و مریم گلی.

صبر کن خب پس چیکار کنم؟

اینجا ثبت نام کنید. ایمیل خود را بررسی کنید (همه چیز فوراً برای شما ارسال می شود). برای چهار هفته آینده غذاهای خوشمزه و سالم بپزید. بسیار ساده.

آیا می خواهید اول آن را تست کنید؟ مشکلی نیست در اینجا لیست مدل های ۳ روزه است.

هنوز سوالی دارید؟ در اینجا سؤالات متداول در مورد شب وجود دارد.

س: من نمی توانم ____ بخورم یا ____ را دوست ندارم – آیا این برنامه غذایی برای من مناسب است؟

ج: بله! یک منوی تجاری برای کمک به شما برای تبادل آسان وجود دارد. برنامه غذایی در حال حاضر از نظر لبنیات و گلوتن بسیار کم است، بنابراین این دو تبادل رایج مفید هستند.

س: هنوز هم می توانم برای غذا خوردن بیرون بروم؟

ج: بله! برای کمک به شما یک راهنمای غذاخوری دریافت خواهید کرد.

س: هنوز هم می توانم قهوه بخورم؟

ج: هه! به معنای واقعی کلمه هیچ چیز ممنوع نیست. این واقعاً فقط به این منظور است که به شما کمک می کند تا وعده های غذایی خود را سازماندهی کنید تا مجبور نباشید وقت خود را صرف تهیه غذاهای سالم و لیست های مواد غذایی کنید.

یکی بیشتر. زمان.

اینجا را کلیک کنید تا همه شما مشترک شوید، اینجا برای جزئیات بیشتر، و اگر فقط می خواهید فرم طرح ۳ روزه را فعلا غیرفعال کنید، اینجا را کلیک کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر