نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، اینجاست. گرما.

ما عاشق نور خورشید خود در تگزاس هستیم ، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در تابستان که نیازی به عرق زیاد ندارید. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن ، چه تابستان باشد و چه نباشیم ، کاملاً آگاه هستیم ، اما این اصل باید تکرار شود. آب برای سلامتی ما و همچنین هوایی که تنفس می کنیم ضروری است.

آب رسانی به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را می پوشاند. همانطور که یک رودخانه برای حفظ حیات در یک منظره خشک پشتیبانی می کند ، آب برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن ما ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما را تامین می کند.

حالا فکر کنید وقتی فعالیت بدنی دارید و عرق می کنید چقدر اهمیت دارد! چگونه خطر کم آبی بدن را کاهش دهیم؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بدون فکر کردن به آن بگذرانید؟ هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و به تدریج در طول روز بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. ممکن است طعم این نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع ، قند و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار افزایش دهید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای سرشار از آب لذت ببرید.
    محصولات تازه راهی ارگانیک برای حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایع را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi ما که دارای کنترل آب و هوا و گرما و رطوبت هستند تمرین می کنید ، می توانید بدن خود را قبل از آگاهی از مایعات و الکترولیت ها تخلیه کنید.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در کولر گازی هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن در هر زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع و پی در پی
  • ادرار نکنید

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببرید ، در امان باشید – و شما را در سالن های ورزشی Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید