کاهش وزن. * آه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – این به سادگی دشوار است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل واحدی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز به همراه دارد.

بنابراین ، قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

اینها چیزهای خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید کرد.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر خود را ترسیم کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود به موفقیت دست یافته اید – که این انگیزه را برای ادامه راه شما ایجاد می کند! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • به رژیم غذایی خود توجه کنید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب در هنگام خرید را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر را ذخیره کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین ها و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا هیدراته نگه دارید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیت هایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و روال عادی ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به چنین تمریناتی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، قدم های کوچک بردارید. دریابید که آیا با فعال کردن عضلات ، استقامت شما افزایش می یابد یا خیر.

با 4 مکان در Corpus Christi بزرگتر ، Fritz Fitness کنار گذاشته می شود تا شریک سفر شما باشد. باشگاههای ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و کمپ بوت ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.