نکات ورزشی در زمانی که زمان وجود ندارد – تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Erseyers شرکت کرده اید ، می دانید که آموزش چقدر هیجان انگیز است. وقتی عرق می کنید و عضله می سازید ، می توانید از حضور همه لذت ببرید ، بنابراین می توانید چند تمرین را انجام دهید ، اما اگر همیشه برای ZUMBA® وقت ندارید ، چطور؟

همه گاهی مشغول می شوند و احساس می کنند دنیا هر روز می گذرد شلوغ تر می شود ، اما این بدان معنا نیست که به تعویق انداختن ورزش در طولانی مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن ورزش به دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، خلق و خوی شما را پایین بیاورد و حتی بعداً منجر به مشکلات سلامتی شود.

با این حال ، شما نباید زمان زیادی برای ورزش داشته باشید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود ادغام کنید

ورزش خوب به دلیل تلاشی که می کنید موثر است ، نه به خاطر وسایلی که برای انجام آن استفاده می کنید.

پیاده روی کمی سریعتر و حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن چیزی نیست که از آن لذت ببرید ، می توانید به جای گزینه معمولی سفر ، با دوچرخه به محل کار خود بروید یا حتی گوساله ای بلند کنید و منتظر قطار باشید. اگر در داخل خانه رانندگی می کنید ، حتی کشیدن شکم به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید و به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات می تواند بسیار شلوغ باشد و وقت آزاد برای بلند کردن وزنه یا دویدن برای شما باقی نگذارد. با این حال ، تمایز بین این لحظات و زمان هایی که زمان تمرین شما مملو از کارهای شلوغ غیر ضروری است ، بسیار مهم است.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید هفته ای چند بار برای شروع تمرین 30 دقیقه ای وقت بگذارید تا شروع کنید. حتی اگر برای یک تمرین 30 دقیقه ای وقت بگذارید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

آموزش خرد را بپذیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورزش هنگامی که احساس می کنید وقت ندارید یا علاقمند به کلاس های آموزش متقابل هستید که در South erseyers موجود است ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید