ورزش چربی پا پاهای فرم دار و زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را ضخیم و زیبا کنند. به خصوص در ناحیه ران ، که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. به شما پیشنهاد می کنیم برای ضخامت پا ورزش کنید. در اینجا ما شما را با روش های تمرین برای افزایش چربی در پاها آشنا می کنیم.

تمرینات چربی ساق پا

در دنیای امروز که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راههای زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی ماندگار و مطمئن باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش های معرفی شده برای پر کردن ران ها می تواند برای سلامتی شما مضر باشد یا دوام چندانی نداشته باشد. حال می خواهیم چند تمرین را برای پر کردن پاهای شما به منظور داشتن پاهای زیبا و خوش فرم به کمک این تمرینات و ورزش ها به شما معرفی کنیم.

• در قسمت پایین تنه چمباتمه بزنید

اسکوات در قسمت پایین بدن به عنوان تمرین برای ضخامت ساق پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با آن پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، چمباتمه زدن در قسمت پایین بدن است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پاها تأثیر می گذارد و آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. انجام حرکت اسکوات ، تنه و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و با کمک این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانوها را خم کنید تا خود را پایین بیاورید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و باید کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت اسکوات هستید ، زانوهای شما اصلاً نباید از انگشت شست پاتون بیرون بیاید. هنگامی که موقعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• شروع به حرکت کنید

حرکت دیگری که به شما کمک می کند پاهایی ضخیم و زیبا داشته باشید ، حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پاها را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن شما کمک می کند. برای حرکت پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت قرار دهید و کاملاً راست بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ باید در جای خود باشد و فقط پای راست باید به جلو بیرون بیاید. زانوی پای راست باید با زاویه 90 درجه باشد ، نه در مقابل انگشت پای پاتون.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما نباید به زمین برخورد کند. هنگام انجام این تمرین ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. می توانید حرکت پرتاب را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش پای ران

ورزش پای ران

در قسمت قبل با مجموعه ای از تمرینات چربی ساق پا آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پری پاهای شما نگذارد ، اما اگر شما بخشی سالم از زندگی خود را تشکیل دهید و این کار را به طور منظم انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که خوش تیپ ترین و زیبا ترین پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. اکنون ، در این قسمت ، می خواهیم یک سری تمرینات پر کننده پا را به شما معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آنها رانهای پاتون را در فرم خوب و زیبا قرار دهید.

معمولاً پر شدن و فرم دادن ران ها برای خانم ها بسیار مهم است و هر لباسی را که می پوشند جذاب و زیبا جلوه می دهد. حال بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل به اسکات چربی پا اشاره کردیم و گفتیم این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. یک حرکت اسکوات انجام دهید تا رانهای پاتون در فرم خوب و زیبا قرار گیرند.

برای انجام این تمرین ، مانند اسکواتی که به شما گفتیم ، با این تفاوت که باید پاها را کمی بیشتر از شانه ها باز کنید. به این ترتیب ، عضلات چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات ورزش اسکوات را فراموش نکنید. اوه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن اسکوات انجام دهید.

• تخته گردان

تمرین دیگری که برای ضخامت ران بسیار مثر است ، تخته دوار است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین صاف باشد و هنگامی که تمام بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، با کل نوک انگشتان و ساعد خود که هر دو روی زمین هستند ، وزن کل بدن خود را تحمل کنید.

حالا بازوی چپ خود را از روی زمین بلند کرده و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، بازوی خود را کاملاً مستقیم به سمت بالا بلند کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا بازو را با چرخاندن تمام بدن به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای بازوی بعدی و طرف بعدی بدن خود انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و پشت باید کاملاً صاف باشد ، زانوها نباید به هیچ وجه زمین را خم کرده یا لمس کنند و به طور کلی شکم باید کاملاً سفت شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پلی برای یک لگن

پلی برای یک لگن

تنها باسن لگن یک ورزش برای ضخامت پاها و همچنین یک باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. این تمرین را باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و بازوها نزدیک بدن انجام دهید. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

حالا با کمک یک پا و قدرت بالاتنه ، یک پا را کاملا صاف کنید و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با قدرت ساق ، که هنوز خم شده است و عضلات شکم انجام دهید. شما می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• روی صفحات اجرا شود

راه اندازی مهمانی ها

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پا ، راه اندازی کناره ها است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و در فرم خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین باید صاف بایستید و دستان خود را روی قفسه سینه نگه دارید.بالاتنه باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که می توانید به سمت راست ببرید.

پاتون باید راست باشد و زانوهایش به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشت بیرون بیاید و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید ، سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

ویدئوهای تمرینی برای پا های چاق

تا به حال ، ما یک سری حرکات مفید و م forثر برای ضخامت پا را معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات چربی پا وجود دارد که می توانید از آنها برای داشتن پاهای زیبا استفاده کنید. اما نکته این است که شما باید تمرینات را به درستی انجام دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم اگر مبتدی هستید ، حتماً از ویدیو با حرکات ورزشی برای ضخامت پا کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما نظریه این ورزش ها را چقدر خوب توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های خود آسیب می رسانید و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

بنابراین ، بهتر است اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، تماشای فیلم آموزشی را فراموش نکنید و به جزئیات توجه کنید. در فیلم آموزشی به نکات مهم و قابل توجهی اشاره شده است و شما حتی اگر از ورزش و تمرینات ورزشی آگاهی قبلی ندارید می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت ، ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را معرفی کرده ایم. اکثر افرادی که اندام باریکی دارند می خواهند پاهای آنها ضخیم و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات را معرفی کنیم که به پر و ساختن عضلات پاها در این قسمت کمک می کند تا بتوانید با این تمرین پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزش ها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید با مرور نظریه تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید