پاستا وگان پستو – غذاهای دبی متخصص رژیم


اجازه ندهید تابستان بدون تهیه این ماکارونی پستوی ساده وگان به پایان برسد. به غیر از ریحان تازه، تنها چیزی که نیاز دارید یک چند پایه انباری مانند پاستا، پسته و روغن زیتون برای تهیه این غذای خوشمزه ماکارونی.

پاستا وگان پستو

این پست شامل پیوندهای مربوط است. خرید از طریق پیوندهای وابسته، از غذاهای Debbie Dietistian بدون هزینه اضافی برای شما پشتیبانی می کند.

از زمانی که من دستور پخت ماکارونی را اینجا در وبلاگ قرار داده ام، سال ها می گذرد! این ماکارونی پستو وگان به طرز فریبنده ای ساده اما بسیار خوشمزه است. من باید کمی ریحان تازه در دست بگیرم تا بتوانم دوباره درست کنم. با پایان یافتن تابستان اینجا در سرزمین شیکاگو، این غذای عالی برای استفاده از آخرین گیاه ریحانی است که ممکن است در ایوان/حیاط خود داشته باشید.

پستو وگان در کاسه کوچک با قاشق

آیا پستو وگان است؟

دستور العمل های سنتی پستو معمولاً شامل پنیر پارمزان است بنابراین گیاهخوار نیستند. پستو پسته در این دستور غذای گیاهی است زیرا ما پنیر را کنار گذاشتیم. در عوض، این پستو طعم زیادی از پسته و روغن زیتون می گیرد. برخی از افراد مخمر تغذیه ای را به پستوی گیاهی خود اضافه می کنند تا طعم “پنیر” را از پارمزان اضافه کنند، اما من احساس کردم این پستو بدون آن به اندازه کافی خوش طعم است. به علاوه، من متوجه می شوم که وقتی مخمر مغذی را به پستو اضافه می کنید، مقداری از رنگ سبز روشن را از دست می دهد.

مواد تشکیل دهنده ماکارونی پستو وگان

آنچه برای تهیه این دستور غذا نیاز دارید

  • پاستا فتوچینی: شما می توانید از هر شکل ماکارونی که ترجیح می دهید استفاده کنید، اما من واقعاً فتوچین را با این دستور پستو دوست داشتم. با استفاده از ماکارونی بر پایه لوبیا/حبوبات، پروتئین را افزایش دهید. برای اینکه آن را فاقد گلوتن کنید، از ماکارونی بدون گلوتن استفاده کنید.
  • ریحان تازه: ریحان تازه برای پستو بهترین است. به دنبال برگ هایی باشید که پژمرده نشده اند.
  • پسته: من عاشق استفاده از پسته در دستور العمل های وگان مرزه مانند این پاستا پاستو هستم پارمزان وگان آسان. پستو سنتی معمولاً به آجیل کاج نیاز دارد که می‌توانید در اینجا از آن استفاده کنید یا می‌توانید زیر گردو را برای پسته استفاده کنید.
  • روغن زیتون: این واقعا بهترین روغن برای استفاده برای پستو است – من توصیه نمی کنم روغن دیگری را در اینجا قرار دهید.
  • لیمو: کمی آب لیموی تازه در این پستو واقعاً به روشنایی می بخشد و غنای روغن زیتون را یکنواخت می کند. هنگام سرو برای طعم دیگری از طعم لیموی روشن، فقط کمی پوست لیمو در انتها اضافه می کنید.
  • سیر: حبه های سیر تازه ترجیح داده می شود، اما می توانید به جای آن از ۱ قاشق چایخوری سیر گرانول شده استفاده کنید.
  • نمک و فلفل سیاه

گام به گام

  • آب را به یک قابلمه متوسط ​​تا بزرگ اضافه کنید و به مقدار زیاد نمک بزنید. روی حرارت زیاد به جوش بیاورید. پاستا خود را به آب در حال جوش اضافه کنید و بر اساس دستورالعمل بسته بندی تا زمانی که آل دنته شود بپزید. من فتوچینی را برای این دستور دوست دارم اما می توانید از هر شکل ماکارونی که دوست دارید استفاده کنید. ۱/۴ فنجان از آب پاستا را قبل از آبکش کردن پاستا از آبکش ذخیره کنید.
  • تمام پستو را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و پوره کنید تا یکدست شود. غذاساز را چند بار مکث کنید تا کناره های آن را با کاردک خراش دهید تا همه چیز پوره شود.
  • من دوست دارم ماکارونی پخته شده را به یک ماهیتابه با سر کم منتقل کنم و پستو را هم بزنم. ۱-۲ قاشق غذاخوری آب ماکارونی ذخیره شده اضافه کنید تا پستو به رشته های پاستا بچسبد.
  • برای سرو، پاستاهای پخته شده را به کاسه ها منتقل کنید و با نمک، فلفل، برگ سیر تازه و کمی پوست لیمو یا لیمو تزیین کنید. پارمزان وگان من.

فواید پستو برای سلامتی

آیا پستو برای شما خوب است؟ از آنجایی که چربی بالایی دارد، ممکن است شنیده باشید که پستو سالم نیست. مانند هر چیز دیگری در مورد غذا و تغذیه، تعادل کلیدی است. پستو یک گزینه سس خوشمزه است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.

  • ریحان منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی مانند بسیاری از گیاهان است. همچنین منبع غنی ویتامین K است که برای لخته شدن خون مهم است اما در سلامت استخوان ها نیز نقش دارد.
  • روغن زیتون منبع خوبی از چربی های تک غیراشباع سالم برای قلب و ویتامین هایی مانند E و K است. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. روغن زیتون به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است و با بسیاری از فواید سلامتی بالقوه مانند کاهش خطر بیماری قلبی و سرطان مرتبط است.
  • پسته سرشار از فیبر و پروتئین هستند که آنها را به یک میان وعده گیاهی عالی تبدیل می کند. آنها همچنین دارای چربی های تک و چند غیراشباع سالم برای قلب هستند که می تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.

نکاتی برای ساخت و ذخیره سازی

  • ساخت پیش رو: می‌توانید به راحتی پستو را زودتر درست کنید و آن را در یک شیشه سرپوشیده یا ظرف تاپرور تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید. هنگامی که آماده استفاده است، فقط با پاستا پخته شده خود بریزید.
  • فروشگاه: باقیمانده ماکارونی پستو پسته را می‌توان تا ۵ روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کرد و در صورت آماده‌بودن می‌توان آن را دوباره در مایکروویو گرم کرد.
  • فریزر: می توانید پستو را جداگانه فریز کنید. فقط آن را به یک سینی یخ اضافه کنید و یک شبه فریز کنید. مکعب های پستو یخ زده را به کیسه زیپی منتقل کنید و تا ۶ ماه در فریزر نگهداری کنید. پس از آماده شدن برای استفاده، مکعب ها را با ماکارونی پخته در یک تابه داغ بریزید.

طرز سرو این پاستا پستو

برای کامل کردن وعده غذایی، این پاستا پستوی گیاهی را با پروتئینی مانند سوسیس گیاهی همراه کنید یا مقداری نخود یا لوبیا سفید کنسرو شده بریزید. همچنین می‌توانید از ماکارونی بر پایه لوبیا یا حبوبات برای تشکیل پروتئین در ظرف نهایی استفاده کنید و با سالاد یا سبزیجات پخته سرو کنید.

دستور العمل های بیشتر ماکارونی که دوست خواهید داشت

پاستا پسته وگان پستو

پاستا وگان پستو

خلق شده توسط: دبی متخصص تغذیه

اجازه ندهید تابستان بدون تهیه این ماکارونی پستوی ساده وگان به پایان برسد. به غیر از ریحان تازه، تنها چیزی که برای تهیه این غذای ماکارونی خوشمزه نیاز دارید، چند غذای اصلی مانند پاستا، پسته و روغن زیتون است.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

عناصر

  • ۸ اونس رشته فرنگی فتوچینی پاستا
  • ۲ فنجان ها برگ ریحان تازه بسته بندی شده
  • ۲-۴ میخک ها سیر
  • ۱/۳ فنجان پسته بدون نمک
  • ۱/۲ فنجان روغن زیتون
  • ۲ قاشق چای خوری آب لیمو ترش تازه
  • ۱/۲ قاشق چایخوری نمک دریا
  • ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی
  • برای سرو: پوست لیمو، فلفل سیاه، برگ ریحان

دستورالعمل ها

  • آب را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید و به مقدار زیاد نمک بزنید. بگذارید بجوشد و پاستا را اضافه کنید. طبق دستورالعمل بسته، ۱/۴ فنجان آب پاستا را برای پستو رزرو کنید.

  • تمام مواد پستو (ریحان، سیر، پسته، روغن زیتون، آب لیمو، نمک و فلفل) را به غذاساز اضافه کنید. نبض بزنید تا سس غلیظی شکل بگیرد.

  • ماکارونی پخته شده را در پستو بریزید. حدود ۱-۳ قاشق غذاخوری آب ماکارونی ذخیره شده را به میزان لازم اضافه کنید تا پستو رقیق شود و روی رشته ها را بپوشانید.

  • برای سرو، مقدار بیشتری فلفل سیاه و مقداری پوست لیموی تازه بپاشید.

تغذیه

خدمت: ۱/۴ دستور پخت | کالری: ۵۱۰کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۴۶g | پروتئین: ۱۰g | چربی: ۳۳.۵g | چربی های اشباع شده: ۴.۵g | چربی های چند غیر اشباع: ۲۹g | سدیم: ۲۹۰میلی گرم | فیبر: ۳g | قند: ۲g

تعاملات خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.