پنیر خامه ای فلفل شکم پر | ظروف دبی متخصص تغذیه


در اسرع وقت به یک پیش غذا روی میز نیاز دارید؟ این فلفل های شکم پر پنیر خامه ای ۳ ماده هستند و درست کردن آن فقط ۵ دقیقه زمان می برد. آنها یک پیش غذای خوشمزه و سالم هستند که برای یک شب آرام با دوستان عالی هستند.

به دنبال یک پیش غذای سریع و آسان برای سرو در گردهمایی بعدی خود هستید؟ این فلفل های پر شده با پنیر خامه ای عالی هستند – فقط ۳ ماده و در ۵ دقیقه آماده می شوند. مدتی است که اینها را برای بسته بندی ناهار خود درست می کنم، اما فکر کردم بالاخره دستور غذا را به اشتراک بگذارم زیرا تعطیلات فرا رسیده است و همه می توانند از یک پیش غذای آسان استفاده کنند!

چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • فقط ۳ ماده و در حدود ۵ دقیقه آماده – چقدر عالی است!
  • یک پیش غذای رنگارنگ، سرگرم کننده و سالم تر.
  • ایده آل برای تعطیلات! یک پیش غذای آسان که به خوبی با نوشیدنی ها و میان وعده ها برای یک شب معمولی با دوستان هماهنگ می شود.

یادداشت ها و جایگزین های مواد تشکیل دهنده

مواد فلفل کوچک پر شده در کاسه ها.
  • فلفل مینی میان وعده: این فلفل های کوچک شیرین برای پر کردن فقط با مقدار مناسب پنیر خامه ای مناسب هستند.
  • پنیر خامه ای: با پنیر خامه ای مورد علاقه خود پر کنید – تقریباً هر نوعی برای این فلفل ها مفید است. من دوست دارم با استفاده از پنیر خامه ای گیاهی، این وگان را درست کنم. (مورد علاقه من پنیر خامه ای با طعم پیازچه از Kite Hill است.)
  • همه چیز چاشنی نان شیرینی: ترکیب عالی پیاز، سیر، دانه های خشخاش، دانه های کنجد و نمک به این فلفل های کوچک طعم می بخشد.

نکته برای پر کردن فلفل ها

فیل پنیر خامه ای خود را به کیسه شیرینی پزی یا کیسه زیپلاک اضافه کنید. نوک آن را از گوشه برش دهید و از آن برای لوله کردن پنیر خامه ای داخل فلفل استفاده کنید. به همین راحتی و کمتر آشفتگی!

فلفل های شکم پر مینی که در بشقاب چیده شده اند.

تغییرات

  • از پنیر خامه‌ای طعم‌دار مانند پیازچه و پیاز، سبزیجات باغی یا سبک بوفالو استفاده کنید.
  • به جای پنیر خامه ای، فلفل های خود را با مقداری دیپ پیاز فرانسوی پر کنید. اکنون چندین برند وجود دارد که دیپ پیاز وگان فرانسوی را درست می‌کند، بنابراین شما می‌توانید این لبنیات را نیز رایگان تهیه کنید!
  • مقداری اسفناج را برای رنگ و مواد مغذی اضافی به مواد اضافه کنید. اسفناج خرد شده یخ زده را آب کنید و رطوبت اضافی آن را بگیرید. پنیر خامه ای را به یک کاسه اضافه کنید و اسفناج را هم بزنید، سپس فلفل های خود را پر کنید.
  • فلفل های خود را با هوموس پر کنید و سپس با پیازچه خرد شده یا کمی پاپریکا تزئین کنید.
  • فلفل های خود را با لوبیا یا لوبیای سرخ شده پر کنید، با پنیر بپاشید. آنها را در یک لایه روی سینی فر بچینید و بپزید تا پنیر آب شود. با مقداری گشنیز خرد شده تزئین کنید.
فلفل های شکم پر مینی در جعبه بنتو با هویج، برش های اغذیه فروشی، سیب و کراکر.

با این فلفل ها چی سرو کنیم

  • در کنار سایر پیش غذاها سرو کنید. این فلفل های شکم پر یک پیش غذای سرگرم کننده و آسان برای مهمانی ها هستند. چند گزینه عالی برای پیش غذا در لینک زیر آمده است. آیا به یک کوکتل برای همراهی با پیش غذایتان نیاز دارید؟ در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من وجود دارد: مارگاریتا رزماری ساده، کوکتل کامبوچا تمشک زنجبیل، و سنگریا انار.
  • آنها را به تنهایی به عنوان میان وعده بخورید. از آنجایی که می توانید آن ها را برای چند روز در یخچال نگهداری کنید، من دوست دارم فلفل های پر شده اضافی را با کمی پاپ کورن خانگی یا چند کراکر میل کنم. یک گزینه عالی برای یک میان وعده بعد از ظهر متعادل که شما را تا شام راضی نگه می دارد.
  • آنها را در ناهار خود بسته بندی کنید. عاشق بسته بندی این فلفل های کوچک سرگرم کننده در یک جعبه بنتو با کراکر، سبزیجات، آجیل و برش های اغذیه فروشی دیگر هستید. اینها را بررسی کنید ایده های آسان ناهار وگان جایی که من قبلا این فلفل ها را نشان داده ام!

دستور العمل های پیش غذای بیشتری که دوست خواهید داشت

پنیر خامه ای فلفل شکم پر

خلق شده توسط: دبورا مورفی

من عاشق این فلفل‌های پر شده با پنیر خامه‌ای هستم، زیرا آن‌ها یک پیش‌غذای مفرح و سالم را درست می‌کنند که برای هر لحظه آخری با هم عالی است. فقط ۳ ماده!

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

عناصر

  • ۱۰ فلفل مینی میان وعده
  • ۱/۲ فنجان پنیر خامه ای وگان (~۴ اونس) من پنیر خامه ای پیازچه کایت هیل را دوست دارم
  • ۲ قاشق غذاخوری همه چیز چاشنی نان شیرینی

دستورالعمل ها

  • فلفل های کوچک را از وسط نصف کنید و دانه های آن را بردارید.

  • از یک قاشق برای پر کردن هر نیمه با پنیر خامه ای استفاده کنید یا پنیر خامه ای را به کیسه لوله بریزید و آن را به هر نیمه فلفل وارد کنید.

  • نصف فلفل پر شده را با همه چاشنی های نان شیرینی بپاشید.

یادداشت

  • من دوست دارم اینها را با استفاده از پنیر خامه ای گیاهی وگان/بدون لبنیات درست کنم. برند مورد علاقه من کایت هیل است. طعم پیازچه خیلی خوبه!
  • می خواهید آنها را گرم سرو کنید؟ فلفل ها را داخل قالب بریزید و در فر با دمای ۴۰۰ درجه به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه بپزید.

تغذیه

خدمت: ۵نصف فلفل | کالری: ۱۰۰کیلو کالری | کربوهیدرات ها: ۷g | پروتئین: ۳g | چربی: ۸g | چربی های اشباع شده: ۳g | چربی های چند غیر اشباع: ۰.۱g | چربی اشباع شده: ۰.۰۱g | سدیم: ۵۰۶میلی گرم | پتاسیم: ۱۴۸میلی گرم | فیبر: ۳g | قند: ۴g | ویتامین A: ۲۱۹۲IU | ویتامین سی: ۹۰میلی گرم | کلسیم: ۲۳میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

تعاملات خواننده

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. با نحوه پردازش داده های نظر خود آشنا شوید.