چند راه شناخته شده برای غلبه بر باورهای محدود


محدود کردن باورها از بسیاری جهات مانع ما می شود.

از تبلیغات در محل کار

راه اندازی این کسب و کار که همیشه آرزویش را داشتیم.

ظاهر شدن و بودن همسر، مادر، دوست، خواهر یا عشقی که واقعاً می خواهیم باشیم…

برای برخی از باورهای محدود کننده – ما می دانیم آنها چیست – ما “سوزن را حرکت می دهیم”.

با این حال، برخی از باورهای محدود کننده در دوران جوانی قبل از اینکه فرصتی پیدا کنیم، با چشمان بزرگسال برای درک آنچه در آن زمان تجربه می کردیم، بر ما نقش بسته بود.

این باورهای محدود کننده مانند برنامه های کامپیوتری شایعی هستند که بدون اطلاع ما “فعال می شوند”.

حواس ما را پرت می کند

ما را خراب کنند

ما را از شاد بودن باز می دارد.

یک زمینه جالب در روانشناسی به نام “تکنیک های جدول زمانی” برای کمک به افراد در شناسایی باورهای محدودی که ریشه در ناخودآگاه دارند و بدون اطلاع ما “فعال می شوند” طراحی شده است.

اگر بتوانید باورهای محدود کننده ای را که شما را عقب نگه داشته اند، کشف کنید، چه می کنید؟

من در این زمینه از روانشناسی کار کرده و آموزش دیده ام و باید بگویم که این یکی از شگفت انگیزترین چیزهایی است که تا به حال دیده ام!

اگر از پرخوری، حفر غذا، پرخوری و اعتیاد به غذا رنج می برید، چرا این مهم است؟

ببینید پرخوری و تسلیم شدن به هوس مشکلی ندارد. آنها علائم مشکل هستند.

علائم آنچه شما را به پرخوری تحریک می کند – نتیجه این است که بدن شما به دنبال راهی برای مقابله با آن است.

اگر به ریشه مشکل برسیم – ما “اتصال کوتاه” می کنیم، واکنش زنجیره ای که باعث می شود شما پرخوری کنید و به هوس غذایی تسلیم شوید.

یک جلسه برنامه ریزی کنید تا یاد بگیرید چگونه بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید!

این معقول است؟

در زیر نظر بدهید.

با عشق فراوان،

دکتر گرانت



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر