چند نکته در مورد مدیریت زمان و کاهش استرس کاری


© عکس آنا شوتس |  پیکسل ها

منبع: © عکس آنا شوتس | پیکسل ها

اکنون ۱۵ ماه است که به عنوان روان درمانگر در یک سازمان روان درمانی از راه دور کار می کنم. این شرکت ۱۰۰% سلامت از راه دور است – هرگز به صورت حضوری برنمی گردد. هر پزشک در خارج از خانه خود کار می کند. ما در هفت یا هشت ایالت در سراسر کشور هستیم و در حال رشد هستیم.

من همچنین با پزشکان بالقوه برای شرکت مصاحبه می کنم که به نوعی جالب است. من یکی از مصاحبه کننده های باتجربه را زیر سایه انداختم و بعد آماده بودم که خودم بیرون بروم. این برای من به عنوان یک درونگرا یک چالش است، اما دیدن این همه پزشکان مختلف و قرار گرفتن در معرض شخصیت های مختلف جالب است. گاهی اوقات تصمیم گیری سخت است، اما کسی هست که در صورت نیاز می توانم با او در مصاحبه صحبت کنم.

من در برخی از پست های خود اشاره کرده ام که در حوزه کارآفرینی نیز قدم برداشته ام. من شرکت خود را در سال ۲۰۲۰ پس از تکمیل یک برنامه آموزش کارآفرینی ۶۰ ساعته راه اندازی کردم، اما امسال پس از شرکت در یک دوره فشرده کارآفرینی شتابان، مدل کسب و کار خود را تغییر دادم.

و حرفه نویسندگی آزاد من در حال پیشرفت است. پس از بیش از ۱۰ سال انتشار در مجلات ادبی و گلچین ها (برای پرداخت به صورت کپی)، بالاخره در مجلات آنلاینی منتشر می شوم که پولی دارند. آره

بنابراین، سوال کلیدی این است چگونه. چگونه زمان خود را مدیریت کنم و چگونه استرس کاری را مدیریت کنم؟

مدیریت زمان من

من واقعاً سحرخیز هستم بدون ساعت زنگ دار. نمی دانم چرا. من همیشه همینطور بوده ام. حوالی ساعت ۴ صبح از خواب بیدار می شوم، یک فنجان قهوه می نوشم و یا در شرکتم مشغول به کار می شوم یا در حال نوشتن یا ویرایش یک مقاله آزاد هستم. من یک تقویم کاغذی بسیار دقیق را با مداد با تاریخ های سررسید و همچنین تاریخ های کلیدی در طول مسیر نگه می دارم تا مطمئن شوم که در پروژه هایم پیشرفت می کنم. من همچنین از مسدود کردن زمان برای پروژه‌های طولانی استفاده می‌کنم، که در آن یک بلوک دو یا سه ساعته از زمان را برای اختصاص دادن به یک پروژه با تمرکز یکجانبه کنار می‌گذارم. سعی می کنم تا حد امکان وقفه ها را به حداقل برسانم. این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما اگر واقعاً نیاز به تمرکز داشته باشم، آپارتمانم را ترک می کنم و برای کار به یک کافی شاپ می روم. من در آنجا حواس پرتی کمتری نسبت به آپارتمانم پیدا می کنم.

من صبح‌های شنبه در شغل تمام وقتم کار می‌کنم، اما بقیه آخر هفته معمولاً به کار روی شرکت و پروژه‌های آزاد من می‌گذرد. آخر هفته ها مانند بوم های خالی هستند که جلوی من پخش می شوند و این به من بستگی دارد که زمان را به کارآمدترین شکل ممکن پر کنم.

© عکس برت سایلس |  پیکسل ها

منبع: © عکس برت سایلس | پیکسل ها

مقابله با استرس کاری

کار من به عنوان یک روان درمانگر استرس زا است. من با زندگی و روان مردم سر و کار دارم. من به تجربه خود به عنوان یک پزشک (۲۲ سال)، تجربه زندگی ام با بیماری روانی (چه چیزی من می خواهم همین الان بشنوی؟)، و دل من. آیا پس از خاموش کردن رایانه به مشتریانم فکر می کنم؟ مطمئنا، تقریبا غیرممکن است که این کار را نکنید. آیا بهتر شده‌ام «کارم را با خودم به خانه نبرم»؟ برای اینکه مثل سال ۲۰۱۸ سکته دیگری نداشته باشم مجبور شدم. عامل.

نوشتن کمک کرده است. کار در شرکت من کمک کرده است. اگرچه این یک تجارت بسیار زیاد است، اما از اشتیاق به بازپرداخت ناشی شده است. سگ نجات من شلبی حواس پرتی خوبی داشته است. وقتی او به پشت است و درخواست مالش شکم می کند، نادیده گرفتن او سخت است.

ضرب‌الاجل‌ها نیز منبع استرس هستند. اولین مهلتی که باید با آن کنار بیایم مربوط به شغل تمام وقت من به عنوان روان درمانگر است: برای هر جلسه ای که دارم، باید یادداشتی بنویسم و ​​آن را در EMR یا پرونده الکترونیک پزشکی شرکتمان بگذارم. این باید به موقع انجام شود. من دوست دارم آن را در همان روز جلسه انجام دهم، در حالی که محتوا در ذهن من تازه است تا روز بعد شروعی تازه داشته باشم.

بدیهی است که نویسندگی آزاد مهلت دارد. نه تنها برای مقالات، بلکه برای تجدید نظرهایی که ویرایشگر درخواست می کند. در حال حاضر من با یک ویرایشگر کار می کنم که برقراری ارتباط با او سخت است. من مقاله و اصلاحات را تمام می کنم و آنها را برای او ایمیل می کنم و بعد از او خبری ندارم. این یک نوع استرس متفاوت است.

چگونه با استرس ضرب الاجل مقابله کنم؟ می دانم که آماده ام و تا آخرین لحظه منتظر نمی مانم. من در کشیدن کل شب خوب نیستم. چگونه با ویرایشگر ناپدید شده برخورد کنم؟ این همان چیزی است که به مشتریانم می گویم: نمی توانم اعمال او را کنترل کنم. من می توانم کنترل کنم من اقدامات، به عنوان مثال، دریافت به موقع خواسته او و ارسال یک ایمیل بعدی برای او. و منتظر و اطمینان دارم که وقتی به آن برسد از او خواهم شنید. و به خودم یادآوری می کنم که او فقط یک نفر است و همچنین به طرز باورنکردنی مشغول است.

یک روز بعدازظهر وقتی داشتم وب می گشتم، به کلاسی در مورد استرس کاری برخوردم که همه چیز را در مورد شناسایی انواع استرس، پیمایش محرک ها، به کارگیری استراتژی های مقابله ای و موارد دیگر می آموزد. هشت ماژول وجود دارد که هر کدام در مورد جنبه متفاوتی از استرس کاری هستند.

فقط یک نکته: من چندوظیفه ای نمی کنم، یعنی از کار در شرکتم به کارم به عنوان روان درمانگر بروم و به شرکتم برگردم. چندوظیفه ای کارآمد نیست، اما علاوه بر این، آسیب شناختی که من به دلیل سکته مغزی متحمل شدم، که در حوزه عملکرد اجرایی بود، باعث شد که نتوانم چند کار را انجام دهم. اگر تلاش می‌کردم گیج می‌شدم و خطاهای زیادی می‌کردم، بنابراین حتی سعی نمی‌کردم.

© آندریا روزنهافت

منبع: © Andrea Rosenhaft