چگونه از رفتارهای مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد آب نبات و شیرینی در همه جا وجود دارد – و آماده مصرف است. چه شکلات هایی با اندازه سرگرم کننده ، چه آدامس های ترش و شیرین ، چه فقط حجم زیاد غذاهای شبیه به دسر ، از نظر قند کمبودی وجود ندارد و به جرات می توان گفت که دندان شیرین ما وسوسه کننده است. اما اگر بر یک شیوه زندگی سالم متمرکز شده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم شدن در برابر وسوسه و باز کردن یک تکه از آب نبات مورد علاقه خود در فصل تعطیلات اشکالی ندارد. خبر خوب – می توانید. حیله؟ غذاهای سالم برای هالووین.

بله ، شما می توانید کاملاً از آب نبات هالووین مورد علاقه خود در زمان تنظیم روحیه لذت ببرید ، به شرطی که اندازه قسمت مناسب رعایت شود. خوردن یک تکه آب نبات کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را نمی سازد یا شکست نمی دهد. و در برخی موارد ، تسلیم شدن در برابر خواسته ها می تواند به شما کمک کند که بعداً از اغراق جلوگیری کنید.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه بدون احساس گناه و بدون کاهش قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

سلام ، میان وعده ها و شیرینی ها را ذخیره می کند

در این فصل غذاهای خوشمزه و سالم را برای یک ترفند یا غذا بدون رفتن به آشپزخانه سرو کنید. در اینجا سالم ترین خوراکی های هالووین که در فروشگاه خریداری کرده اید!

فنجان کره گردو از جاستین

پسر عموی سالم ریس کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید فنجان ها با گزینه هایی برای شکلات تیره و روشن!

فنجان Free2Be با کره آفتابگردان

و اگر شیشه ای شبیه سیاهگ می خواهید که سالم تر و عاری از آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد اصلی (در نظر بگیرید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از تنوع مینی بسته هالووین هالووین لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها فاقد 8 ماده حساسیت زا و بدون مواد ترسناک هستند.

ساخته شده از مینی بارهای گرانولای خوب

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با بخش موذی سبزیجات در هر گرانولای دسر مانند گاز گرفتن!

تکه های نارگیل غیر واقعی برای شکلات تلخ

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان یک مبادله شیرین برای نوار قند. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و بدون طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان جایگزینی سالم برای لاستیک های ترش یا شیرین.

پاپ کورن از یک شر کمتر

اینها را امتحان کنید چند بسته برای هالووین و میان وعده های ترسناک خوشمزه ای به مربیان خود ارائه دهید.

بدون ترفند: درمانهای ساده سالم هالووین که می توانید در خانه انجام دهید

میوه مورد علاقه خود را ببرید و آن را برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو چیپس “شکلاتی” ، همراه با گردو یا کره دانه ، با Google Eyes تکه هایی درست کنید. با ماست ، کره گردو و حتی باران شکلاتی میل کنید!

خودتان پوسته شکلاتی درست کنید

با یک لایه تار عنکبوت ترسناک پر کنید!

تخم مرغ های آب پز را به تخم مرغ های شیطانی تبدیل کنید

برای یک میان وعده شور (و غنی از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و آنها را با زیتون پر کنید.

یک سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و سوراخ شده را برای یک غذای شیرین با یک ماده مخلوط کنید. از برش های سیب ، باران کره گردو و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

براونی مومیایی یا محصولات پخته شده درست کنید!

شیرینی های مورد علاقه خود را با کره نارگیل یا ماست بپاشید! حتی می توانید دو عدد چیپس شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

یک موز را پوست بگیرید و آن را از وسط نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! در یخ زدن منجمد کنید یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک ساقه نازک خرد شده از چوب کرفس را اضافه کنید!

یک راهنمای نمونه برای به اشتراک گذاشتن آب نبات هالووین مورد علاقه خود

هنگام تلاش برای خوردن آب نبات به عنوان بخشی از رژیم کلی سالم خود ، نام بازی کنترل بخش است. البته خوردن چند تکه M + M رنگارنگ تفاوتی در سلامت کلی شما ایجاد نمی کند. واقعاً مسئله تعادل است.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را جمع بندی کرده ایم و اندازه قسمت های پیشنهادی را از هر کدام به اشتراک گذاشته ایم. لذت بردن!

اندازه سرگرم کننده Baby Ruth Bar

2 میله سرگرم کننده دارای 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین است.

کیت سرگرمی به اندازه Kat Kat

2 نوار اندازه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers با اندازه سرگرم کننده

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تکه های آب نبات ذرت

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سکاها با اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twix با اندازه سرگرم کننده

2 نوار اندازه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ستاره ستاره

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

بچه هایی با وصله ترش به اندازه میان وعده

1 بسته (حدود قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

عینک ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان ترد برنج

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

یک میلی لیتر وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و لذت بردن در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهد. اما اگر خوردن کمی آب نبات شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، راه هایی برای سالم ماندن بدون قربانی کردن اهدافتان وجود دارد! نکته اصلی این است که اندازه بخش را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب سهم ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه در نظر بگیرید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند در هالووین خوش بگذراند؟

اجازه ندهید درمان (یا تکه تکه شدن) مانع پیشرفت شما شود

بدانید که “یک روز بد غذا خوردن” مانع پیشرفت ماهانه شما در سلامتی شما نمی شود. اگر در خوردن شیرینی زیاده روی کردید ، بدانید که فردا شروع جدیدی است و می توانید بعد از پایان تعطیلات ، روال عادی خود را شروع کنید.

با میان وعده های غنی از پروتئین تغذیه کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا از خوردن احمقانه هنگام مواجهه با یک آب نبات جلوگیری کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات رژیم غذایی بهتری نسبت به حالت شدید بگیرید.

از وسوسه های بعد از هالووین دوری کنید

پس از ترفند یا درمان ، مقدار زیادی آب نبات در خانه ذخیره نکنید. به دنبال سازمانی باشید که به سربازان یا پناهگاه ها آب نبات اهدا می کند و در حالی که از سلامتی شما حمایت می کند ، کار خوبی انجام دهد.

شیرینی های قندی را با غذاهای سالم تر هالووین جایگزین کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه سرگرمی ها متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک میان وعده خوب برای هالووین درست کرد

راهی سالم برای درمان خود در این هالووین

معروف است که هالووین یک تعطیلات پر از شکر است که سرشار از لذت است. بر خلاف تصور بسیاری از مردم ، هنگام لذت بردن از تعطیلات خود نیازی به صرف “آب نبات” نیست. پیروی از اندازه مناسب ، خوردن پروتئین ، اهدای آب نبات باقیمانده و ارائه یک مبادله غنی از مواد مغذی همه راه هایی برای ادامه سنت جشن بدون ایجاد اختلال کامل در پیشرفت شما در سفر سلامتی است.

شما بیشتر میخواهید دستور العمل های بسیار خوشمزه و شیرینی های سالم؟ ثبت نام برای FitOn PROبر

دیدگاهتان را بنویسید